25 KASIM CUMA Tavla,Tabu ve Bol sohbetli BULUŞMA

Katılım
20 Tem 2005
Mesajlar
284
ya borty topiği aç sonra kaç yok öle zaten ismimide yanlış yazmışsın sıkarım bacaklarına ilgilenn şu topikle gelmem yoksa :jocolor:
 
Katılım
17 May 2005
Mesajlar
227
holy_diver abi nası mermi yetiştiriyosun sen ya bu kadar sıkmaya...bütçe dayanmaz valla...mke sana mı çalışıyor
 
Katılım
20 Tem 2005
Mesajlar
284
yüksek mevkilerde tanıdıklarım var kurcalama seninde sıkarım topuklarına :bounce:
 
Katılım
1 Mar 2004
Mesajlar
1,261
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sebebe değil arkadaşlar SONUCA bakalım :bounce:
 
Katılım
1 Mar 2004
Mesajlar
1,261
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yaw kim yapacak nerde yapacak muhabbetini sebep gibi görün işte.
sebp değil sonuç önemlidir derler ya..
konuşmalar var ,talep var,müşteri var maa yer yok ,belli değil yani :bounce:
 
Katılım
12 Eki 2005
Mesajlar
194
Peril yer belli yahu topiği nasıl okudun topikleri karıştırholy_diver düzelttim yahu nokta virgül alttan çizgi zor oluyo yahu

tavlacılar tabucular nirdesiniz :p :p
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
133
walla acaip tabu oynarım sööliim gelebilirsem benim takım kazanır :bounce:
 
Katılım
12 Eki 2005
Mesajlar
194
Arkadaşlar,görüyorumki herkes tabu hastası maşallah bayağı çekişmeli geçecek,eskiden forumlarda çok tavla muhabbeti geçerdi nerdesiniz tavlacılarrrrrrrr. :pl:
 
Katılım
12 Eki 2005
Mesajlar
194
heyooo millet bugün toplaşıyoruz haberiniz ola :queen:

liste güncellenmiştir
 
Katılım
3 Eki 2005
Mesajlar
838
borty, bugünkü buluşma olayını bi gözden geçir istersen, pek katılım olmayacak gibi görünüyor
 
Katılım
12 Eki 2005
Mesajlar
194
en baştan liste yapılıpta gelmeyeceğim diyen olmadı,buna dayanarak ve telden geleceğini bildiğim arkadaşalar olduğu için,buluşma kesinlikle olacaktır bir kişi gelse bile ama en az 10 kişi kesin :flower: :thumleft:
 
Katılım
19 Eyl 2005
Mesajlar
488
Hadi Arkadaşlar borty'inin Cafe'ye Tavla, Tabu için Dişime göre Adam Arıyorum. :queen:
 
Katılım
7 Ağu 2005
Mesajlar
134
arkadaslar affınıza sıgınarak ben yarım saat kadar gec gelıcem :pale: cok ozur dılıyorum bılıyorum sımdı en heveslı sendın ama kelek atıyosun falan dıceksınız :p

nese 2 saat sonra gorusmek uzere :queen:
 
Katılım
23 Haz 2005
Mesajlar
1,237
gelmek isterdim ama keyif yok yaaa. aslında iyi gelirdi biraz değişiklik. iyi eglenceler arkadaşlar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst