+300

Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
437
bu yazdıklarını en yakın zmn da sildireceğim sana:cherry::cherry::cherry:
bu dediğim yol soma-bergama arası daha 1 ay önce açılan duble yoldur kardeşim:)
yolun uzunluğu soma-bergama arası 45 km,
bu 45 km yolda 12 km ve 8 km olmak üzere 2 adet özellikle uçak acil inişi için tasarlanmış 2 düzlük mevcuttur susurluk yolu misali.
hava düzeldiği an çekim yapacağım hepbirlikte göreceğiz.artık 300 mü olur 400 mü olur bilmem sana baktırır sorarız kaç yaptığımızı:cherry::cherry::cherry:

kardeşim ben o yolu biliom ama ozaman cok küçücüktüm ufacıktım. ilkokul zamanı bi geziye ye gittiydik kırkagac soma bergama. o zamanlardan hatırlıom hayel meyal. şimdi duble yol mu oldu orası... vay anasını ya.... hem ben ne bilcem kardeşim senin gercekten 300 yaptıgına... belki ibrende ooynama var...gps alcan takcan bilader.... videoda gps i görcem ben.ben tırt SS ciysem sende şekilci klavye gazcısın.. :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Eki 2007
Mesajlar
8
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ekamba bu aleski rus tarzanı acayip var konuşmak stop. dekoder bu arkadaşı çözememek stop :) bende ikinci dil vücud dili bulunmak stop :cherry: bu telgrafı acilen cevap ver stop :silent: bunlar senin suçun stop :p

what?şto ? çivo sen demek aslinde ben anlamadı sen kafa yapiyorsun ama

motor 035 .sen saçmlamak bu değil ruşça ama sana aynen iyade :cat:
 
Katılım
16 Eki 2007
Mesajlar
9
aleksi sergey, motor sensin. dikkatli konuş lütfen. motorcuman035 olacak o! lütfen dikkat!!!!!!!!!
ayrıca sen russun altta yazdıklarım bulgarca. ama zaten biliyormusun diye sordum orda? ama kak te byazavıt?, ruçsa, sen oldu mu şimdi bunu bilmemek??
puhahahaha
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Eki 2007
Mesajlar
8
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
motor 035 kak tibiya zavut .senin isym ney.motor seni çoğ lüblü (sevifidim):rendeer: puhahaha
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
120
motor 035 kak tibiya zavut .senin isym ney.motor seni çoğ lüblü (sevifidim):rendeer: puhahaha
anlaşıldı,sen başımıza bela olacaksın:cherry:

kardeşim ben o yolu biliom ama ozaman cok küçücüktüm ufacıktım. ilkokul zamanı bi geziye ye gittiydik kırkagac soma bergama. o zamanlardan hatırlıom hayel meyal. şimdi duble yol mu oldu orası... vay anasını ya.... hem ben ne bilcem kardeşim senin gercekten 300 yaptıgına... belki ibrende ooynama var...gps alcan takcan bilader.... videoda gps i görcem ben.ben tırt SS ciysem sende şekilci klavye gazcısın.. :)
ewet cartman
şimdi görmelisin bu yolu şaşar kalırsın wallahi
somadan bergamaya duble we çok çılgın oldu
açılalı 1 ay olmadı,fırsat bulur bulmaz video çekeceğim:cat:
gps bende yok,sende varsa yolla bi zahmet:cherry:

Ekamba bu aleski rus tarzanı acayip var konuşmak stop. dekoder bu arkadaşı çözememek stop :) bende ikinci dil vücud dili bulunmak stop :cherry: bu telgrafı acilen cevap ver stop :silent: bunlar senin suçun stop :p
vücut dili bende de war stop:cherry:
bunlar billa benim suçum değil stop:cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Eki 2007
Mesajlar
8
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
миные фащут;алекси сергы bnim adım demek.ayrica sizyzler gibi konuşamiyorum bana dalaga yaptiniz kizdim bende.istanbul haraşo gorad :cat:


forumlariniz çoh sefkli konu neydi;ya zabıla:pr: hatirlammaka siz
 
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
624
ALEKSİ sergey;843756' Alıntı:
миные фащут;алекси сергы bnim adım demek.ayrica sizyzler gibi konuşamiyorum bana dalaga yaptiniz kizdim bende.istanbul haraşo gorad :cat:


forumlariniz çoh sefkli konu neydi;ya zabıla:pr: hatirlammaka siz

baba sırf senin için yanıma bi tane rus çevirmen alıcam :wiinkk: :p

bu arad do yu spik ingiliş? :p
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
peki o halde o altındaki çökelek kamyonunla sen yap benim yapmak istediğim fanteziyi,alkışlıyalım seni:cherry::cherry::cherry:
ama nerdeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Vallaa oyurm yapamiyciiim ben buna :queen:
120dk boyunca kesintisiz 300 bassın gelsin bide bana merhaba desin:cherry::cherry::cherry:
Sana merhaba demekte ne zormuş. 300 basmadan merhaba diyemezmiyizmişiz?:queen::queen:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Bu ne böyle ithal gazcı bulmuşsunuz oo süperrr.:cherry:

Aleksi dostum aramıza hoşgeldin, neden geciktin diye hiç sormuycam malum motorun zx10 gecikmen çok doğal.:queen::queen::queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
bu neydi be...herif kadranı dibe vurdurdu valla...


misafirlere hoşgörülü davranın beyler...


aleksi merhaba gardaş...
 
Son düzenleme:
Katılım
22 May 2003
Mesajlar
654
meto kardeş otogaz sistemi var burada ;

aleksi ile uğraşırken konuyu darma duman ettiler yine ...

:queen:

Adam gibi motor kullanmak motora hakim olmaktır ; aleksi doğru söylüyor
gidip stunt çalışın ; altınızdaki oyuncaklar adam öldürüyor !!!

Önüne eşek çıktığında iç çamaşırı dayandıramıyor ;
yalan mı ? konuşsun bizim gazcılar...
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
bende var bi rus çevirmen, ismi tatyana:)
ama 1 saat 100 dolar dio, 3 saatir forumu okutuyorum
biraz hızlı yazın yoksa batıcam:queen:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
Ne diye okutuyosun, gey misin olm sen. :queen:

e kitap gibi olunca okuyyomuyum okutuyomuyum bende annamadım:queen:

Hee geymiş o da senin gibi, çıkın siz bence :queen:
Rusu da bana gönderin biz hesaplaşırık :queen::queen:

aramısdaki ilişkiye karışmayınıs lütfen:queen:
rusu gönderemem kısım lezmisin sen:queen::queen::queen::queen:

kapak lazımmıydı:mrgreen:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
e kitap gibi olunca okuyyomuyum okutuyomuyum bende annamadım:queen:



aramısdaki ilişkiye karışmayınıs lütfen:queen:
rusu gönderemem kısım lezmisin sen:queen::queen::queen::queen:

kapak lazımmıydı:mrgreen:

İyide ben bana demek istediğim dedim zaten benim söylediğimi yineleyip neden kapak lazımmıydı diyosun oolum gey misin sen :queen::queen::queen:

İşte bak kapak öyle deil böyle oluyomuşşşş :p
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Eki 2007
Mesajlar
8
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aye sen 1000rr motor saniyon galkiba bizim buralarda honda kamaz kamyonlara aynı tutular .:mrgreen: sakin kizma ama kawasaki cigit adamlarin işi derler bilmezmisin :bounce:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst