25 KASIM CUMA Tavla,Tabu ve Bol sohbetli BULUŞMA

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
222
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
zuhtupasa' Alıntı:
walla ya
bu kızcagızı kırmayın acın bi yas gunu topici.. :cat:

Sonra da sen gelme abi... dimi:) :cherry:
 
Katılım
11 May 2005
Mesajlar
246
borty, motor için yer yapmışsın güzel de yapmışsın ama biz arabayla gelemicez mi şimdi yani? :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bak bu sefer söz len.. :p gelcem.. :rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Haz 2005
Mesajlar
915
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
motorunun üstüne yemin et zuhtupaşa :queen: :flower: :queen: :flower:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Haz 2005
Mesajlar
947
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
zpoint aç topic...herkes hediye olarak bi motorun parçasını getirir...orda monte ederiz...aynalar ve sinyaller benden
ya bende baya parca getirebilirim ama kirik olmasi onemlimi :cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu sefer yemin be ercü baba :p :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
222
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
zuhtupasa' Alıntı:
bu sefer yemin be ercü baba :p :queen:
tamam zühtübaba.. eğer gelmezsen bizde motorunu gasp ederiz:) :cherry: :queen: Şaka maka gel be abi...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yapın su kızcaza bi kıyak yaw.. :rendeer: iki oyuna bi bilet olsun işte hem yaş günü hem toplanmaca... :cat:
 
Katılım
7 Ağu 2005
Mesajlar
134
Ya falla ya yapalım bu haftasonu bıseler bakın askerden de yenı geldım sezonu bırazdaha sıkıp gec kapatalım barı :salut: nooluuur :salut:


Falla benzın muslugumuda yenı degıstırdım eskısını hedıye olarak getırsem ayıp edermıyım :queen: :p
 
Katılım
12 Eki 2005
Mesajlar
194
Arkadaşlar bu buluşma şöyle daha sakin bi eğlence ve masrafsız olsun dedim herkes şikayetçi ya her hafta eğlence,eğlence havada soğuk gerçi ikinci gez bir geceye geldim ama hep müzikli olduğu için sadece birkaç kişi ile tanışıp kaynaşabildim.

Oysaki nickini aşina olduğum herkesin adını işini,kim olduğunu tanımak istiyorum,sıcak çayımızı kahvemizi içeriz,isteyen birada içer düşeş dübeş,tabu yorulmacasız bir makara kukara yaparız.

Dans tabiki istersiniz ben oynamam mı. :queen: :queen:

Tavla turnuvasındaki benim şahşi ödülüm birinciye 4 lü pakette afrodizyak bir içecek BAWLS hediye edeceğim ama kimse beni yenemeyecek

:pl: :pl:
 
Katılım
20 Tem 2005
Mesajlar
284
bahçe varmı bahçe mangal yapalım bu arada ben tabunun yenisindeki kelimelerileri bile ezbere biliyom bana kim bira ısmarlarsa onun takımında olurum :bounce:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Eki 2005
Mesajlar
29
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
borty bu senin tukkan degil mi. makinayi goruyorum gelip gecerken. bir engelim olmasa (hastalik vs gibi) katilmak ve sizlerle tanismak istiyorum :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Tem 2005
Mesajlar
297
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
alla allaa bu nerden cıktı yawww.... :cyclopsani:
katılanlar kım topıcı acan arkadas guncellede gorelım yawww... :wiinkk:
 
Katılım
12 Eki 2005
Mesajlar
194
arkadaşlar zpoint 'in doğum gün için ne yapalım,yada sen ne dersin zpoint,burada kutlayalım mı doğumgününü,ne dersin.
 
Katılım
25 Eyl 2005
Mesajlar
128
cuma günü için benide yazarmısın listeye borty :flower: :flower: :flower: mangal varmı ?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
morpheus hade abü yaz + bilmemne2 :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
222
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
zühtüpaşa amca.. var ya her topikte adın geçiyo.. hadi şöyle aktivite yapalım böyle aktivite yapalım diye... açılıyo bir bakmışsın zühtü paşa yok... :queen: öpüyorum abicim seni gazcı zühtüpaşa abicim:) :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst