motorumu cuma gunu aldım.bıkac gunde 200 300 km yol + 2. depo benzınımı aldım
yaklasık 25 tl ye dolmakta ve 220-250 km arası gıtmekte şu an ıcın.
motor muhtesem şeri, hemen hızlanıo cok rahat,pratik.
boyum 180,kılom 75. kesınlıkle motorun ebatı cok başarılı.kaybolmuyor altınızda.trafıkte ezilmiyorsunuz sıkıştırılmıyorsunuz.
tek derdım sıyah oldugundan toz cok bellı oluo

start stop ozellıgı muhtesem ötesi . ışıklarda fln 2-3 sanıye sonra kendını stand by a alıo alet ( bu ozellık sız ıstemezsenız calısmıyor)
yokus rampa vs dınlemıyor resmen seri cıkıyor. ayrıca ıkı kısı performansıda cok yuksek
lımıtor konusu malum 110 u gormuor alet ama kesınlıkle cok rahat cıkabılecek gucte.
lastıklerle alakalı sıkıntım var kayıyor bazen , hemen degıstıreceım o yuzden.
aletle alakalı sorusu olanlara yardımcı olmaktan keyıf alırım.
kısaca ; alet resmen muhtesem.
ışıklarda fln gören bir daha bakıyor: )
tavsıye edilir! : )