3 dogum günü , 2 asker işte fotolar

Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
olimpiyat stadında....
yavaş yavaş!! serin gel, orası minnacık yer kim sığacak olimpiyata :mrgreen:
valla yazın geliceksin daha orjinal bir şeyle karşılaşabilirsin diyorum ve susma hakkımı kullanıyorum . . . :wiinkk: :mrgreen: :mrgreen:
o zaman bende seyirciyle konuşma hakkımı kullanarak soruyorum hazirandaki teksere buluşmasını hani açık alanda yapalım bakırköy sahil mi caddebostan sahil mi :mrgreen:



Kawasaki sucukları, tokyonun bağrından sizin için kopup kayserili ve afyonlu rakiplerinin karşısına çıktı, Kawasaki sucukları marketinizden ısrarla isteyiniz :p
 
Son düzenleme:
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Emin !!! hhaaaazzzııırrr ooollll :queen: Sen artık askersin ciddi ol bakiim birazcık bu ne laubalilik canım :mrgreen:
 
Katılım
12 Haz 2007
Mesajlar
793
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
Emin !!! hhaaaazzzııırrr ooollll :queen: Sen artık askersin ciddi ol bakiim birazcık bu ne laubalilik canım :mrgreen:

55. fıkra temel fıkraları tugayı 23. dağ güldürme alayı 7. soğuk espri bölüğü 2 nolu kahkaha karakolu emin_arıkoğlu Kırıkkale emret komutanım, yarından sonrada böyle olabilecekmiyim bakalım belkide son espirmelerim bunlar :mrgreen:

5 ay sonra emini tanıyamicaksın :p

şimdiden tanıyamazsınız zaten merak etmeyin:cherry: saçımı 3 e vurdurdum kel kabağa döndüm çok komiğim aynaya baktıkça gülesim geliyo :mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
55. fıkra temel fıkraları tugayı 23. dağ güldürme alayı 7. soğuk espri bölüğü 2 nolu kahkaha karakolu emin_arıkoğlu Kırıkkale emre komutanım, yarından sonrada böyle olabilecekmiyim bakalım belkide son espirmelerim bunlar :mrgreen:



şimdiden tanıyamazsınız zaten merak etmeyin:cherry: saçımı 3 e vurdurdum kel kabağa döndüm çok komiğim aynaya baktıkça gülesim geliyo :mrgreen:

Hayatına renk geldi işte bak ne o öyle monoton monoton bak bir sürü gereksiz anıyla dönüp 3 sene başımızı şişireceksin :queen: Ne konuştuk sen tatile giriyosun Eminciim tadını çıkart :) Üzülme, sakın tırsma :mrgreen: :rendeer:
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
Hayatına renk geldi işte bak ne o öyle monoton monoton bak bir sürü gereksiz anıyla dönüp 3 sene başımızı şişireceksin :queen: Ne konuştuk sen tatile giriyosun Eminciim tadını çıkart :) Üzülme, sakın tırsma :mrgreen: :rendeer:

emin niye tırssın yeşim asıl askeriye tırsmalı kolay değil emin geliyo :p:p
 
Katılım
29 Ağu 2007
Mesajlar
3,602
Emin abi seni askerlik öncesi bi görmek isterdim ama kısmet olamadı yazık ki, dönüşünü kutlarız nasipse...
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
Hayatına renk geldi işte bak ne o öyle monoton monoton bak bir sürü gereksiz anıyla dönüp 3 sene başımızı şişireceksin :queen: Ne konuştuk sen tatile giriyosun Eminciim tadını çıkart :) Üzülme, sakın tırsma :mrgreen: :rendeer:
tek korkum espriden anlamayacak insanlarla bir arada olurumda espriler boşa gider diye :p ayrıca yukarıda kalın yazılmış yazıları geldiğimde hatırlatıcam :p rahatım ben çok şükür dün de dedimya sadece yabancı olduğum bi yere gideceğim için heyecan var :) hem 6 aylık tatilimde bol bol vaktim olacak elime internet geçerse vay halinize :p
emin niye tırssın yeşim asıl askeriye tırsmalı kolay değil emin geliyo :p:p
o bişey değil de eğer siteyi takip eden bi komutanla karşılaşırsam ne yapıcam onu bilmiyorum :mrgreen:

eminin herşeyi hazır atelt kilot bile hazır...
evet düdüğüm bilem var, bide kelleci ve ayberk ile görüşen olursa söylersiniz "saati artık çalışıyo" deyin onlar anlar :mrgreen:
Emin abi seni askerlik öncesi bi görmek isterdim ama kısmet olamadı yazık ki, dönüşünü kutlarız nasipse...
kısmet hasancım canın sağolsun dönüşte açık hava toplantısı yapıcaz inş. :)
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Haz 2005
Mesajlar
927
ya benim anladmadığım şey orda 3 doğum günü 2 asker kutlaması varda niye bütün fotolarda emin var diğerleri nerde :silent:
 
Katılım
12 Haz 2007
Mesajlar
793
neyse millet kurtulduk sonunda sizde fazla kurcalamayın belki geri döndüğü zaman bu siteyi unutur :p
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
neyse millet kurtulduk sonunda sizde fazla kurcalamayın belki geri döndüğü zaman bu siteyi unutur :p

herşeyi unutsam bile gogıldan "ROLO BENİ ORO" yazıp aratır bulurum sen hiiiiç merak etme :mrgreen:

ya benim anladmadığım şey orda 3 doğum günü 2 asker kutlaması varda niye bütün fotolarda emin var diğerleri nerde :silent:

çok medyatik bir kişiliğim ya ondandır :p en az 10 tane fotoğraf makinası vardı daha 2-3 tanesinin resimleri ancak yüklendi diğerleri kimde bende bilmiyorum..

hell24



Aktif (Online)
Mesajlar: 405
Üyelik Tarihi: 03-10-08
Bulunduğu Yer: istanbul/bahçeşehir
Motosikleti: sezon bitti zat gitti....
Kan Grubu: O Rh+

sezon bitti zat gitti.... yazmışsınya her okuduğumda aklıma şey geliyo, hani askerde bi laf varmışya kep gitti ... gitti :p
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
1,415
ben geldim

dogum günümü kaçırdın jesse seneyede unutursun nasıl olsa
 
Son düzenleme:
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
merak etme şekerim nutrogenyo losyon aldım ayaklarım için hiç bişey olmaz :p hani ellerini çok düşünen norveçli balıkçılar için icat etmişlerya ondan :p hakan ustayı 4 gözle bekliyicem o zaman :cherry:

:mrgreen::mrgreen:
sen olaya çok iyimser bakmışın emin :p , inşallah seni birliğinde ziyaret etmek nasip olur :)
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
arkadaşlar bi resimleri ben daha koyamadım yavaş yavaş toparlıyorum şimdi dün geceden beri anca ewe girebildim görenler bilir bu günde dünkü şeklimle aynen karşılarına çıktım :D


By ilkyy

By ilkyy

By ilkyy

By ilkyy

By ilkyy

By ilkyy

By ilkyy

By ilkyy

By ilkyy

By ilkyy

By ilkyy

By ilkyy

By ilkyy

By ilkyy

By ilkyy

By ilkyy

By ilkyy

By ilkyy

By ilkyy

By ilkyy

By ilkyy
-----------------------------
işte olay resimler!!!

By ilkyy

By ilkyy
----------------------------

By ilkyy

By ilkyy

By ilkyy

By ilkyy

By ilkyy

By ilkyy

By ilkyy

By ilkyy

By ilkyy

By ilkyy

By ilkyy

videolarıda yüklüyorum şimdi

http://video.google.com/videoplay?docid=132757254323207337&hl=en

http://video.google.com/videoplay?docid=377693331002511645&hl=en

http://video.google.com/videoplay?docid=7028834013458330622&hl=en
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst