+300

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Eki 2007
Mesajlar
8
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
pinarr ekamba bu adamin bişey derdim ama nastrenya .

ya tibiya klanus emin ettim sana moy tanrı adina please pajalausta :cyclopsan


sizde hep kişi çok bidi bidi az bilgi malezef
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
437
Bu ne böyle ithal gazcı bulmuşsunuz oo süperrr.:cherry:

Aleksi dostum aramıza hoşgeldin, neden geciktin diye hiç sormuycam malum motorun zx10 gecikmen çok doğal.:queen::queen::queen:

aye bizim buralarda bi söz var.....

"Yaşasın Klavye Gazcılığı"
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
pinarr ekamba bu adamin bişey derdim ama nastrenya .

ya tibiya klanus emin ettim sana moy tanrı adina please pajalausta :cyclopsan


sizde hep kişi çok bidi bidi az bilgi malezef

Hani sende bilgi bumudur bilgi dediğin senin? Yok onun motoru kamyonmuş bilmemneymiş? Hani bilgi nerde? Bak hala bıdı bıdı yapıyo burda. Çabuk git faideli topicler aç bize hade bakıyım hadee...:queen::queen:
 
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
437
Hani sende bilgi bumudur bilgi dediğin senin? Yok onun motoru kamyonmuş bilmemneymiş? Hani bilgi nerde? Bak hala bıdı bıdı yapıyo burda. Çabuk git faideli topicler aç bize hade bakıyım hadee...:queen::queen:

yaw topice bak nereye geldi gene... cok laf az iş....lafım meclisten dışarı....
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
120
meto kardeş otogaz sistemi var burada ;
aleksi ile uğraşırken konuyu darma duman ettiler yine ...
sahi,topiğin konusu neydi yahu:silent::cherry::cherry::cherry:

Bu ne böyle ithal gazcı bulmuşsunuz oo süperrr.:cherry:

Aleksi dostum aramıza hoşgeldin, neden geciktin diye hiç sormuycam malum motorun zx10 gecikmen çok doğal.:queen::queen::queen:
ne yani,şimdi zx10 damı gitmiyor,hemen cvb ver alexi atarakissssss:cherry:

Pınarr;843812' Alıntı:
Vallaa oyurm yapamiyciiim ben buna :queen:
walla bencede yapmasan iyi olur:cherry:

bende var bi rus çevirmen, ismi tatyana:)
ama 1 saat 100 dolar dio, 3 saatir forumu okutuyorum
biraz hızlı yazın yoksa batıcam:queen:
ben o yüzden battım,sana bir an ewwel kurtulmanı tawsiye ediyorum hemde şidetle:cherry::cherry::cherry:


ALEKSİ sergey;843968' Alıntı:
aye sen 1000rr motor saniyon galkiba bizim buralarda honda kamaz kamyonlara aynı tutular .:mrgreen: sakin kizma ama kawasaki cigit adamlarin işi derler bilmezmisin :bounce:
kawasaki yiğit adam işi mi demek istedin???bu sözü çok sevdiğim bir dostum söyler dururdu,kawa binen erkek adamdır falan filan
ama seni çok tuttum çünkü;düşmanımın düşmanı benim dostumdur diye bir söz waryaaa:cherry::cherry::cherry:
senle uğraşmaya nokta koyuyorum.aYe,kendine dikkat et:cherry::cherry::cherry:

Pınarr;843976' Alıntı:
Sanki ekamba nın yazılarına benziyo bu sadece şive deişiyo gibi :queen:
yok pınarcım,walla billa,ip numaralarıma bakın hemen,
ama ipucu vereyim,kendisi çok sevdiğim bi kardeşim ve dostumdur:cherry:
arada sapıtıyor işte,idare etmek gerek:cherry::cherry::cherry:
 
Son düzenleme:

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Ekamba üstüme gelme R1 alırım, senle uğraşçak adam kalmaz, sıkıntıdan geylergeyi'ne taşınırsın.:queen:

Beni koru ve güzelleştir, benim için dernekler kur, sayemde varsın.:p
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
olm bu saatte nabuun burda,
geylergeyi koruma projesi falan
bu adam koruma güzelleşirme deil anca seni sular, gazlar :)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
14 Ağu 2007
Mesajlar
354
abi bana 299 az gibi gelitor fakat motorada bence 300+ yakışıyor harbi...:cat:
 
Katılım
11 Nis 2005
Mesajlar
48
1000rr'ın nelere kadir olduğunu bilmeyen görmeyen insanlara laf anlatmak baya zordur.
R1 yaptıkları ve yapabilecekleri sınırlıdır. Ötesi yoktur ama 1000rr ında sınırı yoktur.
zx10r ve gsxr ise pistten sonra tek ayak basacakları yer otobandır. başkada bir yola gelmez kibarcıklar.
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
çok iyi bir tesbitte bulunmuşsun,tebrik ederim:cherry:
fena sularım:cherry::cherry::cherry::cherry:
ve hızlı kaçarım,r1 bu:queen::queen::queen:

nere kaçıyosun oolum gey misin sen ? :queen:

bu arada sana dost tavsiyesi, kaçmayı aklına koyduğunda r1 i bi yere bırak ve ters istikamete koşmaya başla :queen:
 
Katılım
11 Nis 2005
Mesajlar
48
120dk boyunca 300km/h yapacağım denilince içimden ilk geçen bunu yazan 5 yaşında çocuktur demiştim, ama Yazan Ekamba olunca inanırım. diğer topicte viraj diye lastik fotosunu gördükten sonra ne dese inanırım.:queen:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
120dk boyunca 300km/h yapacağım denilince içimden ilk geçen bunu yazan 5 yaşında çocuktur demiştim, ama Yazan Ekamba olunca inanırım. diğer topicte viraj diye lastik fotosunu gördükten sonra ne dese inanırım.:queen:

Ekamba sana geyecakmış desem yine inanır mısın :queen:
 
Katılım
10 Kas 2006
Mesajlar
1,209
ulen Erbil burayı da kattın birbirine,bi kaç kişi banlanmış senin yüzünden...Erhan'la senin üyeliğin hakkında biraz konuşayım :queen:
 
Katılım
11 Nis 2005
Mesajlar
48
Pınarr
bu satten sonra Mars'da motor kullandım dese yine inanırım:queen:
ama geyecakmış ne demek anlamadım:pr:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst