- Katılım
- 10 Şub 2006
- Mesajlar
- 31
- Konu Yazar
- #1
İşyerinden arkadaşım kadirle telefonda konuşurken aniden aldığımız bir kararla bir hafta sonu gezisi gerçekleştirdik .oldukça güzel bir gezi oldu.bu arada kadirin motoruna (CHAPPY) demeyin o kendini enduro motoru zannediyor.lafı fazla uzatmadan fotolara geçelim.
Not: (chappy ) yamaha nın üretimden kalkmış fakat hala üretilse satış rekorları kıracak bir modeli.
Gezinin başlangıç noktası

Pınar

Narlıdereye yükseklerden bir bakış

Gezdiğimiz yollar


HARDUROvari bir fotoğraf karesi (onun kadar olamayız ama)















CHAPPY enduro yapıyor



Endurocu kardeşliği

Şırıl şırıl akan bu dere yakın da üretime geçecek altın madenine kurban gidecek (çevre faciası.bergamayı hatırlayın)

Söylemiştim size endurocu ruhu var bu motorda


İzmirin en güzel üzümlerinin yetiştiği bağlar.maalesef yurtdışına satıldığı için bizler faydalanamıyoruz.



SEVGİLERİMLE.
Not: (chappy ) yamaha nın üretimden kalkmış fakat hala üretilse satış rekorları kıracak bir modeli.
Gezinin başlangıç noktası

Pınar

Narlıdereye yükseklerden bir bakış

Gezdiğimiz yollar


HARDUROvari bir fotoğraf karesi (onun kadar olamayız ama)















CHAPPY enduro yapıyor



Endurocu kardeşliği

Şırıl şırıl akan bu dere yakın da üretime geçecek altın madenine kurban gidecek (çevre faciası.bergamayı hatırlayın)

Söylemiştim size endurocu ruhu var bu motorda


İzmirin en güzel üzümlerinin yetiştiği bağlar.maalesef yurtdışına satıldığı için bizler faydalanamıyoruz.



SEVGİLERİMLE.
