2500 e Çin Çon Alacağına HİNTLİ TVS Flame Al

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
mete abi
ben de motor almayı planlıyorum araştırdım bu motor 2500 ytl değil 3500 ytl ötv-kdv dahil fiyatı sende iyice bi araştırırsan kredi başvurusunda bulundum ciddi almayı düşünüyorum sen bilgilendirisin beni dimi:)

abi yarın ben işi netleştireyim...LORD 21 arkadaşımızın bir topiğini okuyunca kanuni racer mondıal almasın diye yönlendirme için açtım bu topiği...eğer o fiyatta ise ybr almak lazım...:queen:

yarın hallederik dur...:p
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
şimdi ybr 3300 ya...buda plaka dahil 2700 olur piyasaya dalar diye düşündüm...
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
815
fiyat doğrudur arkadaşlar bence.2700 ü geçmez.ayrıca makina güzel.detaylar hoş estetik açıdan.bence sorunsuzdurda çünkü hintlilerin motosiklet kültürü var kim ne derse desin.ve bu fiyat büyük ihtimalle tanıtım amaçlı olabilir.fuarda cbf 150 alırım diye düşünüyorum ama yakından inceleyip karar verdikten sonra bunu alabilirim.arada oynayan 1000 lira az değil!neden olmasın he?
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
adszyx7.jpg


Araç bedeli 2.395 , ÖTV + KDV Dahil toplam satış bedeli 3.449 YTL yazıyor Mete.

2500 nerden çıktı?
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
adszyx7.jpg


Araç bedeli 2.395 , ÖTV + KDV Dahil toplam satış bedeli 3.449 YTL yazıyor Mete.

2500 nerden çıktı?

kapıcı EYONG abi topiği nerenle okuyon...:p


bu makina yeni geldi...stoklara yeni girdi...o bahsettiğin APACHE 150...bu flame 125..nası modsun anlamıyom...işimizi düzgün yapalım tikatli olalım...:bounce:
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Sabahtan beri evdeyim olm kafa bulandı :p

Ne bilim model ismine dikkat etmedim ama verdiğin linke gittim direk fiyata baktım aha budur dedim.

E peki bahsettiğiniz motor daha gelmedi mi?

Gelmeyen motora fiyatı kim biçti? Hani resmi sitesinde yazmıyo ya bişey o yüzden.
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
Sabahtan beri evdeyim olm kafa bulandı :p

Ne bilim model ismine dikkat etmedim ama verdiğin linke gittim direk fiyata baktım aha budur dedim.

E peki bahsettiğiniz motor daha gelmedi mi?

Gelmeyen motora fiyatı kim biçti? Hani resmi sitesinde yazmıyo ya bişey o yüzden.

Tabiki mete abim biçti fiyatı!!! :queen:
 
Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
1,903
yok ya sahıbınden . coma verılmıstı eyong abım

mete abım lınkı ordan aldı
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
Sabahtan beri evdeyim olm kafa bulandı :p

Ne bilim model ismine dikkat etmedim ama verdiğin linke gittim direk fiyata baktım aha budur dedim.

E peki bahsettiğiniz motor daha gelmedi mi?

Gelmeyen motora fiyatı kim biçti? Hani resmi sitesinde yazmıyo ya bişey o yüzden.

yani adamlar sahibinden coma 2500 yazmışlar başka bir sayfada 1500 yazmışlar :) Bence 2500ytl falan olmaz bu aracın fiyatı.apacheyi bile 4 milyardan getirmişlerdi bu firma.Bunuda 3 den aşşağı getireceğini sanmam :cat:
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
Konuyu Toplam 23 üye okuyor. (15 Kayıtlı üye ve 8 Misafir)
SeRHaTeKiNci, talkie, erdo2002, jason55, kenya, martenmax, ayhism, likya1, mete_han, bkgorkey, tturkes, JAKOBEN, hihi, superzzt, serbest81
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Sabahtan beri evdeyim olm kafa bulandı :p

Ne bilim model ismine dikkat etmedim ama verdiğin linke gittim direk fiyata baktım aha budur dedim.

E peki bahsettiğiniz motor daha gelmedi mi?

Gelmeyen motora fiyatı kim biçti? Hani resmi sitesinde yazmıyo ya bişey o yüzden.

Aydın Motora güvendik bi kere artık babiş...:pbu İSOTLAR grubu adı üzere laubali bir tutum içinde olduğundan henüz eklememiş...:p

yarın netleştiririm...:pama mantıklı ybr 3300+200...buda 2500+200...
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
398
evet motor tvs nin sitesinde yok ama kadıköyde bayi getirtmiş.değişik bir durum ama sonuçta fiyat yazıldığı gibi 2.500.teyid etmek için gidip bayiye sormak lazım aslında.reklam amaçlı müşteri çekmek için de yapılmış olabilir. aslında tvs aklımı hep kurcalıyor çin malı değil ama asyada abi çin le ilgisi vardır gibi geliyor sanki bana.yoksa güzel motor.
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
canım kardeşim çok güzel yazıyorsun...mantık çerçevesinde...ama bu HİNT malı..kendi altındaki makinalarla karıştırma yeğenim...altındaki makinanın motörü fason..Çİnde üretilen ucuza maledilen ve 25 hatta 40çeşit farklı kasa altındaki motor bloğu...

zaten bu modelle bir TVS fıero arasında çok benzerlik var...zamanında birbirilerine fason üretim falan yapıyorlarmış galiba...

:bounce: :bounce:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
:bounce: :bounce:

kanka laf ebeliği yapma işte...senin makinanın motor bloğu ÇİN de 100-150 dolar bişey..kasa dahil 400 doları...ithalatla 600 doları geçmiyor...sen kaç verdin ...onu de..

yav sen bile getirtirdin bunları...ama artık devlet bunun önüne geçti...
 
Katılım
12 Ocak 2007
Mesajlar
907
metehandro abi naber ya görüşemiyoruz olmadı böyle fazla ayrı düştük gülüm:p
abı benım motoru satalımda bana bitane dırty bike alalım yaw bi el atıver şu işe :queen::cat::rendeer::rendeer::wiinkk::wiinkk::cherry::cherry::bounce::queen:
 
Katılım
28 Eyl 2007
Mesajlar
36
Herkese merhaba;

Öncelikle youtube da tvs flame yazıp motorun kritiğini izlemenizi tavsiye ederim.
Kritikte anlatılanlara göre motor 125cc enjeksiyonlu olup 1lt benzin ile 80km yapıyormuş.
Tvs'nin teknolojisi kategorisinde japonlara fark atmış durumda.Bunun da sebebi adamların yıllar önce Suzuki ile ortaklaşa yola çıkmaları ve son yıllarda Hindistan'ın teknolojik ilerleme yolunda büyük aşama kaydettikleri.
Aletin fiyatına gelirsek en iyisi bayisine açıp sormak.2500ytl ile lanse edileceğini umuyorum.Her ne kadar teknolojisi ve tarzı ile japonlardan üstün olsa da isimleriyle rekabet için fiyatın bu civarda olması gerekir.Diğer taraftan 3500-4000 ytl gibi bir şatış fiyatıyla çıkarsa rakipleri japon commuterlarlarından fazla olur ki 2.el yamaha xt125 vb alınabilir.
Öbür yandan ilk senaryodaki gibi 2500ytl lansman fiyatı ile satışa sunulursa cbf 150 ve ybr 125 ve çin menşeli ürünlere şimdiden el sallayıp başlangıç kategorisinin yeni kralını ilan edebiliriz.
Herkese iyi sürüşler....
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Herkese merhaba;

Öncelikle youtube da tvs flame yazıp motorun kritiğini izlemenizi tavsiye ederim.
Kritikte anlatılanlara göre motor 125cc enjeksiyonlu olup 1lt benzin ile 80km yapıyormuş.
Tvs'nin teknolojisi kategorisinde japonlara fark atmış durumda.Bunun da sebebi adamların yıllar önce Suzuki ile ortaklaşa yola çıkmaları ve son yıllarda Hindistan'ın teknolojik ilerleme yolunda büyük aşama kaydettikleri.
Aletin fiyatına gelirsek en iyisi bayisine açıp sormak.2500ytl ile lanse edileceğini umuyorum.Her ne kadar teknolojisi ve tarzı ile japonlardan üstün olsa da isimleriyle rekabet için fiyatın bu civarda olması gerekir.Diğer taraftan 3500-4000 ytl gibi bir şatış fiyatıyla çıkarsa rakipleri japon commuterlarlarından fazla olur ki 2.el yamaha xt125 vb alınabilir.
Öbür yandan ilk senaryodaki gibi 2500ytl lansman fiyatı ile satışa sunulursa cbf 150 ve ybr 125 ve çin menşeli ürünlere şimdiden el sallayıp başlangıç kategorisinin yeni kralını ilan edebiliriz.
Herkese iyi sürüşler....

Eğer ki bunları anlatıyorlarsa ben hiç birine inanmam.... 80 km 1 litreyle gidemez....:cat::cat: Daha baştan kritikrleri yanlış.....:cat::cat::cat:
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Herkese merhaba;

Öncelikle youtube da tvs flame yazıp motorun kritiğini izlemenizi tavsiye ederim.
Kritikte anlatılanlara göre motor 125cc enjeksiyonlu olup 1lt benzin ile 80km yapıyormuş.
Tvs'nin teknolojisi kategorisinde japonlara fark atmış durumda.Bunun da sebebi adamların yıllar önce Suzuki ile ortaklaşa yola çıkmaları ve son yıllarda Hindistan'ın teknolojik ilerleme yolunda büyük aşama kaydettikleri.
Aletin fiyatına gelirsek en iyisi bayisine açıp sormak.2500ytl ile lanse edileceğini umuyorum.Her ne kadar teknolojisi ve tarzı ile japonlardan üstün olsa da isimleriyle rekabet için fiyatın bu civarda olması gerekir.Diğer taraftan 3500-4000 ytl gibi bir şatış fiyatıyla çıkarsa rakipleri japon commuterlarlarından fazla olur ki 2.el yamaha xt125 vb alınabilir.
Öbür yandan ilk senaryodaki gibi 2500ytl lansman fiyatı ile satışa sunulursa cbf 150 ve ybr 125 ve çin menşeli ürünlere şimdiden el sallayıp başlangıç kategorisinin yeni kralını ilan edebiliriz.
Herkese iyi sürüşler....

Eğer ki bunları anlatıyorlarsa ben hiç birine inanmam.... 80 km 1 litreyle gidemez....:cat::cat: Daha baştan kritikrleri yanlış.....:cat::cat::cat:
! litreyle 80 km' mi....?....Yok daha neler...:bounce:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst