31 Aralık Cumartesi (2012 Yılbaşı Gecesi) Ne yapalım?

Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
1,177
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çok değerli Mt.net ailesi,abilerim,arkadaşlarım,dostlarım...

Yılbaşı Gecesi Mt.net ailsei olarak bir etkinlik yapsak nasıl olur?
İstanbul-Kocaeli-sakarya-Yalova ekibi olarak buluşsak,2012 ye hep beraber adım atsak nasıl olur?
Buluşma noktası,Gecenin içeriğini,neler yapabiliriz gibi detayları açıklığa kavuşturmak için siz değerli mt.li dostlarıma konuyu açıyorum...
 
Katılım
7 Ağu 2010
Mesajlar
743
dostum iyi düşünce ama uzaklardan gelen yolda sarhoşu felan olur belası olur burası türkiye her şey olabilir allah korusun sakıncalı olmazmı
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
dostum iyi düşünce ama uzaklardan gelen yolda sarhoşu felan olur belası olur burası türkiye her şey olabilir allah korusun sakıncalı olmazmı

gelen arkadaşları ev sahabısı olarak paylaşırız abdurrrahmanım , 3 er beşer dağılırız evlere ne olcek :) yada sabahlarız aga gündüz çıkılır yola :cherry::p

bunlar buluşmaya mani mi yani ? :) hemende kılçık yapmışın yani güzel moral olmuş :cherry::queen:
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
1,177
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dostum iyi düşünce ama uzaklardan gelen yolda sarhoşu felan olur belası olur burası türkiye her şey olabilir allah korusun sakıncalı olmazmı
tabiki haklısın..gecemizde alkol olmayacak...onun vebalini kimse üzerine alamaz..

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:40 ----------

Şu şekildede olabilir:
İstanbul tayfası istanbulda bir mekanda,
Kocaeli,sakarya,yalova tayfası izmitte bir mekanda toplaşabiliriz...
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
1,944
Bence de içkiyi hiç karıştırmayın motosikletlerle gelecekseniz.Ama şöyle olabilir.Arabaları alıp giderseniz 5 kişi gruptan 1 kişi sürücü olur. :) Kısa çöpü çeken içmez.Tabi motosiklet grubu araba ile giderse bahanemiz kalmaz değil mi motosiklete binmek için. :) Yakından takip ediyorum.Yıl 2012 olduğunda motosikletleriniz 1 yaş daha yaşlanacak. :p
 
Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
641
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Herşeye ok :) Alkol almayalım ama ne olur ne olmaz
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
822
Çok değerli Mt.net ailesi,abilerim,arkadaşlarım,dostlarım...

Yılbaşı Gecesi Mt.net ailsei olarak bir etkinlik yapsak nasıl olur?
İstanbul-Kocaeli-sakarya-Yalova ekibi olarak buluşsak,2012 ye hep beraber adım atsak nasıl olur?
Buluşma noktası,Gecenin içeriğini,neler yapabiliriz gibi detayları açıklığa kavuşturmak için siz değerli mt.li dostlarıma konuyu açıyorum...

Ahanda konu patlamıştır,
 
Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
641
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sapancaya gidilebilir.
Seka Parka gidilebilir.
Anadolu yakasında Üsküdar civarı bir yerlere gidilebilir.
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
1,177
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Genel nabzı önce bir kontrol edelim...
İstanbul tayfası kesin istanbulda olacakta...
sakarya-izmit tayfası olarak biz ne yapalım,çoğunlukistanbula gidebiliriz derse gideriz,yok civarda biryerlerde buluşalım derse dediğiniz gibi sekapark yada gölcük taraflarında sahilde buluşabiliriz .fakat sapancada yılbaşı gecesi için bize uygun mekan varmıdır bilmiyorum...

Çünkü alkolsüz bir ortam önceliğimizdir...

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:04 ----------

Ya yol göstereceğim de izin alan var alamay............ eyvah yakalandık,

Şaka bi yana güzel fikirler gelişecektir eminim, takipte kalıyorum şimdilik over.


Heee anladım :) Lihgt-taş fırın meselesi :)
Abiciğim sende 2 kişi olursun ne var yani :)
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
abi ben gelmek isterim fakat havalar gayet soğuk hava karardıktan sonra motora binesim yok ne kadar kıyafette olsa üşüyorum ne yalan söyleyeyim gelmek isterim ama bu yüzden gelmem...
 
Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
641
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ahmet, biraz Sapanca Sahildeydim, kaç kişi gideceğiz belli değil sayıya göre mekan kapatabiliriz, sahilde güzel yerler var, veya bak biz kışın orada gece mangal yaptık ve mangal ateşinin etrafında oturduk,

Gideriz sahilde ateşimizi yakarız çayımızı demleriz yemeğimizi yeriz bence harika olur ve çok uygun olur
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Noel akşamı (24'ü) Sent Antuan'da saat 8'de noel ilahileri var, katılabilirim ben...
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Biz yılbaşında istanbul bogazinda tekne kiraliyoruz :)
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
1,177
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abi ben gelmek isterim fakat havalar gayet soğuk hava karardıktan sonra motora binesim yok ne kadar kıyafette olsa üşüyorum ne yalan söyleyeyim gelmek isterim ama bu yüzden gelmem...

Su koyver hemen,olmadı çamura yat...:)
Ulen evde yengeyle başbaşa yeniyılı karşılayacağız desen daha daha makbule geçerdi bu yalan karşısında...sanki biz üşümüyozmu...İstanbula gitmeyi düşünüyoduk bizimde içimizi soğuttun şimdi ...
Napak bizde sekaparka toplanırız...
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
ben yengenden korkmam ki:rendeer:
ama gerçekten hava soğuk:farao:
eğer arkadaşlarla bi toplantı yaparsam sazlı sözlü dansöz lü olur resimleri de sana yollarım :cherry:
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
1,177
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben yengenden korkmam ki:rendeer:
ama gerçekten hava soğuk:farao:
eğer arkadaşlarla bi toplantı yaparsam sazlı sözlü dansöz lü olur resimleri de sana yollarım :cherry:

Sen sazlı szölü hatta ve hatta dansözlü ağlence yapacaksın....Hahahaha gülerim buna...:)
İrfanıma söylede şimdiden sana oklavasavar,terliksavar gibi bir şey icat etsin :)
 
Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
641
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ahmet hocam

Sapanca sahilinde veya Kırkpınar da
Sahilde akşam oturalım mangal yapalım mangal da çay mısır kestane keyfi yapalım, sahilde battaniye alırız otururuz, bence güzel fikir.

Aynı şeyi Sekaparkta yapabilir miyiz ? Belediye izin verir mi ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst