23 Eylul Izmit Korfez Pisti Motor Yarislari - boy ve kaya34

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
Arkadaşlar, biliyorsunuz bu sene yarışlara girmek istememin nedeni pist deneyimi kazanmaktı. Orada yarışan, derece alamayan, en kötü motor süren kişiler bile bu işte büyük çabalar ve emekler gösteriyorlar. Şartları, imkansızlıkları, diğer ülkelerde çok güzel olan, bizdeki ile uzaktan yakından ilgisi olmayan organizasyonları kimse bu işin içindeki insanlar kadar iyi bilemez. Bize destek olan arkadaşlar çok daha iyi anladı Türkiye gibi bir ülkede bu tür bir iş yapmanın ne demek olduğunu. Bu şartlarda yarışırken hayatta kalabilmek bile büyük mesele. Bu haftasonu takım arkadaşım olan Özgür Gerçel'in sıralama turlarında sol ayak bileği üç yerinden kırıldı. Ayağının üstüne düşmedi, ayağı motor altında kalmadı. Sırtüstü sürüklenirken toprak alandaki bir kaya ayağının altına çarptı. Normal bir pistte yüksek süratte bile düşseniz hiçbir şey olmadan ayağa kalkıp eğer motorunuz yürür durumdaysa yarışa devam edebilirsiniz. İzmit pistinde düşerseniz ölme şansınız bile var.

Dünyanın hiçbir yerinde bırakın yarış günü, yarış saati bile değişmez. Cumartesi akşamı eve dönmek zorundaydım. Yarış akşamüstü 16:00'da olduğundan sabah çok erken kalkmadım. Hasan ile konuştuk ve yarışın sabah 11.00'e alındığını söyledi. Apar topar evden çıktık, otobanda 160-170 km/h süratin altını görmeden ve stres içinde yarım saatte Körfez pistine geldik. Yarışa 20 dakika vardı... Bu şartlar altında yarışmak, hayatta kalmak, hatta derece almak çok büyük başarı bence. Oradaki insanlar kolay bir iş yapmıyor.

Pistin onarılacağını söyleyip 5.ayak yarışını 3 hafta ertelediler. Pist bırakın adam edilmeyi, eskisinden çok daha beter durumdaydı. Aşağıdaki resimlere bakın, dünyanın hiçbir yerinde böyle bir pist var mı çok merak ediyorum. Viraj içinde bu yamaya motor yatık durumda girdiğiniz an düşmeme şansınız yok. İşte arkadaşlar, ülkemizdeki en çok yarış yapılan biricik pistimiz ne halde kendi gözlerinizle görün...

 
Katılım
2 Haz 2006
Mesajlar
286
tebrikler mehmet abi :) başarının devamını dilerim :rendeer: motorumu alıyım sonraki sezonda bütün yarışlarına gelicem izlemeye inş. :)
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
o nasıl bi zemin öyle ya , o yarışdan soora halen aramızda olduğun için dua etmeliyiz.
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Asfaltı tamamen sökülüp sıfırdan yapılmadıkça adam olmaz o pist, malesef öyle görünüyor...
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Çok zor şartlar altında dahi olsa,elinden geleni en iyi şekilde hırs ve azimle yaptığın,başarıya ulaştığın için tebrikler:cat:Keşke elimizden bişeyler gelebilse...

Başarılarının devamını diliyorum,tekrar tebrikler:rendeer:
 
Katılım
26 Kas 2005
Mesajlar
1,103
asfaltta dalgalanmalar görüyorum.
fotograf kagıdında homojen olmayan bir kırışma oldu herhalde :mrgreen:

otoyolu veya istanbulpark taraflarını kapatıp TouristTrophy gibi bir şey yapılsa körfez pistinden daha tehlikesiz olur herhalde.

Pist yarışlarında da drag yarışlarındaki gibi birileri ölmeli ki akhisar gibi bir pist yapılsın.
 
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
767
Durum vahim..

Ülkemizin sayılı yarış yapılabilen pistlerinden biri olan körfez pistinin hali içler acısı..

Ne olursa olsun ülkemizde motor sporlarına gereken önem verilmiyor.

Önemli olan tek şey futbol .. Futbol da ülkemizi tanıtmıyor :farao:

Yabancı ülkeler futbola yatırım yapıyor ama onların takımları başarıyı yakalıyor. Sadece futbol değil diğer sporlara da yatırım yapıyorlar..

Kenan Sofuoğlu'nun da yakındığı başlıca neden buydu .. Adam dünyaya adımızı duyuruyor Türkiye'den sponsorluk teklifi gelmiyor..Ki Kenan artık bu işin parasında değil, şu anda ekonomik açıdan hiçbir sıkıntısı yok .. Onun için önemli olan manevi olarak ülkesinin sponsorunu taşımak.. Bunun kendisi için çok önemli olduğunu vurguluyor.. Ama ülkemizden sponsor firma çıkmıyor... Komik çok komik ...

Bu zihniyetle gidildiği sürece hiçbirşey olmaz .. Motorcular ne kadar durumu açıklamaya, anlatmaya çalışsalar da bu işler böyle yürümez ..
 
Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Boy,öncelikle tebrik ederim.
daha önce de yazdığım gibi, yarışmaya yeni başlayan bir pilotun, yarışı bitirebilmesi dahi benim için başarıdır.



Yahu sen stokta yarışmıyormuydun?
Burası cross pisti be abicim.
O motorla olmaz tabii.:p


Son olarak,
Sayın Admin!!!

Sitemiz üyesi olan ve yarışan arkadaşlarımıza küçük de olsa bir katkıda bulunamazmıyız?

Bu konuda bir organizasyon düzenlenemez mi?

Mehmet gibi yetenekli arkadaşların yarış hayatlarına devam edebilmeleri gerekiyor.

Şu koca taşın altına bizler de elimizi soksak biraz...

Ne dersiniz?

Örneğin bir kulüp kurma ve bu kulüp için gelir toplama amacıyla organizasyonlar düzenleme gibi şeyler?????

MT Yarış takımı kulağa bir hayli hoş geliyor.....:wiinkk:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Mehmet'in zafer günü;
dsc02125sov8.jpg


dsc02162suq1.jpg


dsc02154spq5.jpg


MT üyeleri toplu halde;
dsc02143ssm0.jpg


dsc02378sni9.jpg


Yarışa R6 ile katılan diğer MT üyesi Hasan ve Mehmet;
dsc02380szh0.jpg


Mehmet'in padok çilesi;
dsc02340sgu2.jpg


İşte körfez pistinin hali:queen:
dsc02360spo4.jpg


Özenti SSemih:p
dsc02260sbg4.jpg


Ödül benim hakkımdı, kaptıktan sonra viraja yatarak kaçtım.:queen:
dsc02344svk9.jpg
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
aye tebrik ediyorum bu 3.lük kupası için...ama o viraja yatmadın sanırm yoksa kaçamazdın :)

patriote Ülkemizin hali içler acısı...Önümüzdeki sene cbr125cup için seçmelere girmeyi düşünüyordum hala daha düşünüyorum...Biraz da çile ben çekeyim...Umarım pistlerimiz iyileşebilir...Daha iyi durumlara gelebilir.
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ödül benim hakkımdı, kaptıktan sonra viraja yatarak kaçtım.:queen:
dsc02344svk9.jpg


bak bak nasıda sarılmış kupaya :farao: özent murat ABİ :rendeer:
ben seni çamura yatarken görmüştüm abi :p

ayrıca arkadaşlar uspet i kınıyorum tamm adamlar sağlam ama her kategoride bi kupa almak için çok büyük hainlik yapıyolar abi iyi adamlarını tur zamanlarını kontrolde tutarak kategorilere dağıtıyolar.. böylece yenilerin kazanma şansını hakkını yiyolar... alakasız adamlar alakasız kategorilerde piste çıkıyo...

ondan sonra biz motosiklet yarışlarına destek veriyoruz diyolar bende uspetde olsam bende kupa alırım anasını satayım..:farao:

Arkadaşlar, biliyorsunuz bu sene yarışlara girmek istememin nedeni pist deneyimi kazanmaktı. Orada yarışan, derece alamayan, en kötü motor süren kişiler bile bu işte büyük çabalar ve emekler gösteriyorlar. Şartları, imkansızlıkları, diğer ülkelerde çok güzel olan, bizdeki ile uzaktan yakından ilgisi olmayan organizasyonları kimse bu işin içindeki insanlar kadar iyi bilemez. Bize destek olan arkadaşlar çok daha iyi anladı Türkiye gibi bir ülkede bu tür bir iş yapmanın ne demek olduğunu. Bu şartlarda yarışırken hayatta kalabilmek bile büyük mesele. Bu haftasonu takım arkadaşım olan Özgür Gerçel'in sıralama turlarında sol ayak bileği üç yerinden kırıldı. Ayağının üstüne düşmedi, ayağı motor altında kalmadı. Sırtüstü sürüklenirken toprak alandaki bir kaya ayağının altına çarptı. Normal bir pistte yüksek süratte bile düşseniz hiçbir şey olmadan ayağa kalkıp eğer motorunuz yürür durumdaysa yarışa devam edebilirsiniz. İzmit pistinde düşerseniz ölme şansınız bile var.

Dünyanın hiçbir yerinde bırakın yarış günü, yarış saati bile değişmez. Cumartesi akşamı eve dönmek zorundaydım. Yarış akşamüstü 16:00'da olduğundan sabah çok erken kalkmadım. Hasan ile konuştuk ve yarışın sabah 11.00'e alındığını söyledi. Apar topar evden çıktık, otobanda 160-170 km/h süratin altını görmeden ve stres içinde yarım saatte Körfez pistine geldik. Yarışa 20 dakika vardı... Bu şartlar altında yarışmak, hayatta kalmak, hatta derece almak çok büyük başarı bence. Oradaki insanlar kolay bir iş yapmıyor.

Pistin onarılacağını söyleyip 5.ayak yarışını 3 hafta ertelediler. Pist bırakın adam edilmeyi, eskisinden çok daha beter durumdaydı. Aşağıdaki resimlere bakın, dünyanın hiçbir yerinde böyle bir pist var mı çok merak ediyorum. Viraj içinde bu yamaya motor yatık durumda girdiğiniz an düşmeme şansınız yok. İşte arkadaşlar, ülkemizdeki en çok yarış yapılan biricik pistimiz ne halde kendi gözlerinizle görün...


ayrıca abi pist yetkilileri eminim o pisti yakınlarıyla birlikte kullanıyolardır.... çünk arkada modify edilmiş gibi gözüken çamurlu tekerlekleriyle şahin palio falan vardı..

ayrıca böyle pistlerin periyodik bakımı vs. birsürü şeyi olması lazım hiç biri uygulanmıyodur eminim .... pist dediğin kaymak gibi olur öyle yamalı olurmu ya direk yarışçıların canına kast ediyolar...

süpermoto yarışlarnda bi yarışçı devrildi sarı bayrak sallandımı sallanmadımı ben kenardan dikkat ettiğim halde göremedim açıkcası yarışçılar o piskolijle nasıl görsünler...

ordaki görevlilerin koşuşturmlarını görecektiniz.. daha büyük bi kazaya sebebiyet verebilirlerdi orda...

ayrıca bi saçmalık daha;

sıupermoto A ve B kategorisi birlikte piste çıktı...

bi saçmalık daha var super motoyarışlarında ilk üçe verilen cüzzi miktardaki ödül para zarfı boş çıktı
 
Son düzenleme:
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
tebrikler mehmet başarının devamını dilerim :rendeer:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
bak bak nasıda sarılmış kupaya :farao: özent murat ABİ :rendeer:
ben seni çamura yatarken görmüştüm abi :p

bi saçmalık daha var super motoyarışlarında ilk üçe verilen cüzzi miktardaki ödül para zarfı boş çıktı

Sensin abi, edepsis.:p

Abi herşey iyi hoş da para zarfı boştu konusunda ciddi misin???

Rezilliğin daniskası be!

Ne diyeceğimi şaşırdım.:farao::farao::farao:
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
Mehmet başarılarının devamını dilerim.Aramızdan sen gibi başarılı arkadaşların
çıkması biz motorcu dostlarının gururlanmasını sağlıyosun umarım herşey senin
için daha güzel olur ve podyumun tepesinde olursun her zaman.:rendeer::cat:
 

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
@patriote
Sitemiz üyesi olan ve yarışan arkadaşlarımıza küçük de olsa bir katkıda bulunamazmıyız? Bu konuda bir organizasyon düzenlenemez mi? Mehmet gibi yetenekli arkadaşların yarış hayatlarına devam edebilmeleri gerekiyor. Şu koca taşın altına bizler de elimizi soksak biraz... Ne dersiniz? Örneğin bir kulüp kurma ve bu kulüp için gelir toplama amacıyla organizasyonlar düzenleme gibi şeyler????? MT Yarış takımı kulağa bir hayli hoş geliyor.....
Çok iyimser düşünceler bunlar. MD (motordelisi.com) bu yarışa 3 tane yarışçı soktu ve tüm masraflarını karşıladı. Aşağıdaki resimdeki sol köşedeki siyah motor. Bu adamlar bunu nasıl becerebiliyorlar anlamıyorum. Koskoca, Türkiye'nin en eski ve en büyük motosiklet sitesi MT ise bırakın tüm masrafları karşılamayı, destek bile olmuyor. Bu konuda Erhan'ı suçlamıyorum, bunun bir sürü nedeni var. Daha biz klüp kuramıyorken, yarışa nasıl adam sokacaz?

img4855oo3.jpg


@aYe
Abi herşey iyi hoş da para zarfı boştu konusunda ciddi misin??? Rezilliğin daniskası be! Ne diyeceğimi şaşırdım.
Evet olay aynen bundan ibaret. Birinciye 50 YTL, ikinciye 25 YTL, üçüncüye de 10 YTL mi ne veriyorlar galiba. Ama onu bile vermiyorlar gerçekte. Çocuk zarfı açmış, yanındakine "abi benim zarfın boş" demiş. Yanındaki "benimki de boş, bu işler böyle" gibilerinden bişiler demiş. Burası Türkiye!
 
Katılım
19 Eyl 2006
Mesajlar
135
hasan abiyede çok saygılar ilk defa tanışdım çok süper bi insan abi onuda tebrik ediyorum izmirde başarılar abi[/QUOTE]

Teşekkür ederim kardeşim. Bende sizlerle tanıştığıma çok sevindim. Destek amaçlı gelen veya gelemeyen tüm mt ye teşekkürler.
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Boy, boş zarfı alan ben olsam gider şikayetçi olurdum, şimdi gidip şikayetçi olayım diyecemde sen kimsin derler bana.

Yarışanlar olarak burası türkiye dememeniz lazım.:pale:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst