+300

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
şindi video çıkmıyo
kim ölüyo onu anlamadık
kankan kim?
+300 nedir?
vs...:)
 
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
437
ya ben yapmam bu kadar hız. risk cok büyük ama yapana da mani olmam....
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
120
o da bişiiimi:)
şu yağmurlar bi dinsin rekor denemesi yapacağım.
uçak pisti açıldı 12 km dümdüz yol,en az 1 dakka 299+ basıp çekim yapacağım
kesintisiz:)
300 km hızla saniyede 80 metre yol aldığımızı düşünürsek,
1yada 2 dakikaya yakın 300 basıp 12 km yi alırız herhalde:)

120 dakika yazmışım yanlışlıkla,düzelttim:cherry:
 
Son düzenleme:

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
o da bişiiimi:)
şu yağmurlar bi dinsin rekor denemesi yapacağım.
uçak pisti açıldı 12 km dümdüz yol,en az 1 dakka 299+ basıp çekim yapacağım
kesintisiz:)
300 km hızla saniyede 80 metre yol aldığımızı düşünürsek,
120 dakkaya yakın 300 basıp 12 km yi alırız herhalde:)

Gitmeyen R1'inle tıkayacan pistleri, daha tüyü bitmemiş yetime rötar yaptıracan, ayıp bişeysin sen.:queen:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Hız denemelerinizi saçma sapan bi şekilde yollar da değil de pistlerde yapında biz de adam gibi türk yarışçılarımız var diyelim. Kenan Sofuoğlu'larımız çoğalsın... Kendi hayatınızı riske atmanız umrumda bile değil, sinek gibi yapıştığınız kamyon da olabilir, içinde ailemin bulunduğu araba da. İşte o zaman size üzüleceğimi hiç ama hiç sanmıyorum !!!!
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
120
Erbil'denmi bahsediyorsunuz:silent:
Ekamba Erbil
ne erbili olm,senden bahsediyorlar düpedüz muahahaha:cherry:
topik açandan bahsediyorlar olm,okuman yazmana ne oldu senin:silent:
ben piyangoyu tercih ederim bu arada :cherry:

Gitmeyen R1'inle tıkayacan pistleri, daha tüyü bitmemiş yetime rötar yaptıracan, ayıp bişeysin sen.:queen:
peki o halde o altındaki çökelek kamyonunla sen yap benim yapmak istediğim fanteziyi,alkışlıyalım seni:cherry::cherry::cherry:
ama nerdeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Ekamba bak bunu bayan kullanıyo;:p:p:p

[YT]gpQP4v_Z0nQ[/YT]
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
o da bişiiimi:)
şu yağmurlar bi dinsin rekor denemesi yapacağım.
uçak pisti açıldı 12 km dümdüz yol,en az 1 dakka 299+ basıp çekim yapacağım
kesintisiz:)
300 km hızla saniyede 80 metre yol aldığımızı düşünürsek,
120 dakkaya yakın 300 basıp 12 km yi alırız herhalde:)

yannış hesap,
aşşa yukarı2,5 dakikada alırsın 12 kmyi:)
120 dakika 300 basarsan istden ankaraya gidersin:queen::queen:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
yannış hesap,
aşşa yukarı2,5 dakikada alırsın 12 kmyi:)
120 dakika 300 basarsan istden ankaraya gidersin:queen::queen:

120dk boyunca kesintisiz 300 bassın gelsin bide bana merhaba desin:cherry::cherry::cherry:
 
Katılım
21 Eyl 2006
Mesajlar
1,799
Ekamba bu arada pazar günü video çekiyordun ne oldu oda loto gibi yattımı yoksa ??
 
Katılım
17 Eki 2006
Mesajlar
554
120 dakka 300 basanların benzin istasyonu olması lazım.Sürat felakettir.Yapmayın.Yaptırmayın...:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst