güzel bi geceydi..
katlan gelen dugularını bizimle paylaşan herkeze teşekkürler...
mey sesi derinden ve cok az gelmesine karşın güzeldi...
kaderin hosteslik işi olması ayrı bir güzeldi..
ucan bir motorcumuz var artık..
ve vee şükrü kardeşim o gece beni eve bıraktıgın için çoook teşekkür ederim..:cat: :rendeer: