28/07/2006 keyifli bir eyüp akşamı......

Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
Neyse konumuz neydi
Eyüp de caferağa medresesinde ağaçlar altında çaylarımızı yudumlayıp süper sohbetler edeceğz
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
sohbet sohbet..sohbettt..
gene kırızım tuttu...:pr:
orada masalaru U şeklinde yapabilirmiyiz yaa..
herkez herkezi görür tanır sohbete katılır..:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
505
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
645 batuhan (burdaaaaa)
857 cuk_o (burdaaaa)

kakın len tahtaya tek ayak üstünde cuma akşamına kadar
yav çocuklarda haklı bazen bu tip didişmelere girip oldugumuz örnek budur
batu eger sırf bu yüzden gelmezsen tekerine çomak sokmak zorunda kalıcam
her ailede olur ufak tefek şeyler bizdede oldugu gibi
ama uzatmamak şartı ile
ikinizide öpüyorum
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
505
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
vedat kaya' Alıntı:
göksel hocam soner sacımı çekiyo yaaaa....:pr:

soneeeeer sende kalk kalk kalk çık dışarı çık çık çık çıııııık:pr: :pr:
vedaaaaaat daaaat daat dat at sokma elini burnunaa:pr:
allahım ya hababam uslu kalır bunların yanında:)
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
GÖKSEL...' Alıntı:
soneeeeer sende kalk kalk kalk çık dışarı çık çık çık çıııııık:pr: :pr:
vedaaaaaat daaaat daat dat at sokma elini burnunaa:pr:
allahım ya hababam uslu kalır bunların yanında:)

arkadaşlar tüyelim bence..
oturdugu sandalyeye yapıştırıcı döktüğümüzü bilse yanarız mazallah..:queen: :pl: ::evil:: ::exclaim:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
505
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cuma günü gelde sen o sakat ayagına bi bakalım ne zaman iyileşecek :) :) :)
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
GÖKSEL...' Alıntı:
cuma günü gelde sen o sakat ayagına bi bakalım ne zaman iyileşecek :) :) :)

eee kem vede küm kih kih..
ben servise geçiktim bana müsadeeee....:) :rendeer:
herkeze iyi akşamlar yarın görüşürüz inşallah...:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
505
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
iyi akşamlar kardeşim selametle:)
 
Katılım
21 Kas 2005
Mesajlar
153
gelmeyi çok isterim ama aynı akşam parkorman'da "WHITESNAKE" konseri var ve aylar önceden biletimi almıştım:bounce:
 
Katılım
15 May 2006
Mesajlar
713
pardon arkadaşlar küçük bı düzeltme yapmalıyım
cuma aksamı sızlerle bırlıkte vakıt gecırmeyı cok ısterım....:)
ama bır şartla
çaylar soner'den olursa....:mrgreen:
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
batuhan35' Alıntı:
arkadaşarlar merhaba
ben cuma akşamı gelemiyorum
size şimdiden iyi eğlenceler...:)


Arkadaşım, Kardesim...
Sen askerliğini yaptınmı bilmiyorum ama Askere gittiğinde o kendi ortamından uzak yerlerde en sevmedigin arkadasın bile burnunda tütüyor. Ve içinden diyorsunki ah ulan keske sunu sunu yapmasaydım...
Sen ben cuko vs...
Burada hepimizin düşünceleri olsun hayatı, yasam tarzı herne olursa olsun farklı olabilir ama biz MT ve motosikler kardesiyiz. Atıyorum sen yarın yolda kalsan ıssız bir yerde cuko arkadasımız yanından gecse Allah rızası için yardım etmesini istemezmisin. Düştügünde kolundan tutmasını, sana gonul vermesini ve herşeyin dısında sana sahip cıkmasını.
Yapma bence kardesim gel barıstıgınızı görebilecegimiz bir mesaj yazın...
Ve emin olunki en güzel arkadaslıklar sürtüşmelerle baslar...
 
Katılım
18 Haz 2005
Mesajlar
432
ersen valla üzüldüm ne diyim abi gelemiyosan vardır bir sebebi ama seninde yanımda olmanı isterdim doğrusu neyse abi canın saolsun napalım kısmet değilmiş

göksel hocam ayak değiştirebiliyomuyuz yok bu ayağım felç oldu cuma günü vites değiştiremicem

bruce abi senide aramızda görmekten mutluluk duyucağımıza inanıyoduk ya neyse mutsuzda olabiliriz yani nolcak sanki dimi :)

neyse arkadaşlar bunlar basit takılmalar tabi gelemeyenlerde saolsunlar gelenlerde
nasıl olsa hepinizi çok seviyorum hemde o kadar çokki anlatsam gülersiniz.....:rendeer:

ve ayrıca batuhan
abi birkez özürdiledim senden yetmedi sanırım ya lütfen gerçekten bak hiç bir ciddiyeti olmayan bir cümleydi o sadece takılmak için yazmıştım bu kadar ciddiye alacağını düşünmemiştim

defalarca kez özürdilerim senden
cuma günü gelip gelmemen önemli değil ama dargın olmayalım
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
batuhan35' Alıntı:
pardon arkadaşlar küçük bı düzeltme yapmalıyım
cuma aksamı sızlerle bırlıkte vakıt gecırmeyı cok ısterım....:)
ama bır şartla
çaylar soner'den olursa....:mrgreen:


Walla senden önce ben göz koydum o sevaba ama akalteke nin pek kaptırmaya niyeti yok haberin olsun :wiinkk:
 
Katılım
5 Eki 2005
Mesajlar
56
yahu arkadaşlar ben biraz çay koliğim şirkette kupayla nerden baksan 1/5 lt çay içiyorum orda sorun olurmu acaba yeter deyilmi :)
 
Katılım
28 May 2006
Mesajlar
317
arkadaşlar eyüp sultan da çok güzel bir akşam düzenlemişler katılmak için saat ters kalıyor bana ah şu masaii saatleri ahh hepinize güzel bir akşam geçirmeniz dileğiyle arkadaşlar sevgiler...:pr: :pale:
 
Katılım
18 Haz 2005
Mesajlar
432
yahu arkadaşlar ben biraz çay koliğim şirkette kupayla nerden baksan 1/5 lt çay içiyorum orda sorun olurmu acaba yeter deyilmi

yok abi nedemek hatta senin başka tanıdıkların varsa böyle kovayla içen falan onlarıda getir soner abi çayları halletcek :queen:

arkadaşlar eyüp sultan da çok güzel bir akşam düzenlemişler katılmak için saat ters kalıyor bana ah şu masaii saatleri ahh hepinize güzel bir akşam geçirmeniz dileğiyle arkadaşlar sevgiler...

valla abi keşke gelseydin ne demişler beleş çay biradan tatlıdır.....
ehu ehu ehuehueheuheeuh :queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
vedat kaya' Alıntı:
göksel hocam soner sacımı çekiyo yaaaa....:pr:
EYVAH GÖKSEL HOCAAA:queen: :queen:

batuhan35' Alıntı:
pardon arkadaşlar küçük bı düzeltme yapmalıyım
cuma aksamı sızlerle bırlıkte vakıt gecırmeyı cok ısterım....:)
ama bır şartla
çaylar soner'den olursa....:mrgreen:
tamam tamam batuhan yeterki gel kardeşim:pr: :pr: :pr: :salut: :salut:
ülen bir kişiden yırtık diyordum:p bu şimdi arkadaşlarınıda getirir:pr: :pr: :pr: IŞINLA BENİ SIKATIIII:queen: :queen:

cuk_o' Alıntı:
yok abi nedemek hatta senin başka tanıdıkların varsa böyle kovayla içen falan onlarıda getir soner abi çayları halletcek :queen:



valla abi keşke gelseydin ne demişler beleş çay biradan tatlıdır.....
ehu ehu ehuehueheuheeuh :queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen:
Şükrüüü kaşınma batırdın len beniii
3-5 kişi çay içeceğiz dedin 50 kişi topladın ahhh şükrü ahhhhh
kafandan tasını hiç çıkarma:p

CERRAHI' Alıntı:
Walla senden önce ben göz koydum o sevaba ama akalteke nin pek kaptırmaya niyeti yok haberin olsun :wiinkk:
dostum cuma geliyorsun diğilmi seninle konuşmayı çook istiyorum:cat:

sonyakuza' Alıntı:
yahu arkadaşlar ben biraz çay koliğim şirkette kupayla nerden baksan 1/5 lt çay içiyorum orda sorun olurmu acaba yeter deyilmi :)

dostum cuma iptal edildi sen gelme gelme:p :p
yeter yafuuu pazar piknik için para kalmadııı:salut: :salut: :salut:
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
DOSTDARK bizim şirkette 750 kişi var..
'' bizde gelelim bi bardak çay içsek yeter '' diyorlar ..
haber vereyim dedim..:queen: :queen:
 
Katılım
15 May 2006
Mesajlar
713
vedat kaya' Alıntı:
DOSTDARK bizim şirkette 750 kişi var..
'' bizde gelelim bi bardak çay içsek yeter '' diyorlar ..
haber vereyim dedim..:queen: :queen:
walla iyi fikir vedat abı
bende doğuş otodan bırkac arkadaş davet ettım...:)
yönetim,muhasebe,fınans,danışmanlar,atölyeden bırkaç kişi
toplam 120 kişi olduk....:queen:
soner listeye +120 eklemenı rıca edıcem...
bırde unutmadan aynı arkadaslar pazar gunu de bızımle....:queen: :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst