28/02/2010 Pazar FUAR ÖNCESİ KAHVALTI Sefaköy Hacısayid'te

Katılım
31 Mar 2009
Mesajlar
3,303
ya arkadaşlar bende gelmek istiyorum ama nerden gitceğimi daha doğrusu yolları çok bilmiyorum 4 leventte oturuyorum benim olduğum taraftan gelcek biri yokmu ona göre izin alcam iş yerinden
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
ya arkadaşlar bende gelmek istiyorum ama nerden gitceğimi daha doğrusu yolları çok bilmiyorum 4 leventte oturuyorum benim olduğum taraftan gelcek biri yokmu ona göre izin alcam iş yerinden

arkadaşım sitede takip et mutlaka vardır olmassa topkapı selhhh de olucam ogün buluşuruz:rendeer:
 
Katılım
23 Mar 2009
Mesajlar
2,946
anlayan anladı :bounce:




evet doğrudur ben senin gibi sabah sabah sosis yeniyorum :queen:

1-akşam müsaitmisin:bounce:
2-kahvaltıyamı gideceğiz fuara mı:silent:
3-kahvaltıya gidersek patron ne der:mrgreen:
4-araban ne zaman çıkıyor
5- 1'in cevabı-sen müsait olsanda ben müsait değilim:queen:
 
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
1,129
1-akşam müsaitmisin:bounce:
2-kahvaltıyamı gideceğiz fuara mı:silent:
3-kahvaltıya gidersek patron ne der:mrgreen:
4-araban ne zaman çıkıyor
5- 1'in cevabı-sen müsait olsanda ben müsait değilim:queen:

akşam gel sana sosisli ikram ediyim :cherry:
sanane lan ben ne zaman nereye istersem giderim :bounce:
ben her zaman zamam ayırırım :queen:
başka derdin varmı ? :rendeer::queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:44 ----------

Selçuk abi akşama izlersin :) Müsait olunca :wiinkk:

şimdi beni aradı kemal dedi akşam sen bana sosis tediriken izlesem olurmu
:queen::queen:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
Katillerrrr :queen:

20070131111702015577271hr7.jpg
 
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
1,129
Katillerrrr :queen:

20070131111702015577271hr7.jpg

kanka sana da bi ilik düşünmüyor deilim hani :queen:
seni sona bıraktım fuarın son günü akşam gelebilirsen
sana orada yan vermeden nasıl teker kalkar bi gösteriyim
crf 70 ile fuar alanın içinde
:bounce:
geçen sene oranın altını üstüne çevirmiştik :cat:
 
Katılım
23 Mar 2009
Mesajlar
2,946
GKN, öldürdün kemalin sosisleri:queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:12 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:09 ----------

herşeyi yazmışsınız kahvaltı çeşitlerini yazmamışsınız:pr:
 
Katılım
14 Ağu 2009
Mesajlar
768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
biz orda ne yiyecez
 
Katılım
29 Ağu 2007
Mesajlar
3,602
kim sildi len beni listeden :D

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:47 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:41 ----------



.

. .

fırça attı bide kim ekledi diye...
tabiki SELÇUK abi...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:45 ----------

deli mavili,
canımı sıkma sıkarım bacaklarına stantı bırakıp nereye gidiyorsun sen:pr: arabanın tekerine taş koyarım::winkwink

SEÇUK abi bide tekerine taş sıkışmış hareketi yap tam olsub...:D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst