- Katılım
- 15 May 2006
- Mesajlar
- 713
sen gelmediysen mutlaka geçerli bır mazeretın vardıralper_tim' Alıntı:eee ama geçerli mazeretim war o akşam sölerim ::uzgunum: ::utangac: ::utangac: ::utangac: ::utangac:
buna ınanıyorum...:cat:
akşam görüşürüz..:mrgreen: