şindi video çıkmıyo
kim ölüyo onu anlamadık
kankan kim?
+300 nedir?
vs...![]()
lotodan mı:bounce: çıktın sen ne bu şimdii ?
:mrgreen: bunlarda hep bizi buluyo yaa dimi kanka:mrgreen:
o da bişiiimi
şu yağmurlar bi dinsin rekor denemesi yapacağım.
uçak pisti açıldı 12 km dümdüz yol,en az 1 dakka 299+ basıp çekim yapacağım
kesintisiz
300 km hızla saniyede 80 metre yol aldığımızı düşünürsek,
120 dakkaya yakın 300 basıp 12 km yi alırız herhalde![]()
Erbil'denmi bahsediyorsunuz:silent:
Ekamba Erbil
o dediğin kişi kim kardeş topici açan kişiden bahsediyoz o nerden çıktı şimdir:
Erbil çok özeldir lotodan bile çıkmaz onun için sordum:queen::queen:
ne erbili olm,senden bahsediyorlar düpedüz muahahaha:cherry:Erbil'denmi bahsediyorsunuz:silent:
Ekamba Erbil
peki o halde o altındaki çökelek kamyonunla sen yap benim yapmak istediğim fanteziyi,alkışlıyalım seni:cherry::cherry::cherry:Gitmeyen R1'inle tıkayacan pistleri, daha tüyü bitmemiş yetime rötar yaptıracan, ayıp bişeysin sen.:queen:
o da bişiiimi
şu yağmurlar bi dinsin rekor denemesi yapacağım.
uçak pisti açıldı 12 km dümdüz yol,en az 1 dakka 299+ basıp çekim yapacağım
kesintisiz
300 km hızla saniyede 80 metre yol aldığımızı düşünürsek,
120 dakkaya yakın 300 basıp 12 km yi alırız herhalde![]()
yannış hesap,
aşşa yukarı2,5 dakikada alırsın 12 kmyi
120 dakika 300 basarsan istden ankaraya gidersin:queen::queen: