2500 e Çin Çon Alacağına HİNTLİ TVS Flame Al

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
18 Tem 2005
Mesajlar
1,144
tvs nin bu modeli de gelsin, iyidir rekabet kalite artar belki.
seçelim iyi ürünleri,
kötü olanları zaten, zaman gösterecek.
tartışmaya ne gerek, teşekkürler mete.
 
Katılım
1 Eyl 2007
Mesajlar
379
mete abı senın bu çinçan çon la ne sıkıntın var abı ya gorucu gittin de vermedilermi kızı :)
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
Abiler işinize karışmak gibi olmasın ama bu frame honda ile işbirliği içindemi :) Baksanıza fotoya :silent:

aynı frame modeli hondanında var demekki :silent:TVSin aynısı :silent: sol kuyruk kısmında HONDa yazıyor :silent:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
asaletini yiyim onun ben .................
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
mete abı senın bu çinçan çon la ne sıkıntın var abı ya gorucu gittin de vermedilermi kızı :)

yaram derin....:p

Abiler işinize karışmak gibi olmasın ama bu frame honda ile işbirliği içindemi :) Baksanıza fotoya :silent:

aynı frame modeli hondanında var demekki :silent:TVSin aynısı :silent: sol kuyruk kısmında HONDa yazıyor :silent:


zaten bu modelle bir TVS fıero arasında çok benzerlik var...zamanında birbirilerine fason üretim falan yapıyorlarmış galiba...
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
2005 ten kalan hayal kırıklıkları...arkadaşlarımın emekleri paralarının çöpe gitmeleri...ihtalatcı tanıdığım kişilerin kar marjlarını anlatmaları...ürün kalitesizliği buna benzer şeyler...3000 e alınan çopırların 1500 e satılamaması vs vs...boşver...:wiinkk:
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
2005 ten kalan hayal kırıklıkları...arkadaşlarımın emekleri paralarının çöpe gitmeleri...ihtalatcı tanıdığım kişilerin kar marjlarını anlatmaları...ürün kalitesizliği buna benzer şeyler...3000 e alınan çopırların 1500 e satılamaması vs vs...boşver...:wiinkk:

aibicim bu motoru çokda övme 2.elde bizim motorlar değer kaybedicek senin yüzünden :silent::silent::bounce::wiinkk: Şimdi ben yanlışları söyliyemem falan deme bize :p Bak Cbf 150 topiğine almayız :p:p:queen::queen::queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
aibicim bu motoru çokda övme 2.elde bizim motorlar değer kaybedicek senin yüzünden :silent::silent::bounce::wiinkk: Şimdi ben yanlışları söyliyemem falan deme bize :p Bak Cbf 150 topiğine almayız :p:p:queen::queen::queen::queen::queen::queen:

ybr ve cbf 2.elde çok az kaybettirir...:p
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
368
fiyatına aldanmayın kıpraşımlı bu makina :D cbf kadar rahat değil
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
Mete han abi beee, bunun 2,500 olacagını tam bilmiyoruz ki?
Bence daha fazla olacaktır bu motor..
İlandaki adam sallamış fiyatını!!!
 
Katılım
8 Nis 2007
Mesajlar
115
mete abi
ben de motor almayı planlıyorum araştırdım bu motor 2500 ytl değil 3500 ytl ötv-kdv dahil fiyatı sende iyice bi araştırırsan kredi başvurusunda bulundum ciddi almayı düşünüyorum sen bilgilendirisin beni dimi:)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst