demonicdreams' Alıntı:Usta ben bir çay daha alayım. Ücretini arkadaştan alıyorsun.
Birader sen niye içmiyorsun? İç iç... çekinme![]()
Vedat sağolasın:rendeer: :rendeer:vedat kaya' Alıntı:sonercim yettim kardeşim..
senin masrafın benim masrafım gelen gelsin karşılarız evevlallah..![]()
şeyy kem vede küm vede garrg cek geçermi orada yaaa..:silent:
lenn vedat diyorum cuk_o demiyorumcuk_o' Alıntı:hehe adam kem küm dio soner abi çek falan karşılıksız çıkmasın :queen:
akalteke' Alıntı:Yav nedendir bilinmez ben bu "fır fır" lafından rahatsız olmaya başladım be Şükrü. Vedat kardeşim ne biliim hiçte bunu şakada olsa sevdiğimizdende olsa bana biraz ters gibi geldi Kullanmasak diyorum.valla benim fikrim ne dersiniz.
Hani belki burda haddimi aşıyorum ama size tavsiyede bulunarak ama içimdekini söylemesemde çatlıyacam aga
Hakkınızı helal edin.
ataper' Alıntı:Merhaba arkadaşlar,
Çay davetinize "Early Riders" grubu olarak bizde icabet edeceğiz.
Şu an kaç arkadaşımızın katılacağını tam olarak saptayamadım.
Lütfen bizi de ekleyiniz :
1- ataper
2- rüzgarınoğlu
3- hboyraz
4- hunluata
5- uzman1907
6- goya
7- hakansahin04
8- serdark
9- tycOOn
...
...
ben "Early Riders" listemizi güncelleyeceğim.
TRADER' Alıntı:Ya arkadaşar bu eyüp grubunun bana özel bir garezi mi var allasen Gecen sefer kerpe gezısıne kurban gıtmıstı bu seferde cuma sabahı sehır dısına cıkıyorum. Keske bu aksam yapsaydınız walla. uzuldum bak sımdı..
Ama bızım arkadaslar size katılacaklar toplu lıste hazırlanıyor su anda..
Selamlar
GÖKSEL...' Alıntı:MİSAFİR KABUL EDERSENİZ
cuma günleri bakırköy ve civar semtlerin buluşma organizasyonuna katılan arkadaşlarla yine cuma günü saat 8 olan buluşma saatimizde galeria yanındaki opette buluşup 8 buçuk 8-45 gibi belirttiginiz mekana gelmek isteriz mekanı aramızda bilen varmı bilmiyorum ama bizi bir dost merkezi bir yerde karşılayabilirmi kaybolmama açısından bir an önce çaylarımızı yudumlayıp muhabbete balıklama dalma açısından
gerçi tamer abi senin haberin vardı ama bir hatırlatayım dedim
SAYGILARIMLA
akalteke' Alıntı:Maşallah maşallah Allah sayınızı arttırsın.
Herkes aynı şeyi yapacak aynı aktiviteye katılacak diye bir kavram olmaz eğer öyle bir şey olsaydı Allah utela yeryüzündeki bütün canlıları vede insanları aynı yaratırdı. Farklılık güzeldir önemli olan ardaki farklılığı ayrıcılık olarak algılamamak.
Daha önceki bir yazımdada belirtmiştim. Biz MT üyeleri askari müşterekte azami sevgiyi tercih etmeliyiz. Askari Müşterek motor, Azami sevgi insan sevgisidir.
Burda yirmi beşbin üye var mutlaka bu üyeler içerisinde kendini birbirine daha yakın hisseden motorcular olacaktır bu Ayrımcılık değil bilakis bir baçenin Ayrı renkte açan çiçekleridir. Hepsinin kokusu farklı olsada aynı bahçenin güzellikleridir.
Saygılarımla
T.D.
Tamer abi siteye yeni girdim duyurulara baktım Akalteke yazıyor tamam dedim okunacak güzel bir yazı buldumakalteke' Alıntı:Maşallah maşallah Allah sayınızı arttırsın.
Herkes aynı şeyi yapacak aynı aktiviteye katılacak diye bir kavram olmaz eğer öyle bir şey olsaydı Allah utela yeryüzündeki bütün canlıları vede insanları aynı yaratırdı. Farklılık güzeldir önemli olan ardaki farklılığı ayrıcılık olarak algılamamak.
Daha önceki bir yazımdada belirtmiştim. Biz MT üyeleri askari müşterekte azami sevgiyi tercih etmeliyiz. Askari Müşterek motor, Azami sevgi insan sevgisidir.
Burda yirmi beşbin üye var mutlaka bu üyeler içerisinde kendini birbirine daha yakın hisseden motorcular olacaktır bu Ayrımcılık değil bilakis bir baçenin Ayrı renkte açan çiçekleridir. Hepsinin kokusu farklı olsada aynı bahçenin güzellikleridir.
Saygılarımla
T.D.
akalteke' Alıntı:Maşallah maşallah Allah sayınızı arttırsın.
Herkes aynı şeyi yapacak aynı aktiviteye katılacak diye bir kavram olmaz eğer öyle bir şey olsaydı Allah utela yeryüzündeki bütün canlıları vede insanları aynı yaratırdı. Farklılık güzeldir önemli olan ardaki farklılığı ayrıcılık olarak algılamamak.
Daha önceki bir yazımdada belirtmiştim. Biz MT üyeleri askari müşterekte azami sevgiyi tercih etmeliyiz. Askari Müşterek motor, Azami sevgi insan sevgisidir.
Burda yirmi beşbin üye var mutlaka bu üyeler içerisinde kendini birbirine daha yakın hisseden motorcular olacaktır bu Ayrımcılık değil bilakis bir baçenin Ayrı renkte açan çiçekleridir. Hepsinin kokusu farklı olsada aynı bahçenin güzellikleridir.
Saygılarımla
T.D.
GÖKSEL...' Alıntı:###########################################
göksel abim merak etme sen telefon numaram falan topicte yazılı zaten sen nerede olduğunu söyle gelir alırız seni kaybetmeyiz merak etme sen
###########################################
EYVALLAH kardeşim ilgine alakana
motorunu yıkat o gün müslüm abiden fırça yersin benden söylemesi demedi deme