Arkadaslar ben thaıland da motosıklet kıralama ısı yapıyorum.motorlarımın ıcınde 5 adet honda pcx var.2010 agustosunda aldım.yumusak suspansıyonlu dengelı,kıvrak cevık bır motor...turkıyeye geldımı bılmem..ancak bu aletler japon malıdegıldır.fabrıkası burda ve burada uretılıyor.kalıtesı gayet ıyı.125cc su sogutmalı sorunsuz bır motoru var.gayet hızlı ve atık.son derece memnunum..ancak 7000-8000 km sonra kalkıslarda tıtreme sorunu basgosterdı.hepsınde aynı sorunu yasadık.ancak garantı suresı dolmadıgı ıcın,honda servısı varyator balatasını degıstırdı ve sorun duzeldı.onun dısında hıcbır sorun yasamadık sımdıye degın.burada satıs fıyatı(plaka sıgorta dahıl)86.000 thb buda yaklasık 2150 euro..turkıyede satıs fıyatı ne olur bılmem...sıyah,kırmızı,beyaz,gumus,altın, renklerı ıle satısa sunulmakta...bılgınıze saygılar selamlar
---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:06 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:44 ----------
Bol bol cesıt cesıt aksesuar urunlerıde mevcut honda pcx ıcın