- Katılım
- 2 May 2007
- Mesajlar
- 624
120dk boyunca kesintisiz 300 bassın gelsin bide bana merhaba desin:cherry::cherry::cherry:
katılıyorum banada merhaba desin.
120dk boyunca kesintisiz 300 bassın gelsin bide bana merhaba desin:cherry::cherry::cherry:
pazar günü tüm gün yataktan çıkmayıp uyudun sanırım.Ekamba bu arada pazar günü video çekiyordun ne oldu oda loto gibi yattımı yoksa ??
yahu dakikaları karıştırdık anlayın işte:cherry:yannış hesap,
aşşa yukarı2,5 dakikada alırsın 12 kmyi
120 dakika 300 basarsan istden ankaraya gidersin:queen::queen:
bu arada hepinize merhaba:cherry::cherry::cherry:
120dk boyunca kesintisiz 300 bassın gelsin bide bana merhaba desin:cherry::cherry::cherry:
bu yazdıklarını en yakın zmn da sildireceğim sana:cherry::cherry::cherry:aye, erbil klavye gazcısıdır sölemediler mi sana? nerdeymiş o düz havaalanı pisti dediğin yer??? ehe sen rüyanda görürsün 300 ü. 30 km/h değil bi daha yazıyorum 300km/h. gözlerine baktırcam ben senin bi ara![]()
aye, erbil klavye gazcısıdır sölemediler mi sana? nerdeymiş o düz havaalanı pisti dediğin yer??? ehe sen rüyanda görürsün 300 ü. 30 km/h değil bi daha yazıyorum 300km/h. gözlerine baktırcam ben senin bi ara![]()
ulen gartman pardon kartman kart adam
rusyadan sevgilerlebathu senin vodka russkaya naverna:mrgreen: ama ben sverim smirnov,rasputin baltıka devit.
ben 183 mph yaptım ne olacak artrmı bir yerlerim .sizin sitede hızlım sürmek güzel bizde stunt :bounce:
rusyadan sevgilerle
bi rusumuz eksikti,işte şimdi tamsüper oldu.
stunt demek:silent:görelim videolarınızı alexsiz atarakissss salamacacizzzzzz:cherry:
bathu senin vodka russkaya naverna:mrgreen:
ama ben sverim smirnov,rasputin baltıka devit.
ben 183 mph yaptım ne olacak artrmı bir yerlerim .sizin sitede hızlım sürmek güzel bizde stunt :bounce:
rusyadan sevgilerle
bi rusumuz eksikti,işte şimdi tamsüper oldu.
stunt demek:silent:görelim videolarınızı alexsiz atarakissss salamacacizzzzzz:cherry:
peki atarakis,ALEKSİ sergey;843677' Alıntı:sen inanamadı?
gel moskova ozaman ben inadıracak seni:bounce:seneye ben gelecek
wallayi billayi ben masumum:cherry:Ekamba bunlar hep senin başının altından çıkıyortırtından pertine bütün team leri topladın
nazdorovya diyelim artık ..
nediyorsun abicim sen,türkçe konuş anlamıyorum :cherry:bathu ti minye ni verıt naverna .ya çisni rus .paka
ponyıl? sen inanmazsın ?
etamba sen ksura kalma yok sizde arkadaş siz hep yalan söylemek
kolun çıkacağı yer belli devideo vardıya piston kol kopuyodu depoya demin izedik..
120 dakka 300 bassak kol nerden çıkar
depoya saplanmazse neree saplanır:queen:
nediyorsun abicim sen,türkçe konuş anlamıyorum :cherry:
kolun çıkacağı yer belli de
saplanacağı yerin fantezisini sen kur kardeş:cherry::cherry::cherry:
beni aşıyor çünkü
ama iyi bi yere saplanacağını da sanmıyorum ne yazıkki:queen:
ulen gartman pardon kartman kart adam :cherry: al şu videonun ilk 10 saniyesine dikkatlice bak bakalım ne göreceksin..
[YT]http://www.youtube.com/watch?v=H2eZR7Yj6L4[/YT]
erbil abimin 300 km yaptığına kaçdefa şahit oldum fakat ah şu kameraların azizliği olmasa.....