31 Aralık Cumartesi (2012 Yılbaşı Gecesi) Ne yapalım?

Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
1,177
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Diğer arkadaşlarla telden bi görüşeyim onların düşünceleride önemli...Onlardan olur çıkarsa neden olmasın....
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
Sen sazlı szölü hatta ve hatta dansözlü ağlence yapacaksın....Hahahaha gülerim buna...:)
İrfanıma söylede şimdiden sana oklavasavar,terliksavar gibi bir şey icat etsin :)
abicim hanıma ben gidiyorum derim gece eve gelmeyeceğim dedim nerde sabahlayacan diye sorar bende arkadaşlarla takılacaz derim olay biter bana kimse karışamaz o kadarr:cat:
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
abicim hanıma ben gidiyorum derim gece eve gelmeyeceğim dedim nerde sabahlayacan diye sorar bende arkadaşlarla takılacaz derim olay biter bana kimse karışamaz o kadarr:cat:

yürü bea kim tutar seni mübarek taş fırın taşş :)
Evet beyler katılım listesi çıksın ortaya... yer mekan sonra ayarlarız... :)
1- k o r @ y
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
ulen koray kopuk uçurtma gibisin nereye gideceğin belli değil:queen:
 
Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
641
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
1- k o r @ y
2-samsam
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
ben gelmiyorum kanka malesef benzin yok hava soğuk:salut:
 
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
2,334
gelen arkadaşları ev sahabısı olarak paylaşırız abdurrrahmanım , 3 er beşer dağılırız evlere ne olcek :) yada sabahlarız aga gündüz çıkılır yola :cherry::p

bunlar buluşmaya mani mi yani ? :) hemende kılçık yapmışın yani güzel moral olmuş :cherry::queen:


Hindi neyin hazırlayın bari....tatlılar benden....bakalım ev ahalisi ne der....
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
1,177
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hindi neyin hazırlayın bari....tatlılar benden....bakalım ev ahalisi ne der....
Abi hindu bozmasın bizu....bizim ahırda 4 aylık dana var onu getireyimde çevirme yaparız :)
Sonra anamada derizki kapı açık kalmış bizim dana kaçmış :)
 
Katılım
7 Ağu 2010
Mesajlar
743
Yılbaşı akşamı iç içkisiz mekan bulamasak bile ortaköy ve kadıköy sahile gider termoza çay demler veya çerezimizi kolamızı sandeviçlerimizi alır istanbulun havai fişeklerini izleriz tabi benim gelme işim hanıma bağlı ....benim fikrimdir
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
Ahmey abi ne düşünebiliriz geceye katılım olursa.. nasıl bir program düşünüyorsun
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
1,177
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hava şartlarına göre ayarlayacağız kendimizi...Hava yağışlı,soğuk olursa kapalı bir mekanda otururuz...Açık ve dondurucu soğuk olmazsa dışarıda çay-piknik keyfi yaparız...
 
Katılım
14 Haz 2010
Mesajlar
1,026
Motosikleti
Cbr 650F
istanbulda bi toplanma yeri belirlense de gidip orada oturup sohbet etsek ufak bi kortej ile gezi yapsak tabi hepsinden önce yağış olmasa :D
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
1,177
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
istanbulda bi toplanma yeri belirlense de gidip orada oturup sohbet etsek ufak bi kortej ile gezi yapsak tabi hepsinden önce yağış olmasa :D

İstanbul tayfası ayrıyaten istanbulda toplanacak zaten....Biz izmit tayfası büyük ihtimalde izmitte toplanırız hava şartları kötü olursa..
 
Katılım
19 Mar 2011
Mesajlar
1,661
Ben yılbaşında dibine vurucam . O yüzden size iyi toplaşmalar...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst