- Katılım
- 13 Ağu 2006
- Mesajlar
- 3,044
yavaş yavaş!! serin gel, orası minnacık yer kim sığacak olimpiyata :mrgreen:olimpiyat stadında....
o zaman bende seyirciyle konuşma hakkımı kullanarak soruyorum hazirandaki teksere buluşmasını hani açık alanda yapalım bakırköy sahil mi caddebostan sahil mi :mrgreen:valla yazın geliceksin daha orjinal bir şeyle karşılaşabilirsin diyorum ve susma hakkımı kullanıyorum . . . :wiinkk: :mrgreen: :mrgreen:

Kawasaki sucukları, tokyonun bağrından sizin için kopup kayserili ve afyonlu rakiplerinin karşısına çıktı, Kawasaki sucukları marketinizden ısrarla isteyiniz
Son düzenleme:
































