- Katılım
- 29 Mar 2007
- Mesajlar
- 5,150
- Konu Yazar
- #201
70 kişi oraya sığacakmı ? yer bildiğim kadarıyla çok büyük değil.
biz sığdırırız aç kalmazsın derseniz bende gelebilirim.
Arkayı beşleriz üstadım gel sen gel
70 kişi oraya sığacakmı ? yer bildiğim kadarıyla çok büyük değil.
biz sığdırırız aç kalmazsın derseniz bende gelebilirim.
Arkayı beşleriz üstadım gel sen gel![]()
gürkan senin +1 yazmıyo listede? tekmi geliceksin yoksa :cyclopsan :queen:
cadııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııı:bounce:
topik sahibi arkadaş bize yer ayırır sanırım bu kadar kalabalık olunca:mrgreen:
ene sonunda bana yakın biryer benide ekleyin yolumun üstü zaten![]()
Kepek ekmeği varmı kahvaltıda, ona göre gelicem![]()
abı yer yoksa ben gelmıyeyım hatta kapıda kaldırımda falanda kahvaltı yaparım yani usta :wiinkk:
efendim ihtiyar bişimi oldu?![]()
öyle zaman larda öyle anlar olurki yan kapıya gidemezsin
:queen:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:56 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:56 ----------
ben alırım kepekli ekmegi layt erkegime:queen:
Yağsız peynir ve şekersiz çay, çilesiz hayat, transpatan kıyafet, tek tekerli motor![]()
Hafifledim snaki bu ara biraz :queen::queen:
derken....................
Bana yakın olduğundan gidip bir bakayım dedimO kadar motor gelirse sefaköy trafiği kitlenir kalır, motorları alt ve yan sokaklara yerleştirmemiz gerekebilir, kalabalıkta kahvaltı bence güzel olur neşeli cümbüşlü bir zaman geçer:
Benim gibi bu ekibe yeni katılacaklar inşallah ortama çabuk adapte olurlarda yabancılık çekmezler.
Eskilerden bir kaç kişi yeni katılanları tanıştırma işini yapsa ne iyi olur
![]()
bişe demiyorum sana sen kazadan sonra degiştin galiba:queen:Transparan..
İnce, iç gösteren üzerinde yük yapmayan hafif kıyafetlerin tümü :cherry:
Fuardan transparan mont alıcam, kahvaltıdada transparan (delikli) peynir yicem
Hem senin kafada dekole, ses çıkarıyomuyuz bizzz :queen::queen::queen::queen:
Bana yakın olduğundan gidip bir bakayım dedimO kadar motor gelirse sefaköy trafiği kitlenir kalır, motorları alt ve yan sokaklara yerleştirmemiz gerekebilir, kalabalıkta kahvaltı bence güzel olur neşeli cümbüşlü bir zaman geçer:
Benim gibi bu ekibe yeni katılacaklar inşallah ortama çabuk adapte olurlarda yabancılık çekmezler.
Eskilerden bir kaç kişi yeni katılanları tanıştırma işini yapsa ne iyi olur
![]()
bişe demiyorum sana sen kazadan sonra degiştin galiba:queen:
Böle bi hafif hissediyorum sanki![]()
git benden uzak ol töbe töbe avşada bile kurtaramadım kendimden seni hep peşimdesin :mrgreen:
GKN ile aynı üzümü yerken böyle demiyodun ama ihtiyar![]()