- Katılım
- 14 Ağu 2009
- Mesajlar
- 768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
vallaha sataram bu köyü ona göre
baco ben gelmem ama sen yinede beni deşifre etme.. yoksa ben seni komple deşifre ederim... usb bellek diyim sen gerisini hayal et..
bilmemmi kahrolsun içimdeki insan sevgisine:mrgreen:
teknoloji başka bişey..
60-70 kişiyi bu hacı sayit nası doyuracak yahaber verin bence gitmeden
![]()
:mrgreen: aslında bende katılmak isterim çok yakın yenibosnadayım da öğrenci adamız bi kahvaltıya o kadar para vermek koyar banabu 70 kişi ancak 20 kişi olur orda sen rahat ol :queen::queen:
bu 70 kişi ancak 20 kişi olur orda sen rahat ol :queen::queen:
:mrgreen: aslında bende katılmak isterim çok yakın yenibosnadayım da öğrenci adamız bi kahvaltıya o kadar para vermek koyar banar:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı Dün 23:43 ----------
Artık pazar günü MT standında görüşürüz napalım
:mrgreen: aslında bende katılmak isterim çok yakın yenibosnadayım da öğrenci adamız bi kahvaltıya o kadar para vermek koyar banar:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı Dün 23:43 ----------
Artık pazar günü MT standında görüşürüz napalım
:rendeer:gel hacı ben çekerim seni ayıp ettin
:rendeer:
benide çekermisin
taksimden nasıl gelinir bi bilsem adımı yazıcam da bilemedim gitti...:silent:
taksimden nasıl gelinir bi bilsem adımı yazıcam da bilemedim gitti...:silent:
taksimden nasıl gelinir bi bilsem adımı yazıcam da bilemedim gitti...:silent:
70 kişi oraya sığacakmı ? yer bildiğim kadarıyla çok büyük değil.
biz sığdırırız aç kalmazsın derseniz bende gelebilirim.
bu 70 kişi ancak 20 kişi olur orda sen rahat ol :queen::queen: