Abi Osnanlılar döneminde yıkılmamış ana MT döneminde ne olur bilinmez:silent:muhendis1959' Alıntı:Arkadaşlar bu caferağa medresesi sağlammı acaba, sonra başımıza bişey gelmesin, malum ağır abiler gelecek en başta savaş gelecek ne olur ne olmaz, ben bi sorayım dedim:silent:
TycOOn' Alıntı:başta akalteke abime sonrada diğer katılan arkadaşlara çok teşekkür ederim. çok süper bir akşam oldu her nekadar herzamanki gibi herkezle tanışamamış olsamda keyifli bir akşamdı.
hatta sayenizde eyüpsultan'ı da gezip görmüş oldum.
teşekkürler saygılar.