mete abı senın bu çinçan çon la ne sıkıntın var abı ya gorucu gittin de vermedilermi kızı![]()
2005 ten kalan hayal kırıklıkları...arkadaşlarımın emekleri paralarının çöpe gitmeleri...ihtalatcı tanıdığım kişilerin kar marjlarını anlatmaları...ürün kalitesizliği buna benzer şeyler...3000 e alınan çopırların 1500 e satılamaması vs vs...boşver...:wiinkk:
aibicim bu motoru çokda övme 2.elde bizim motorlar değer kaybedicek senin yüzünden :silent::silent::bounce::wiinkk: Şimdi ben yanlışları söyliyemem falan deme bizeBak Cbf 150 topiğine almayız
:queen::queen::queen::queen::queen::queen:
Sanane kardeşim rahatsızlığın varsa şikayet butonuna tıkla, efendi ol
[/B]
Deme yaa?.. Efendi oliim öle mi?!
Komedi koklatmayın ortama!..
Mete han abi beee, bunun 2,500 olacagını tam bilmiyoruz ki?
Bence daha fazla olacaktır bu motor..
valla fazla olursa size mahcup olurum...