25 KASIM CUMA Tavla,Tabu ve Bol sohbetli BULUŞMA

Katılım
12 Eki 2005
Mesajlar
194
Arkadaşlar biliyorum topuklarıma sıkacaksınız ama vallahi bu masum bir akşam üstü olacak,hani oynak eklemlerimiz dinlensin,hem bileklerimiz hemde sivri akıllarımız ve çenemizin çalışacağı bir akşama bekliyorum herkesi.

Hep berabar sadece bize ait olacak mekanda tavla turnuvası ve tabu oynayalım,gülelim,eğlenelim (Sakince)

YER:Acıbadem caddesi Kuruçeşme durağı no:124/1-c

Zaman:25 kasım Cuma 19:00

Tarif:Kadıköyden Çamlıcaya doğru giderken E-5 i kesen acıbadem köprüsüne gelmeden ikinci apartmanın altı,Kuruçeşme otobüs durağının arkası.

Bahçede 10-15 civarı motora yer bulunmakta (Ben yaptım :pl: )

İrtibat: 0 216 326 78 10

Herkese şimdiden teşekkürler

GELELİM LİSTEYE (Güncellenecektir )

deamon [ yenge boşamazsa ( yengede gelsin,ufaklıkda gelsin :p ) ]
BİLOOO
Morpheus ( Tavlada birinci benim :king: )
zuhtupasa
explorer (Arabalarada yer var ama motorlar için özel tabikine :pl: )
nunu ( Hani abi nerdesin :salut: )
Baron985
slwer
holy_diver ( kediler vadisinin cephanecisinin kuzeninin,yiğeninin amicasi)
zagoterya (çikoteryada gelirmi :bounce: )
biscuit (Tamam taduda görelim sizi :santa: )
jameika34 (kesini var milli olacak :queen: )
erkıran ( arkadaş jandarma olmasaydı gelecekti :pr: )
ktmspecial ( Anlaşılmadı :silent: )
tankahaska
gaffar
federal (cia nin kankisi) :pale:
gull26 ( Kafa sağlam bakın :pr: :pr: :pr: :pr: )
zpoint ( o Bir küs,nazlanma amaaaaa :rendeer: )
cafein (Bütün gece ayakta )
federal
Peril (olayı çözerse galiba sanırsam )
cango (gelmezse çizerim )
dimitraki
caesar
Nunu (abi nerelerdesin )
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Tem 2005
Mesajlar
615
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hangi akşam üstü?
 
Katılım
17 May 2005
Mesajlar
227
Sonunda sizin yüzünüzden hatun beni boşayacak ya...bi rahat oturun abicim oturduğunuz yerde...

bi liste yapın bakalım kimler geliyo...belki beişeyler uydurup gelirim..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Haz 2005
Mesajlar
947
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ana :)
 
Katılım
16 Ağu 2005
Mesajlar
150
ya walla bozuluyom !
hem topik yok diyonuz hemde açıyonuz
ben doğum günüm için bişi hazırlıcaktım topik açmak yok dediniz sustum :pale:




yok kardeşim walla küstüm :salut:
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
avrupa yakasındanda katılım olurda bende gelirim millet :wiinkk:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
222
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
anaaa tavla turnuvası mı dedi biri? ödül ne? bunlar küçük buluşmalar arkadaşlar... hadi dağıtalım.. borty dans gösterisi yapacaksanız geliriz abi.. tadı damağımızda kaldı... :queen:
 
Katılım
29 Nis 2005
Mesajlar
465
yaw bi raat duralım gözünüzü seviim bee :D
kış geldi kıış.snow board sitelerine üye olunda baari bahaneniz olsun :)
ulan bi kapalı otoparkı kiralıycam içinde gezi düzenliycem...

yer:5 katlı kadıköy otoparkı
buluşma:saat 09:30 otopark önü

kapı önünde saat 9:30 da buluşuyoruz 5 kat arasında şuursuzca 45 dakka motor kullandıktan soora sağ kalanlar en üst katta mangal yapıyoruz.isteyenler çadır kurabilir.diğerleri ise yandaki pansiyonda kalabilirler :)))
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
222
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kobayashi, +10000
 
Katılım
16 Ağu 2005
Mesajlar
150
:jocolor: :jocolor: :jocolor: :jocolor: :jocolor:
:pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
morpheus seninde bu +1000 bilmemnelirin yani.. :pl:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kız sen ne aglıonn zır zır söle bakiim..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Haz 2005
Mesajlar
915
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
deamon
gezi yapmayalım dedikya :pale:
baksana zpoint kardeşim yeni yaşını bizimle kutlamıyı düşünüyormuş :wiinkk: ama biz gezi yapmayacaz diye sonra vazgeçmiş :queen:
aç kız bir topik senimi kıracaz :cat:
seni kırcağımıza kafamızı kırarız valla :pr: :pr: :pr:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
walla ya
bu kızcagızı kırmayın acın bi yas gunu topici.. :cat:
 
Katılım
11 May 2005
Mesajlar
246
zpoint, zpoint, zpoint, zpoint haydi aç bi topik beah, kutlayalım doğum gününü :)

aslında borty arkadaşımızın topiğini şey ettik birazcık aklıma bi fikir geldi:

doğum gününü cuma akşamı toplandığımız yerde kutlasak nasıl olur mesela :)
 
Katılım
17 May 2005
Mesajlar
227
zpoint aç topic...herkes hediye olarak bi motorun parçasını getirir...orda monte ederiz...aynalar ve sinyaller benden
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst