+300

Katılım
23 May 2007
Mesajlar
120
Ekamba bu arada pazar günü video çekiyordun ne oldu oda loto gibi yattımı yoksa ??
pazar günü tüm gün yataktan çıkmayıp uyudun sanırım.
memleketi sel götürdü,haberin yoksa söyliyeyim dedim:cherry:

yannış hesap,
aşşa yukarı2,5 dakikada alırsın 12 kmyi:)
120 dakika 300 basarsan istden ankaraya gidersin:queen::queen:
yahu dakikaları karıştırdık anlayın işte:cherry:
1 yada en fazla 2 dakkalık hoş bir video çıkar demek istedim.yanlışlık yapmaya da gelinmiyor wallahi:p

bu arada hepinize merhaba:cherry::cherry::cherry:

aYe,o bayandan bi ders al olmassa,sen sana yazdığıma cvb ver bakalım önce bi:)
 
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
437
120dk boyunca kesintisiz 300 bassın gelsin bide bana merhaba desin:cherry::cherry::cherry:

aye, erbil klavye gazcısıdır sölemediler mi sana? nerdeymiş o düz havaalanı pisti dediğin yer??? ehe sen rüyanda görürsün 300 ü. 30 km/h değil bi daha yazıyorum 300km/h. gözlerine baktırcam ben senin bi ara :)
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
120
aye, erbil klavye gazcısıdır sölemediler mi sana? nerdeymiş o düz havaalanı pisti dediğin yer??? ehe sen rüyanda görürsün 300 ü. 30 km/h değil bi daha yazıyorum 300km/h. gözlerine baktırcam ben senin bi ara :)
bu yazdıklarını en yakın zmn da sildireceğim sana:cherry::cherry::cherry:
bu dediğim yol soma-bergama arası daha 1 ay önce açılan duble yoldur kardeşim:)
yolun uzunluğu soma-bergama arası 45 km,
bu 45 km yolda 12 km ve 8 km olmak üzere 2 adet özellikle uçak acil inişi için tasarlanmış 2 düzlük mevcuttur susurluk yolu misali.
hava düzeldiği an çekim yapacağım hepbirlikte göreceğiz.artık 300 mü olur 400 mü olur bilmem sana baktırır sorarız kaç yaptığımızı:cherry::cherry::cherry:
 
Katılım
16 Eki 2007
Mesajlar
9
aye, erbil klavye gazcısıdır sölemediler mi sana? nerdeymiş o düz havaalanı pisti dediğin yer??? ehe sen rüyanda görürsün 300 ü. 30 km/h değil bi daha yazıyorum 300km/h. gözlerine baktırcam ben senin bi ara :)

ulen gartman pardon kartman kart adam :cherry: al şu videonun ilk 10 saniyesine dikkatlice bak bakalım ne göreceksin..
[YT]http://www.youtube.com/watch?v=H2eZR7Yj6L4[/YT]
erbil abimin 300 km yaptığına kaçdefa şahit oldum fakat ah şu kameraların azizliği olmasa.....
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Eki 2007
Mesajlar
8
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bathu senin vodka russkaya naverna:mrgreen:

ama ben sverim smirnov,rasputin baltıka devit.

ben 183 mph yaptım ne olacak artrmı bir yerlerim .sizin sitede hızlım sürmek güzel bizde stunt :bounce:
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
120
bathu senin vodka russkaya naverna:mrgreen: ama ben sverim smirnov,rasputin baltıka devit.
ben 183 mph yaptım ne olacak artrmı bir yerlerim .sizin sitede hızlım sürmek güzel bizde stunt :bounce:
rusyadan sevgilerle
bi rusumuz eksikti,işte şimdi tamsüper oldu.
stunt demek:silent:görelim videolarınızı alexsiz atarakissss salamacacizzzzzz:cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Eki 2007
Mesajlar
8
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
rusyadan sevgilerle
bi rusumuz eksikti,işte şimdi tamsüper oldu.
stunt demek:silent:görelim videolarınızı alexsiz atarakissss salamacacizzzzzz:cherry:


sen inanamadı?

gel moskova ozaman ben inadıracak seni:bounce:

seneye ben gelecek mt den arkadaşım gaspadin murat uygur yanınada
ozaman onun r1 le sana stunt sözü veriyor

kam apparate nada lasim
 
Katılım
21 Eyl 2006
Mesajlar
1,799
bathu senin vodka russkaya naverna:mrgreen:

ama ben sverim smirnov,rasputin baltıka devit.

