25 KASIM CUMA Tavla,Tabu ve Bol sohbetli BULUŞMA

Katılım
12 Eki 2005
Mesajlar
194
Evet arkadaşlar buluşmamıza gelen zagoterya ve eşine,ayrıca jameika34e sonsuz teşekkürler,hoş bir sohbet ve tanışma oldu,tavlamızı ve tabumuzu oynadık,gerçi zagoteryaların ilk denemesi idi ama gayet başarılılardı.İşte resimler


251120050010ge.jpg


251120050022bu.jpg


251120050059lu.jpg


251120050068bg.jpg


251120050072xo.jpg


251120050084el.jpg


251120057vh.jpg
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Eki 2005
Mesajlar
29
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sevgili borty
oncelikle tesekkur ederiz misafirperverliginiz icin. tanistik ve guzel bir aksam gecirdik sayenizde. tavlada kotu yenildik. :salut: tabu icin antrenman yaptik iyi oldu.
bulusmalarin devami gelir insallah.
 
Katılım
26 Kas 2005
Mesajlar
12
Kobayashi' Alıntı:
yaw bi raat duralım gözünüzü seviim bee :D
kış geldi kıış.snow board sitelerine üye olunda baari bahaneniz olsun :)
ulan bi kapalı otoparkı kiralıycam içinde gezi düzenliycem...

yer:5 katlı kadıköy otoparkı
buluşma:saat 09:30 otopark önü

kapı önünde saat 9:30 da buluşuyoruz 5 kat arasında şuursuzca 45 dakka motor kullandıktan soora sağ kalanlar en üst katta mangal yapıyoruz.isteyenler çadır kurabilir.diğerleri ise yandaki pansiyonda kalabilirler :)))

güzel fikir benide eklermisin...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst