28/02/2010 Pazar FUAR ÖNCESİ KAHVALTI Sefaköy Hacısayid'te

Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
ene sonunda bana yakın biryer benide ekleyin yolumun üstü zaten :)

öyle zaman larda öyle anlar olurki yan kapıya gidemezsin

:queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:56 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:56 ----------

Kepek ekmeği varmı kahvaltıda, ona göre gelicem :p

ben alırım kepekli ekmegi layt erkegime:queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:57 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:56 ----------

abı yer yoksa ben gelmıyeyım hatta kapıda kaldırımda falanda kahvaltı yaparım yani usta :wiinkk:

seni kasa yanına alır ismail :queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:57 ----------

efendim ihtiyar bişimi oldu? :p

bende seni seviyorum dedim:mrgreen:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
öyle zaman larda öyle anlar olurki yan kapıya gidemezsin

:queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:56 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:56 ----------



ben alırım kepekli ekmegi layt erkegime:queen:

Yağsız peynir ve şekersiz çay, çilesiz hayat, transpatan kıyafet, tek tekerli motor :p
Hafifledim snaki bu ara biraz :queen::queen:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
derken....................

Transparan..
İnce, iç gösteren üzerinde yük yapmayan hafif kıyafetlerin tümü :cherry:

Fuardan transparan mont alıcam, kahvaltıdada transparan (delikli) peynir yicem :p
Hem senin kafada dekole, ses çıkarıyomuyuz bizzz :queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
19 Eyl 2009
Mesajlar
21
Bana yakın olduğundan gidip bir bakayım dedim:D O kadar motor gelirse sefaköy trafiği kitlenir kalır, motorları alt ve yan sokaklara yerleştirmemiz gerekebilir, kalabalıkta kahvaltı bence güzel olur neşeli cümbüşlü bir zaman geçer::D:D Benim gibi bu ekibe yeni katılacaklar inşallah ortama çabuk adapte olurlarda yabancılık çekmezler.:D Eskilerden bir kaç kişi yeni katılanları tanıştırma işini yapsa ne iyi olur:D
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
Bana yakın olduğundan gidip bir bakayım dedim:D O kadar motor gelirse sefaköy trafiği kitlenir kalır, motorları alt ve yan sokaklara yerleştirmemiz gerekebilir, kalabalıkta kahvaltı bence güzel olur neşeli cümbüşlü bir zaman geçer::D:D Benim gibi bu ekibe yeni katılacaklar inşallah ortama çabuk adapte olurlarda yabancılık çekmezler.:D Eskilerden bir kaç kişi yeni katılanları tanıştırma işini yapsa ne iyi olur:D

Hallederiz abi, sen gel yeter :cat:

Üst kayı komple kapatsak rahat sahat sığarız sanırım?
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
Transparan..
İnce, iç gösteren üzerinde yük yapmayan hafif kıyafetlerin tümü :cherry:

Fuardan transparan mont alıcam, kahvaltıdada transparan (delikli) peynir yicem :p
Hem senin kafada dekole, ses çıkarıyomuyuz bizzz :queen::queen::queen::queen:
bişe demiyorum sana sen kazadan sonra degiştin galiba:queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:12 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:11 ----------

Bana yakın olduğundan gidip bir bakayım dedim:D O kadar motor gelirse sefaköy trafiği kitlenir kalır, motorları alt ve yan sokaklara yerleştirmemiz gerekebilir, kalabalıkta kahvaltı bence güzel olur neşeli cümbüşlü bir zaman geçer::D:D Benim gibi bu ekibe yeni katılacaklar inşallah ortama çabuk adapte olurlarda yabancılık çekmezler.:D Eskilerden bir kaç kişi yeni katılanları tanıştırma işini yapsa ne iyi olur:D

usta sen gel bu listenin yarısını düşünelim biz
görüşmek üzere:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst