28/07/2006 keyifli bir eyüp akşamı......

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
505
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çaylarrrrrrrrrrrrrr:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
505
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar şimdi sonerle konuştum gelmiyecegini belirtti
sizlerede çok selam söyledi yogun çay ve nargile talebi olacagı için
kendisi 1 saat sonra yeşilköy havaalanından afrikanın çay olmayan bölgelerinden birine irtica edecegini söyledi oradaki afrika (MT) ye katılacakmış
hatta bide süprizi varmış hadi benden duymuş olmayın
haftaya (hadi safariye gidiyoz) topigi açıcakmış bizleri misafir etmek istiyor afrikanın motor girmemiş ormanlarına:)
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
946
yaktınız SONERIN başını beeeeeeeeeee adama kitledınız 100 tane çayı ....:p
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
:pr: :pr: :salut: :salut: :pr: :pr: :salut: :salut: :pr: :pr:
şükrüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüü
 
Katılım
18 Haz 2005
Mesajlar
432
abi afrikadan bağrınıyo motor girmemiş ama dükkandan laptop götürmüş herhalde afirkaya :queen:

neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

beyler bir fıkra anlatimde gülün biraz :queen: :queen:


askerde komutan emir erine seslenmiş:

çabuk bana bir lazer yazici getirin

er gitmiş ve bir askerle geri dönmüş

komutan : bu ne lan

asker: lazer yazıcı komutanım

komutan: nasil oluyor ??

asker: temel, hem laz hem de er ve de yazıcılık yapar.

komutan: ulan iyi ki scanner istemedik... :queen: :)
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Haz 2005
Mesajlar
432
tabiki abi ama söylemem nie keyfimin yerinde olduğunu :queen: çayla mayla alakası yok acayip bi sevinç var içimde sanki bu gün çok büyük bir olay olucak gibi geliyo neyse detaylar yarına :queen::joker: ::kalbim:: ::tutkuy:: ::eek:fftp::
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
505
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırdır kardeş akşam sevincin paylaş bizle özeldegilse yarına bırakma
sesinin yettigi yerden vede yardan haber mi var:)
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
cuk-o ne o öyle süprizler kalp felan..
bahar yaradı millete yaaa..
hadi yaırlısı bakeliii...

düğün için motor kiralanır..
saati 1000$...:queen: :queen: :rendeer:
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
546
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar bu caferağa medresesi sağlammı acaba, sonra başımıza bişey gelmesin, malum ağır abiler gelecek en başta savaş gelecek ne olur ne olmaz, ben bi sorayım dedim:silent:
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
649
abi altı taş üstü açık merak ettme bi duvarlar var orayada yaslanmayız :)
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
muhendis1959' Alıntı:
Arkadaşlar bu caferağa medresesi sağlammı acaba, sonra başımıza bişey gelmesin, malum ağır abiler gelecek en başta savaş gelecek ne olur ne olmaz, ben bi sorayım dedim:silent:
Abi Osnanlılar döneminde yıkılmamış ana MT döneminde ne olur bilinmez:silent:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Kas 2005
Mesajlar
472
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kalan yarısı da yeter abi rahat ol :)

Ben çıkıyorum. Kazasız belasız bir yolculukla yarım saat sonra orda olurum inşallah.
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
Arkadaşlar gelen herkeze teşekkürler
40 kişi yazdırıp 100 kişi geldiniz hepinizi seviyorum:rendeer:
adamlar feleğini şaşırdı
MT nin en kalabalık çay içme sohbet etme organizasyonuydu
Ben Metin:queen:
 
Katılım
4 Nis 2006
Mesajlar
222
başta akalteke abime sonrada diğer katılan arkadaşlara çok teşekkür ederim. çok süper bir akşam oldu her nekadar herzamanki gibi herkezle tanışamamış olsamda keyifli bir akşamdı.
hatta sayenizde eyüpsultan'ı da gezip görmüş oldum.

teşekkürler saygılar.
 
Katılım
24 Haz 2006
Mesajlar
63
TycOOn' Alıntı:
başta akalteke abime sonrada diğer katılan arkadaşlara çok teşekkür ederim. çok süper bir akşam oldu her nekadar herzamanki gibi herkezle tanışamamış olsamda keyifli bir akşamdı.
hatta sayenizde eyüpsultan'ı da gezip görmüş oldum.

teşekkürler saygılar.


bence de guzel bi bulusmaydi. herkese selamlar.
 
Katılım
29 Haz 2004
Mesajlar
127
tamer .
sagol arkadaşım ..
güzel bir yerde güzel bir sohbet oldu .
sagolasın varolsın ,ve hep olasın..
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
420
Akşam çok keyifliydi.. Özellikle Tamer abinin motosiklet alma hikayesi çok sağlamdı.. Gelen herkese teşekkürü borç bilirim herkese çok teşekkürler..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst