Benim için olmasa bile birçok gayrimüslim vatandaşımız için mübarek bir gece

) hello christmas... Kızmızı don şans getirir, saat 00.00'da ne halt yiyorsan bütün yıl öyle geçermiş gibi hurafelere inanmayın! hele heleki
Yeni yıla Deniz Seki'nin resmine bakarak giren kişi iş yerinde koltuğunu başkasına kaptırır.
Hindinin iki budunu birden yiyenin eline yıl boyu kimse su dökemez. Ondan sonra işin yoksa koca yıl yağlı ellerle dolaş dur.
Yılbaşı gecesi bir şişe viskiyle bir büyük rakıyı peş peşe bir dikişte içen kişi en kısa zamanda motosiklet sahibi olur. Ama yıl boyu tüm kontrollerde alkollü çıkar.
inanmayın :cherry:
Bence Efsane haleplinin dediği gibi gidin abi boğazın bir kıyısına dizilin örneğin üsküdar sahili alın yanınıza sevdiklerinizi çerezinizi içeceğinizi soğuktan donun eve gelin sonra

)