ben 183 mph yaptım ne olacak artrmı bir yerlerim .sizin sitede hızlım sürmek güzel bizde stunt :bounce:

rusyadan sevgilerle
bi rusumuz eksikti,işte şimdi tamsüper oldu.
stunt demek:silent:görelim videolarınızı alexsiz atarakissss salamacacizzzzzz:cherry:

Ekamba bunlar hep senin başının altından çıkıyor :p tırtından pertine bütün team leri topladın :) nazdorovya diyelim artık ..
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
120
ALEKSİ sergey;843677' Alıntı:
sen inanamadı?
gel moskova ozaman ben inadıracak seni:bounce:seneye ben gelecek
peki atarakis,
seneye beklemekteyiz.
stundlarından öğreneceğizzz
çokmu kafiyeli oldu yahu:cherry:

bu arada video çek koy inanırız biz.buralara gelmeye zahmet etme ok arkadaşım atarakiz:mrgreen:

Ekamba bunlar hep senin başının altından çıkıyor :p tırtından pertine bütün team leri topladın :) nazdorovya diyelim artık ..
wallayi billayi ben masumum:cherry:
 
Son düzenleme:

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
video vardıya piston kol kopuyodu depoya demin izedik..
120 dakka 300 bassak kol nerden çıkar:)
depoya saplanmazse neree saplanır:queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Eki 2007
Mesajlar
8
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bathu ti minye ni verıt naverna .ya çisni rus .paka
ponyıl? sen inanmazsın ?

etamba sen ksura kalma yok sizde arkadaş siz hep yalan söylemek
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
120
bathu ti minye ni verıt naverna .ya çisni rus .paka
ponyıl? sen inanmazsın ?
etamba sen ksura kalma yok sizde arkadaş siz hep yalan söylemek
nediyorsun abicim sen,türkçe konuş anlamıyorum :cherry:

video vardıya piston kol kopuyodu depoya demin izedik..
120 dakka 300 bassak kol nerden çıkar:)
depoya saplanmazse neree saplanır:queen:
kolun çıkacağı yer belli de
saplanacağı yerin fantezisini sen kur kardeş:cherry::cherry::cherry:
beni aşıyor çünkü:p
ama iyi bi yere saplanacağını da sanmıyorum ne yazıkki:queen:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
nediyorsun abicim sen,türkçe konuş anlamıyorum :cherry:

kolun çıkacağı yer belli de
saplanacağı yerin fantezisini sen kur kardeş:cherry::cherry::cherry:
beni aşıyor çünkü:p
ama iyi bi yere saplanacağını da sanmıyorum ne yazıkki:queen:

1000 liklerin krank kolu daha büyük biee:))

:queen::queen::queen::queen:

(2 gündür girdiim konuyu geyiğe çevirmeye başladım, ufaktan sıyırdım galiba mötürsüzlükten)
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Eyl 2006
Mesajlar
1,799
Ekamba bu aleski rus tarzanı acayip var konuşmak stop. dekoder bu arkadaşı çözememek stop :) bende ikinci dil vücud dili bulunmak stop :cherry: bu telgrafı acilen cevap ver stop :silent: bunlar senin suçun stop :p
 
Katılım
16 Eki 2007
Mesajlar
9
kak se kazvaş alexe?
ti razbiraş li bulgarske?
niama tesırtse? hehee as obiç yamaha r1. niama momice niama problemi....
puahahhaha xaxaxaxa
 
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
437
ulen gartman pardon kartman kart adam :cherry: al şu videonun ilk 10 saniyesine dikkatlice bak bakalım ne göreceksin..
[YT]http://www.youtube.com/watch?v=H2eZR7Yj6L4[/YT]
erbil abimin 300 km yaptığına kaçdefa şahit oldum fakat ah şu kameraların azizliği olmasa.....

senin adın erbil mi???? ben erbil i biliyorum gayet iyi. erbil benim ne amaçla yazıdgımı da gayet iyi biliyor. 3.kişi olarak bence sen en iyisi sussssss.....
 
Katılım
16 Eki 2007
Mesajlar
9
sevgili cartman, erbil abimi bende çok yakından biliyorum. eğer söylediklerinde 3. kişi istemiyorsan msnde konuşacaksın? okeee kızmak yok gırgıra dewaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam
davay gırgırrrr puhahahha
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst