abicim hanıma ben gidiyorum derim gece eve gelmeyeceğim dedim nerde sabahlayacan diye sorar bende arkadaşlarla takılacaz derim olay biter bana kimse karışamaz o kadarr:cat:Sen sazlı szölü hatta ve hatta dansözlü ağlence yapacaksın....Hahahaha gülerim buna...
İrfanıma söylede şimdiden sana oklavasavar,terliksavar gibi bir şey icat etsin![]()
abicim hanıma ben gidiyorum derim gece eve gelmeyeceğim dedim nerde sabahlayacan diye sorar bende arkadaşlarla takılacaz derim olay biter bana kimse karışamaz o kadarr:cat:
ulen koray kopuk uçurtma gibisin nereye gideceğin belli değil:queen:
ben gelmiyorum kanka malesef benzin yok hava soğuk:salut:
gelen arkadaşları ev sahabısı olarak paylaşırız abdurrrahmanım , 3 er beşer dağılırız evlere ne olcekyada sabahlarız aga gündüz çıkılır yola :cherry:
bunlar buluşmaya mani mi yani ?hemende kılçık yapmışın yani güzel moral olmuş :cherry::queen:
Abi hindu bozmasın bizu....bizim ahırda 4 aylık dana var onu getireyimde çevirme yaparızHindi neyin hazırlayın bari....tatlılar benden....bakalım ev ahalisi ne der....
Abi hindu bozmasın bizu....bizim ahırda 4 aylık dana var onu getireyimde çevirme yaparız
Sonra anamada derizki kapı açık kalmış bizim dana kaçmış![]()
istanbulda bi toplanma yeri belirlense de gidip orada oturup sohbet etsek ufak bi kortej ile gezi yapsak tabi hepsinden önce yağış olmasa![]()