vedat kaya' Alıntı:göksel hocam soner sacımı çekiyo yaaaa....r:
GÖKSEL...' Alıntı:soneeeeer sende kalk kalk kalk çık dışarı çık çık çık çııııııkr:
r:
vedaaaaaat daaaat daat dat at sokma elini burnunaar:
allahım ya hababam uslu kalır bunların yanında![]()
GÖKSEL...' Alıntı:cuma günü gelde sen o sakat ayagına bi bakalım ne zaman iyileşecek![]()
![]()
![]()
batuhan35' Alıntı:arkadaşarlar merhaba
ben cuma akşamı gelemiyorum
size şimdiden iyi eğlenceler...![]()
batuhan35' Alıntı:pardon arkadaşlar küçük bı düzeltme yapmalıyım
cuma aksamı sızlerle bırlıkte vakıt gecırmeyı cok ısterım....![]()
ama bır şartla
çaylar soner'den olursa....:mrgreen:
yahu arkadaşlar ben biraz çay koliğim şirkette kupayla nerden baksan 1/5 lt çay içiyorum orda sorun olurmu acaba yeter deyilmi
arkadaşlar eyüp sultan da çok güzel bir akşam düzenlemişler katılmak için saat ters kalıyor bana ah şu masaii saatleri ahh hepinize güzel bir akşam geçirmeniz dileğiyle arkadaşlar sevgiler...
EYVAH GÖKSEL HOCAAA:queen: :queen:vedat kaya' Alıntı:göksel hocam soner sacımı çekiyo yaaaa....r:
tamam tamam batuhan yeterki gel kardeşimbatuhan35' Alıntı:pardon arkadaşlar küçük bı düzeltme yapmalıyım
cuma aksamı sızlerle bırlıkte vakıt gecırmeyı cok ısterım....![]()
ama bır şartla
çaylar soner'den olursa....:mrgreen:
Şükrüüü kaşınma batırdın len beniiicuk_o' Alıntı:yok abi nedemek hatta senin başka tanıdıkların varsa böyle kovayla içen falan onlarıda getir soner abi çayları halletcek :queen:
valla abi keşke gelseydin ne demişler beleş çay biradan tatlıdır.....
ehu ehu ehuehueheuheeuh :queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen:
dostum cuma geliyorsun diğilmi seninle konuşmayı çook istiyorum:cat:CERRAHI' Alıntı:Walla senden önce ben göz koydum o sevaba ama akalteke nin pek kaptırmaya niyeti yok haberin olsun :wiinkk:
sonyakuza' Alıntı:yahu arkadaşlar ben biraz çay koliğim şirkette kupayla nerden baksan 1/5 lt çay içiyorum orda sorun olurmu acaba yeter deyilmi![]()
walla iyi fikir vedat abıvedat kaya' Alıntı:DOSTDARK bizim şirkette 750 kişi var..
'' bizde gelelim bi bardak çay içsek yeter '' diyorlar ..
haber vereyim dedim..:queen: :queen: