28/07/2006 keyifli bir eyüp akşamı......

Katılım
15 May 2006
Mesajlar
713
alper_tim' Alıntı:
eee ama geçerli mazeretim war o akşam sölerim ::uzgunum: ::utangac: ::utangac: ::utangac: ::utangac:
sen gelmediysen mutlaka geçerli bır mazeretın vardır
buna ınanıyorum...:cat: :)
akşam görüşürüz..:mrgreen:
 
Katılım
18 Haz 2005
Mesajlar
432
tabi geçerli mazereti var ben biliyom

hatun izin vermiyor............. hehehehehehehe

light erkeksin olm sen light erkek "0" kalorilik erkeksin :queen:
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
551
merhaba arkadaşlar (MUZO) Muzaffer ulaşamıyorum ulaşanınız varsa bir zahmet benle irtibata geçsin kendiside eyüp lü zaten

Yada ulaşan olursa oda katılsın bize çok mutlu oluruz yahu.
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
546
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ARKADAŞLAR BİZEDE YER AYIRIN, BAKIRKÖY VE CİVARININ HAS MOTORCULARI OLARAK HEPİMİZ TAMER KARDEŞİMİZİN DAVETİNE GELİYORUZ, EN AZ 10 MOTOR GARANTİ, (TAMER KARDEŞİM BEN ÇAYLAR ŞİRKETTEN DEDİM:p TAMAM DEĞİLMİ):queen: :queen:
 
Katılım
18 Haz 2005
Mesajlar
432
muhendis1959 ekledim abi sizleride buyrun gelin başımızın üstünde yeriniz yok herkese yeticek kadar boş sandalye varmış :queen::rendeer:
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
cuk_o' Alıntı:
yazdım senide batuhan gel tabi

hadi çayları dostdark ısmarlıyo koşuuuuuuuuuuuuuuuuuunnnnn :queen:
şükrü listeyi kısa tutsana len hem çayları bana ısmarlatıyor hemde herkesi yazıyor:p ::saskin:: neyse akşam hesabını sorarım merak etme::cekic:: ::nefes:: ::pokey:: ::huuuh::
 
Katılım
15 May 2006
Mesajlar
713
dostdark' Alıntı:
şükrü listeyi kısa tutsana len hem çayları bana ısmarlatıyor hemde herkesi yazıyor:p ::saskin:: neyse akşam hesabını sorarım merak etme::cekic:: ::nefes:: ::pokey:: ::huuuh::
ÇAYLAR SONERDEN....:queen:
ben ve tüm mahalle akşam orada olacagız
yandın soner yandınnnn....:pr: :p
 
Katılım
18 Haz 2005
Mesajlar
432
ooooooooohhhhhhhhh soner abi harbi yandın he yanmakki ne yanmak alev alev :queen:

adam mahalleyi toplayıp geliyor batuhan isimlerni sölede listeye ekleyelim soner abi ona göre gelsin :queen:
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
cuk_o' Alıntı:
ooooooooohhhhhhhhh soner abi harbi yandın he yanmakki ne yanmak alev alev :queen:

adam mahalleyi toplayıp geliyor batuhan isimlerni sölede listeye ekleyelim soner abi ona göre gelsin :queen:
lenn çükrü aysonu yapma böyle şeyler:pale:
neyse ben evden küçük tüp ve çaydanlıkla geleyim sizden kurtuluş yok anlaşılan:queen:
listeyi iyi yapda kaç bardak getireceğimi bileyim:p
 
Katılım
18 Haz 2005
Mesajlar
432
abi sen toptan al bardakları :queen:
liste büyüyo bi 40 50 tane al istersen :queen:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
30
arkadaşlar bizde yeni üyelerinizdeniz.bu fikri ortaya atan ve organizasyonu yapan arkadaşlara teşekkürler.müsait olursak ortopedist ve ben geleceğiz.eminiz vaktin nasıl geçtiğini anlamayacağız.
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
69denizci' Alıntı:
arkadaşlar bizde yeni üyelerinizdeniz.bu fikri ortaya atan ve organizasyonu yapan arkadaşlara teşekkürler.müsait olursak ortopedist ve ben geleceğiz.eminiz vaktin nasıl geçtiğini anlamayacağız.
Gelin dostum :rendeer:
ben bir öncekine gittim
süper bir yer
bir medresenin bahçesi
kuş sesleri yeşillikler ve güzel dostlar
çok mistik bir yer
Bir tatlı huzur almaya geldim
mekanlarından
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Kas 2005
Mesajlar
472
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Usta ben bir çay daha alayım. Ücretini arkadaştan alıyorsun.
Birader sen niye içmiyorsun? İç iç... çekinme :)
 
Katılım
15 May 2006
Mesajlar
713
demonicdreams' Alıntı:
Usta ben bir çay daha alayım. Ücretini arkadaştan alıyorsun.
Birader sen niye içmiyorsun? İç iç... çekinme :)
SONERRRR...:queen:
bu cümleyi akşam sık sık duyacaksın...:mrgreen: :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst