28/07/2006 keyifli bir eyüp akşamı......

Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
sonercim yettim kardeşim..
senin masrafın benim masrafım gelen gelsin karşılarız evevlallah..:)
şeyy kem vede küm vede garrg cek geçermi orada yaaa..:silent:
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
649
şükür kavuşturana bende oradayım benide ekleyin

arkadaşlar ben tarif edeyim çünkü o haritadan bulunmuyor, eyüp sultan caci girişine gelin, orada bir gazete dergi tekel satan küçük bi büfe var onun önüne gelince sağa doğru devam edin yolun bitiminde kemen kapıda ismi yazmıyo bazen bulmak sıkıntı oluyo
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
demonicdreams' Alıntı:
Usta ben bir çay daha alayım. Ücretini arkadaştan alıyorsun.
Birader sen niye içmiyorsun? İç iç... çekinme :)
:pr: :pr: :pr: :pr: Şükrüüüüüüüüüüüüüüüüü:pr: :pr: :pr: :pr:

vedat kaya' Alıntı:
sonercim yettim kardeşim..
senin masrafın benim masrafım gelen gelsin karşılarız evevlallah..:)
şeyy kem vede küm vede garrg cek geçermi orada yaaa..:silent:
Vedat sağolasın:rendeer: :rendeer:
Şükrü duyda utan:p
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Haz 2005
Mesajlar
432
hehe adam kem küm dio soner abi çek falan karşılıksız çıkmasın :queen:
 
Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
14
demli çay

merhaba yarenler
benim adımı da kazıyın muhabbet meclisinin peykelerine
eyvallah

Metin Tandoğan

Demli Çay

Çayın demlisini içmiş
Simidin gevreğini yemişsek
Ve üzerine selamın hasını
Adamız bu kahvede...

Karamürsel’1982
 
Katılım
18 Haz 2005
Mesajlar
432
ok dostum ekledim senide listeye

bi de dostdark bende sana diorum ki vedat kem vede küm diyo bana utan demişsin sonradan vedatın verdiği çek karşılıksız çıkmasın diorum :queen:

günaydın millet başka gelen yokmu yaww

hadi bak soner abi ısmarlıyo çaylarııııııııııııııııııııııııııııııııııı
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
551
Yav nedendir bilinmez ben bu "fır fır" lafından rahatsız olmaya başladım be Şükrü. Vedat kardeşim ne biliim hiçte bunu şakada olsa sevdiğimizdende olsa bana biraz ters gibi geldi Kullanmasak diyorum.valla benim fikrim ne dersiniz.

Hani belki burda haddimi aşıyorum ama size tavsiyede bulunarak ama içimdekini söylemesemde çatlıyacam aga

Hakkınızı helal edin.
 
Katılım
18 Haz 2005
Mesajlar
432
akalteke' Alıntı:
Yav nedendir bilinmez ben bu "fır fır" lafından rahatsız olmaya başladım be Şükrü. Vedat kardeşim ne biliim hiçte bunu şakada olsa sevdiğimizdende olsa bana biraz ters gibi geldi Kullanmasak diyorum.valla benim fikrim ne dersiniz.

Hani belki burda haddimi aşıyorum ama size tavsiyede bulunarak ama içimdekini söylemesemde çatlıyacam aga

Hakkınızı helal edin.


tamer abi ne demek sen iste yeterki

vedat abiyi sevdiğimizden söylüyoruz bizde ama sen rahatsız olduysan problem değil abi kullanmayız bir daha

sende ne hakkımız varki helal edelim abi asıl sen haklarını helal et çok şey öğrendik senden :rendeer:
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
302
Merhaba arkadaşlar,

Çay davetinize "Early Riders" grubu olarak bizde icabet edeceğiz.
Şu an kaç arkadaşımızın katılacağını tam olarak saptayamadım.
Lütfen bizi de ekleyiniz :

1- ataper
2- rüzgarınoğlu
3- hboyraz
4- hunluata
5- hakansahin04
6- serdark
7- tycOOn
...
...

ben "Early Riders" listemizi güncelleyeceğim.

------------------------------------------------------------------

Early Riders grubu :
Buluşma yeri : Harem Arabalı vapur iskelesi
Saat : 19:45 (20:00 vapuruna binilecek)
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
587
Ya arkadaşar bu eyüp grubunun bana özel bir garezi mi var allasen:) Gecen sefer kerpe gezısıne kurban gıtmıstı bu seferde cuma sabahı sehır dısına cıkıyorum. Keske bu aksam yapsaydınız walla. uzuldum bak sımdı..

Ama bızım arkadaslar size katılacaklar toplu lıste hazırlanıyor su anda..

Selamlar
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
505
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
MİSAFİR KABUL EDERSENİZ
cuma günleri bakırköy ve civar semtlerin buluşma organizasyonuna katılan arkadaşlarla yine cuma günü saat 8 olan buluşma saatimizde galeria yanındaki opette buluşup 8 buçuk 8-45 gibi belirttiginiz mekana gelmek isteriz mekanı aramızda bilen varmı bilmiyorum ama bizi bir dost merkezi bir yerde karşılayabilirmi kaybolmama açısından bir an önce çaylarımızı yudumlayıp muhabbete balıklama dalma açısından
gerçi tamer abi senin haberin vardı ama bir hatırlatayım dedim

SAYGILARIMLA
 
Katılım
18 Haz 2005
Mesajlar
432
ataper' Alıntı:
Merhaba arkadaşlar,

Çay davetinize "Early Riders" grubu olarak bizde icabet edeceğiz.
Şu an kaç arkadaşımızın katılacağını tam olarak saptayamadım.
Lütfen bizi de ekleyiniz :

1- ataper
2- rüzgarınoğlu
3- hboyraz
4- hunluata
5- uzman1907
6- goya
7- hakansahin04
8- serdark
9- tycOOn
...
...

ben "Early Riders" listemizi güncelleyeceğim.


early riders hoşgelirsiniz hem sizle detanışıp kaynaşmış oluruz
buyrun gelin


soner abi senin çaydanlık yetmicek galiba şekerler hala masalarda var olmadı çay ocağından yürütürüz :queen:


TRADER' Alıntı:
Ya arkadaşar bu eyüp grubunun bana özel bir garezi mi var allasen Gecen sefer kerpe gezısıne kurban gıtmıstı bu seferde cuma sabahı sehır dısına cıkıyorum. Keske bu aksam yapsaydınız walla. uzuldum bak sımdı..

Ama bızım arkadaslar size katılacaklar toplu lıste hazırlanıyor su anda..

Selamlar

önemli değil dostum başka bir sefere inşallah napalım kısmet işte :queen:

GÖKSEL...' Alıntı:
MİSAFİR KABUL EDERSENİZ
cuma günleri bakırköy ve civar semtlerin buluşma organizasyonuna katılan arkadaşlarla yine cuma günü saat 8 olan buluşma saatimizde galeria yanındaki opette buluşup 8 buçuk 8-45 gibi belirttiginiz mekana gelmek isteriz mekanı aramızda bilen varmı bilmiyorum ama bizi bir dost merkezi bir yerde karşılayabilirmi kaybolmama açısından bir an önce çaylarımızı yudumlayıp muhabbete balıklama dalma açısından
gerçi tamer abi senin haberin vardı ama bir hatırlatayım dedim

SAYGILARIMLA

göksel abim merak etme sen telefon numaram falan topicte yazılı zaten sen nerede olduğunu söyle gelir alırız seni kaybetmeyiz merak etme sen
:rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
551
Maşallah maşallah Allah sayınızı arttırsın.

Herkes aynı şeyi yapacak aynı aktiviteye katılacak diye bir kavram olmaz eğer öyle bir şey olsaydı Allah utela yeryüzündeki bütün canlıları vede insanları aynı yaratırdı. Farklılık güzeldir önemli olan ardaki farklılığı ayrıcılık olarak algılamamak.

Daha önceki bir yazımdada belirtmiştim. Biz MT üyeleri askari müşterekte azami sevgiyi tercih etmeliyiz. Askari Müşterek motor, Azami sevgi insan sevgisidir.

Burda yirmi beşbin üye var mutlaka bu üyeler içerisinde kendini birbirine daha yakın hisseden motorcular olacaktır bu Ayrımcılık değil bilakis bir baçenin Ayrı renkte açan çiçekleridir. Hepsinin kokusu farklı olsada aynı bahçenin güzellikleridir.

Saygılarımla

T.D.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
505
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
akalteke' Alıntı:
Maşallah maşallah Allah sayınızı arttırsın.

Herkes aynı şeyi yapacak aynı aktiviteye katılacak diye bir kavram olmaz eğer öyle bir şey olsaydı Allah utela yeryüzündeki bütün canlıları vede insanları aynı yaratırdı. Farklılık güzeldir önemli olan ardaki farklılığı ayrıcılık olarak algılamamak.

Daha önceki bir yazımdada belirtmiştim. Biz MT üyeleri askari müşterekte azami sevgiyi tercih etmeliyiz. Askari Müşterek motor, Azami sevgi insan sevgisidir.

Burda yirmi beşbin üye var mutlaka bu üyeler içerisinde kendini birbirine daha yakın hisseden motorcular olacaktır bu Ayrımcılık değil bilakis bir baçenin Ayrı renkte açan çiçekleridir. Hepsinin kokusu farklı olsada aynı bahçenin güzellikleridir.

Saygılarımla

T.D.

:cat: :cat: :cat: :cat: :cat: :cat: :cat: :cat: :cat: :cat: :cat: :cat:

şahsım adına kenidimizi ifade etmekte zorlandıgım ve aradıgım cümleler bunlardır
sagol tamer abi iznin olursa yeri geldiginde alıntı yapıp kullanmak isterim
senin adın altında
anlama zorlugu çeken arkadaşlarıma
anlayacaklarınını sansamda sanmasamda

her zaman sevgiyle SAYGIYLA
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
akalteke' Alıntı:
Maşallah maşallah Allah sayınızı arttırsın.

Herkes aynı şeyi yapacak aynı aktiviteye katılacak diye bir kavram olmaz eğer öyle bir şey olsaydı Allah utela yeryüzündeki bütün canlıları vede insanları aynı yaratırdı. Farklılık güzeldir önemli olan ardaki farklılığı ayrıcılık olarak algılamamak.

Daha önceki bir yazımdada belirtmiştim. Biz MT üyeleri askari müşterekte azami sevgiyi tercih etmeliyiz. Askari Müşterek motor, Azami sevgi insan sevgisidir.

Burda yirmi beşbin üye var mutlaka bu üyeler içerisinde kendini birbirine daha yakın hisseden motorcular olacaktır bu Ayrımcılık değil bilakis bir baçenin Ayrı renkte açan çiçekleridir. Hepsinin kokusu farklı olsada aynı bahçenin güzellikleridir.

Saygılarımla

T.D.
Tamer abi siteye yeni girdim duyurulara baktım Akalteke yazıyor tamam dedim okunacak güzel bir yazı buldum
:cat: :cat: :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
505
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
###########################################
göksel abim merak etme sen telefon numaram falan topicte yazılı zaten sen nerede olduğunu söyle gelir alırız seni kaybetmeyiz merak etme sen
###########################################

EYVALLAH kardeşim ilgine alakana
motorunu yıkat o gün müslüm abiden fırça yersin benden söylemesi demedi deme :) :)
 
Katılım
18 Haz 2005
Mesajlar
432
akalteke' Alıntı:
Maşallah maşallah Allah sayınızı arttırsın.

Herkes aynı şeyi yapacak aynı aktiviteye katılacak diye bir kavram olmaz eğer öyle bir şey olsaydı Allah utela yeryüzündeki bütün canlıları vede insanları aynı yaratırdı. Farklılık güzeldir önemli olan ardaki farklılığı ayrıcılık olarak algılamamak.

Daha önceki bir yazımdada belirtmiştim. Biz MT üyeleri askari müşterekte azami sevgiyi tercih etmeliyiz. Askari Müşterek motor, Azami sevgi insan sevgisidir.

Burda yirmi beşbin üye var mutlaka bu üyeler içerisinde kendini birbirine daha yakın hisseden motorcular olacaktır bu Ayrımcılık değil bilakis bir baçenin Ayrı renkte açan çiçekleridir. Hepsinin kokusu farklı olsada aynı bahçenin güzellikleridir.

Saygılarımla

T.D.

abi yorum yok herzamanki gibi yine

GÖKSEL...' Alıntı:
###########################################
göksel abim merak etme sen telefon numaram falan topicte yazılı zaten sen nerede olduğunu söyle gelir alırız seni kaybetmeyiz merak etme sen
###########################################

EYVALLAH kardeşim ilgine alakana
motorunu yıkat o gün müslüm abiden fırça yersin benden söylemesi demedi deme

yıkatırım abi merak etme sen :queen:

batuhan yazdık ya abi seni ne reklam yapıyon başka bişiler konuş konuşcaksan :queen:

Konuyu Toplam 7 üye okuyor. (4 Kayıtlı üye ve 3 Misafir)
cuk_o, akalteke, alper_tim, spyle


abi misafirlere söyleyin dışarıda kalmasınlar onlarada yerimiz var
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst