Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yaw kim yapacak nerde yapacak muhabbetini sebep gibi görün işte.
sebp değil sonuç önemlidir derler ya..
konuşmalar var ,talep var,müşteri var maa yer yok ,belli değil yani :bounce:
en baştan liste yapılıpta gelmeyeceğim diyen olmadı,buna dayanarak ve telden geleceğini bildiğim arkadaşalar olduğu için,buluşma kesinlikle olacaktır bir kişi gelse bile ama en az 10 kişi kesin :flower: :thumleft:
arkadaslar affınıza sıgınarak ben yarım saat kadar gec gelıcem ale: cok ozur dılıyorum bılıyorum sımdı en heveslı sendın ama kelek atıyosun falan dıceksınız