28/02/2010 Pazar FUAR ÖNCESİ KAHVALTI Sefaköy Hacısayid'te

Katılım
14 Ağu 2009
Mesajlar
768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
vallaha sataram bu köyü ona göre
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
korkut 250 Nickli Üyeden Alıntı
Güncel Liste

01- avkan65
02- Korkut250 +1
03- KyCd
04- STeReO
05- Kadir_3483 +
06- Oğlumve ben
07- Arjantinli69 + 1
08- whampir19
09- poyraz06
10- peoples
11- Şerif
12- Askon+1
13- Uğur Volkan
14- Akileos
15- Arwen
16- Hanedan
17- Kuyu cadısı
18- Hasan pınar
19- E.M:R.E
20- Banu
21- Ünal Türkyazıcı
22- Karaşahin
23- Hell24
24- Aparat+1
25- yt_servan
26- Ayfer
27- Turgay
28- Ömer+1
29- Hlmyk85
30- Ümmet Pertikan
31- Trhakan + Florence
32- Osbourne
33- Canercalaman
34- Bygrm
35- GKN
36- Ninjet
37- Jeopardy
38- çakır usta + 1
39- Edii
40- emin arıkoğlu
41- Dalyan
42- bosnak_semko + 1
43- Serseri
44- Fenerist
45- RoMeO
46- 0081yavuz
47- kelon(motorum servsten çıkarsa ordayım)
48- evraim
49- euro79
50- GSXRR ve CihannRR
51- ortadadogulu
52- by_dengesiz
53- AYDEMİR
54- AYINTAPLI
55- kazurat
56- sularseller
57- evraim
58- d3niz
59- ilhan1154 +1
60- halis
61- Limankalesi
62- ercankarakus + 1
63- poyraz06 + 1
64- delimavi
65- Szman!
66-dodobiç
67-EREN54
68-berk_cglr
69-BerKToprak+1
70-....Sıra sende
 
Katılım
14 Tem 2009
Mesajlar
58
60-70 kişiyi bu hacı sayit nası doyuracak ya :D haber verin bence gitmeden :D
 
Katılım
14 Tem 2009
Mesajlar
58
bu 70 kişi ancak 20 kişi olur orda sen rahat ol :queen::queen:
:mrgreen: aslında bende katılmak isterim çok yakın yenibosnadayım da öğrenci adamız bi kahvaltıya o kadar para vermek koyar bana :pr:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı Dün 23:43 ----------

Artık pazar günü MT standında görüşürüz napalım
 
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
1,129
01- avkan65
02- Korkut250 +1
03- KyCd
04- STeReO
05- Kadir_3483 +
06- Oğlumve ben
07- Arjantinli69 + 1
08- whampir19
09- poyraz06
10- peoples
11- Şerif
12- Askon+1
13- Uğur Volkan
14- Akileos
15- Arwen
16- Hanedan
17- Kuyu cadısı
18- Hasan pınar
19- E.M:R.E
20- Banu
21- Ünal Türkyazıcı
22- Karaşahin
23- Hell24
24- Aparat+1
25- yt_servan
26- Ayfer
27- Turgay
28- Ömer+1
29- Hlmyk85
30- Ümmet Pertikan
31- Trhakan + Florence
32- Osbourne
33- Canercalaman
34- Bygrm
35- GKN
36- Ninjet
37- Jeopardy
38- çakır usta + 1
39- Edii
40- emin arıkoğlu
41- Dalyan
42- bosnak_semko + 1
43- Serseri
44- Fenerist
45- RoMeO
46- 0081yavuz
47- kelon(motorum servsten çıkarsa ordayım)
48- evraim
49- euro79
50- GSXRR ve CihannRR
51- ortadadogulu
52- by_dengesiz
53- AYDEMİR
54- AYINTAPLI
55- kazurat
56- sularseller
57- evraim
58- d3niz
59- ilhan1154 +1
60- halis
61- Limankalesi
62- ercankarakus + 1
63- poyraz06 + 1
64- delimavi
65- Szman!
66-dodobiç
67-EREN54
68-berk_cglr
69-BerKToprak+1
70-aSuBaYaH

güncel liste
 
Katılım
31 Mar 2009
Mesajlar
3,303
:mrgreen: aslında bende katılmak isterim çok yakın yenibosnadayım da öğrenci adamız bi kahvaltıya o kadar para vermek koyar bana :pr:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı Dün 23:43 ----------

Artık pazar günü MT standında görüşürüz napalım

gel hacı ben çekerim seni ayıp ettin
 
Katılım
14 Ağu 2009
Mesajlar
768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:mrgreen: aslında bende katılmak isterim çok yakın yenibosnadayım da öğrenci adamız bi kahvaltıya o kadar para vermek koyar bana :pr:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı Dün 23:43 ----------

Artık pazar günü MT standında görüşürüz napalım

bende öğrenciyim,ama bence değer,orda çok değerli insanlarla tanışacağımız için
 
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
743
taksimden nasıl gelinir bi bilsem adımı yazıcam da bilemedim gitti...:silent:

taksimin neresindesin bilmiyorum ama e5e çıktığında soluğu sefaköyde alacaksın yol çok basit merak etme motoruna güven :)


bu arada bende uyanabilirsem pazar kahvaltıda görüşürüz diyorum, ama kendimi listeye ekleyecek akdar güvenemiyorum maalesef
 
Katılım
29 Mar 2005
Mesajlar
1,328
70 kişi oraya sığacakmı ? yer bildiğim kadarıyla çok büyük değil.
biz sığdırırız aç kalmazsın derseniz bende gelebilirim.
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
70 kişi oraya sığacakmı ? yer bildiğim kadarıyla çok büyük değil.
biz sığdırırız aç kalmazsın derseniz bende gelebilirim.

Gel gel, yıl olcak görüşmedik :rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:57 ----------

bu 70 kişi ancak 20 kişi olur orda sen rahat ol :queen::queen:

:mrgreen: :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst