2011 Honda PCX 125 hakkındaki düşüncelerinizi alalım !!!

Katılım
22 Nis 2010
Mesajlar
140
arkadaşlar fuardan bu scoterdan aldım mart sonu teslim dediler tecrübelerimi paylaşırım tipi çok iyi umarım sürüşüde bir o kadar iyidir bakalım şuan cbr600f var bende buda ikinci motosikletim oldu resimlerini koyarım buraya teslim alınca tabi

merakla bekliyoruz, video olursa ayrı bir güzel olur :) ikinci partiye katılırım inşallah
 
Katılım
1 May 2010
Mesajlar
22
Arkadaşlar Cumartesi günü yeni pcx 125 i görmek için bir merak bir heyecanla izmir bornova yükşelişe gittim . Ancak martın sonunda gelecekmiş. Siparişte alamıyorlardı yeni gelecek motorların fiyatı belli değilmiş.

Bu motoru oldukça beğendim güzel özellikleri var. Ancak biraz youtubeda videolara baktıktan sonra anladım ki bu motor biraz ufak. Açıkcası ben ps150 kadar bir motor bekliyordum ama sanırım bu spacy kadar bişet sanırım.

fuarda gören üstüne oturan falan var mıdır acaba?

İyi günler keyifli sürüşler...
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
Arkadaşlar Cumartesi günü yeni pcx 125 i görmek için bir merak bir heyecanla izmir bornova yükşelişe gittim . Ancak martın sonunda gelecekmiş. Siparişte alamıyorlardı yeni gelecek motorların fiyatı belli değilmiş.

Bu motoru oldukça beğendim güzel özellikleri var. Ancak biraz youtubeda videolara baktıktan sonra anladım ki bu motor biraz ufak. Açıkcası ben ps150 kadar bir motor bekliyordum ama sanırım bu spacy kadar bişet sanırım.

fuarda gören üstüne oturan falan var mıdır acaba?

İyi günler keyifli sürüşler...

en az psi 150 kadar kalıplı ama ondan daha kibar ve rahat bir scooter. oturuş olarakda maxi scooter gibi de oturuş pozisyonu var istersen dik de sürebiliyorsun
 
Katılım
22 Nis 2010
Mesajlar
140
en az psi 150 kadar kalıplı ama ondan daha kibar ve rahat bir scooter. oturuş olarakda maxi scooter gibi de oturuş pozisyonu var istersen dik de sürebiliyorsun

110 km'yi görüyorsa seri bir şekilde sıkıntı yaşanmaz diye düşünüyorum. ayrıca düşük yakıt sarfiyatıyla acayip ekonomik bence.
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
110 km'yi görüyorsa seri bir şekilde sıkıntı yaşanmaz diye düşünüyorum. ayrıca düşük yakıt sarfiyatıyla acayip ekonomik bence.

o performansa o cc de pek düşük sarfiyat olmaz ama o açığı EFI ile kapatabilir ,yani 8hp normal bi 125cc scooterle aynı yakıt sarfiyatı olacaktır:wiinkk:
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
21
imgres
 
Katılım
16 Mar 2008
Mesajlar
1,401
Motosikleti
Sym Sympony ST200i E5 ABS
çok güzel ve şık görünüyor ama o motor bence o kasaya küçük,125cc eğer şehiriçinde bineceksen alınır,az yakar fiyatıda iyi ,çinli gibi en azından çabuk dökülmez,ama artçılı bincem uzun yolda giderim dersen bi süre sonra sinir olmaya başlarsın
 
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
112
arkadaşlar deneyen var mı?

yakıt tüketimi hakkında düzgün bir bilgi bulamadım tam olarak nedir yakıt tüketimi bunun
 
Katılım
9 Eyl 2007
Mesajlar
1,642
3lt/100km veya altina inebilirsin, ustune cikmaz cok fazla basmazsan, otomatik start var, dur kalklarda sarfiyat acisindan cok guzel
 
Katılım
25 Nis 2010
Mesajlar
864
bu modeli yakın zamanda almayı düşünüyorum. alan arkadaşlar varsa ilk izlenimlerini burada paylaşırlarsa sevinirim. honda geçen yıl getirdiği o iğrenç ötesi spacy 110 scooterın ardından gayet güzel bir model getirmiş. o nasıl bir çin çakmasıydı yahu :) videolardan gördüğüm kadarıyla son sürat 110 km ve yeni teknolojilerin kullanıldığı bir scooter. fiyatıda cazip tabi honda uyanıklık yapıp fiyatı yukarı çekmezlerse bence alternatifleri arasında alınacak en iyi scooterlerdan bir tanesi. çok satacağınıda tahmin ediyorum. :cat:
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
357
Arkadaşlar temmuz ayına sıra veriyorlar aradık bayileri hiç bir bayinin elinde yok zatii.. Yani onagöre haberiniz olsun.. Bu modelden alacaklar temmuz ayına sıra bekleyecek belkide ağustos.. Malum ötv düşünce bir artış var.. ee modelde yeni..
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
çok güzel ve şık görünüyor ama o motor bence o kasaya küçük,125cc eğer şehiriçinde bineceksen alınır,az yakar fiyatıda iyi ,çinli gibi en azından çabuk dökülmez,ama artçılı bincem uzun yolda giderim dersen bi süre sonra sinir olmaya başlarsın

bu model güneyde ve egede yazlık civarında kullanıcakları start stop sistemi ve ince lastiklerinin getrdiği sürtünme avantajı sayesinde tüketim olarak çok mutlu edebilir kanatindeyim..

Ps deki gibi 125/150 cc seceneği bu modeldelde daha sonra sunulmıcak gibi görünüyo çünkü honda bu scooterı ps150 den ayırıp performans değil yakıt tüketimi odaklı ve düşük fiyat kategorisinde tasarladığı açık

Ama yinede 150 lik de olsa keşke:)
 
Katılım
2 Ocak 2011
Mesajlar
714
motor çok hoş,stop&go özelligi süper
var mı arkadaşlar motoru alan kullanan
temmuza gün veriliyosa yazık gerçekten
 
Katılım
2 Ocak 2011
Mesajlar
714
gidon biraz uzay macerası gibi olmuş ama geri kalan kısım hoş ; tam ak güvercin :mrgreen:
bişeye dikkat ettim 2010 modellerde yanlarda sinyal yok ,2011 modellerde ön yanlara da sinyal koymuşlar ,fuara getirdiklerinde ve hondanın sitesinde resmi görünen modellerdede yanlarda sinyaller yok türkiyeye 2010 modelini getircekler sanırım
 
Katılım
29 Nis 2011
Mesajlar
3
Arkadaslar ben thaıland da motosıklet kıralama ısı yapıyorum.motorlarımın ıcınde 5 adet honda pcx var.2010 agustosunda aldım.yumusak suspansıyonlu dengelı,kıvrak cevık bır motor...turkıyeye geldımı bılmem..ancak bu aletler japon malıdegıldır.fabrıkası burda ve burada uretılıyor.kalıtesı gayet ıyı.125cc su sogutmalı sorunsuz bır motoru var.gayet hızlı ve atık.son derece memnunum..ancak 7000-8000 km sonra kalkıslarda tıtreme sorunu basgosterdı.hepsınde aynı sorunu yasadık.ancak garantı suresı dolmadıgı ıcın,honda servısı varyator balatasını degıstırdı ve sorun duzeldı.onun dısında hıcbır sorun yasamadık sımdıye degın.burada satıs fıyatı(plaka sıgorta dahıl)86.000 thb buda yaklasık 2150 euro..turkıyede satıs fıyatı ne olur bılmem...sıyah,kırmızı,beyaz,gumus,altın, renklerı ıle satısa sunulmakta...bılgınıze saygılar selamlar

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:06 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:44 ----------

Bol bol cesıt cesıt aksesuar urunlerıde mevcut honda pcx ıcın
 
Katılım
17 Kas 2007
Mesajlar
16
neden sadece türkiyede 3 rengi var anlamış değilim yabancı forumlarda kırmızısı var bordosu var bence kırmızı çok çok yakışmış
 
Katılım
16 Mar 2011
Mesajlar
240
neden sadece türkiyede 3 rengi var anlamış değilim yabancı forumlarda kırmızısı var bordosu var bence kırmızı çok çok yakışmış

Açıkçası daha türkiyede hiçbir rengi yok çünkü gelmedi daha. İlk alan bir kaç şanslı dışında da temmuza kadar beklemek zorundayız.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:49 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:42 ----------

Yorumu yolladım arkadaş aradı, çok çok taze haber!!! Motorlar gümrükte ama Fiyatla alakalı sortun var ve türkiyede belirtilen fiyatın üstünde giriş gözüküyrmuş galiba tam anlamadım, motorların gelişinde fyat artışı olabilir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst