meto kardeş otogaz sistemi var burada ;
aleksi ile uğraşırken konuyu darma duman ettiler yine ...
sahi,topiğin konusu neydi yahu:silent::cherry::cherry::cherry:
Bu ne böyle ithal gazcı bulmuşsunuz oo süperrr.:cherry:
Aleksi dostum aramıza hoşgeldin, neden geciktin diye hiç sormuycam malum motorun zx10 gecikmen çok doğal.:queen::queen::queen:
ne yani,şimdi zx10 damı gitmiyor,hemen cvb ver alexi atarakissssss:cherry:
Pınarr;843812' Alıntı:
Vallaa oyurm yapamiyciiim ben buna :queen:
walla bencede yapmasan iyi olur:cherry:
bende var bi rus çevirmen, ismi tatyana

ama 1 saat 100 dolar dio, 3 saatir forumu okutuyorum
biraz hızlı yazın yoksa batıcam:queen:
ben o yüzden battım,sana bir an ewwel kurtulmanı tawsiye ediyorum hemde şidetle:cherry::cherry::cherry:
ALEKSİ sergey;843968' Alıntı:
aye sen 1000rr motor saniyon galkiba bizim buralarda honda kamaz kamyonlara aynı tutular .:mrgreen: sakin kizma ama kawasaki cigit adamlarin işi derler bilmezmisin :bounce:
kawasaki yiğit adam işi mi demek istedin???bu sözü çok sevdiğim bir dostum söyler dururdu,kawa binen erkek adamdır falan filan
ama seni çok tuttum çünkü;düşmanımın düşmanı benim dostumdur diye bir söz waryaaa:cherry::cherry::cherry:
senle uğraşmaya nokta koyuyorum.aYe,kendine dikkat et:cherry::cherry::cherry:
Pınarr;843976' Alıntı:
Sanki ekamba nın yazılarına benziyo bu sadece şive deişiyo gibi :queen:
yok pınarcım,walla billa,ip numaralarıma bakın hemen,
ama ipucu vereyim,kendisi çok sevdiğim bi kardeşim ve dostumdur:cherry:
arada sapıtıyor işte,idare etmek gerek:cherry::cherry::cherry: