2011 Honda PCX 125 hakkındaki düşüncelerinizi alalım !!!

Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
21
bir arkadaşımdan aldığım habere göre honda pcx türkiyeye giriş yapmış bulunmakta fakat gelen motorların hepsi önceden satılmış temmuz ayı için sipariş veriliyormuş
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
PCX e ilgi pek yok forumda ilginç.

Bence motor düşük yakıt tüketimiyle ybr ve cbf e şehir içinde alternatif bi model. 2.6 lt ile yetinebilir gibi geliyor bana sakin kullanımda.

Bakırköyde bitane beyaz gördün salı günü. Motor yeterince şık ama biraz minyon yani 125 cc den fazlası beklenmemeli. AgiliyCity daha yüksek ve iri duruyor bundan. Lastikleri ve şasesi keske daha büyük olsaymış dedirtiyor.

Sonuç olarak klas duruyor ama maksiye alternatif olarak veya yüksek beklentilerle alınmaması gereken bir motor:)
 
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
71
HONDA PCX yakıt tüketimini merak edenler için;

Bir Amerikan sitesinden edindiğim resmi bilgiye göre bir galon ile 110 mil.

3,785 litre = ABD galonu

110 mil X 1.609 km = 177 km.

3,785 litre/1,77 = 2,14 litre 100 kilometrede yaklaşık olarak harcadığı benzin.

(4,17 X 2,14) / 100 = 1 kilometrede yaklaşık 9 kuruş (bugünün benzin fiyatı ile)
 
Katılım
1 Tem 2010
Mesajlar
136
HONDA PCX yakıt tüketimini merak edenler için;

Bir Amerikan sitesinden edindiğim resmi bilgiye göre bir galon ile 110 mil.

3,785 litre = ABD galonu

110 mil X 1.609 km = 177 km.

3,785 litre/1,77 = 2,14 litre 100 kilometrede yaklaşık olarak harcadığı benzin.

(4,17 X 2,14) / 100 = 1 kilometrede yaklaşık 9 kuruş (bugünün benzin fiyatı ile)

Gayet başarılı bir tüketim rakamı. Agility city yazmış arkadaş. Arada aynı cc olmasına rağmen ciddi güç ve performans farkı var. Bunu unutmamak lazım. Hem daha hızlı daha çabuk hem de daha az yakan bir motor. Hem de Honda. Daha ne olsun.
 
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
71
Gayet başarılı bir tüketim rakamı. Agility city yazmış arkadaş. Arada aynı cc olmasına rağmen ciddi güç ve performans farkı var. Bunu unutmamak lazım. Hem daha hızlı daha çabuk hem de daha az yakan bir motor. Hem de Honda. Daha ne olsun.

Yakıt tüketiminin 110 milde 1 galon olduğu ifade edilse de gerçek kullanımda bu veri çok farklılık gösterebilir. Kullananlardan da henüz kesin rakamlar gelmese de ben gerçek tüketim değerinin 100 km.de 2,5 litrenin altında olamayacağını düşünüyorum.
 
Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
2,377
motor bana çok ufak geldi motorumu teslim alırken baya inceledim
üstüne oturduğumda kendimi güvensiz ve boşta hissettim ama güzel motor yinede göstergler şık olmuş :cat:
 
Katılım
18 Ağu 2011
Mesajlar
2
Arkadaşlar, iki hafta önce PCximi aldım. 125 cc için oldukça atak bir scooter. Fren sistemi çok iyi. Benzin ortalama 2.7 l/100km. Sanırım sürati elektronik olarak sınırlandırılmış, 105 kmye kadar kesintisiz olarak çıkıyor. Fakat hiç bir şartta 105 kmyi geçmiyor. Orta sehpa üzerinde de denedim, 105i geçmedi. Bu konuda bilgisi olan var mı? Sınırlandırma kaldırılabilir mi? Bilgi verebilirseniz memnun olurum. Bir de ben Mersin de arka çanta için takma aparatı bulamadım. Nereden temin edebilirim?
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
bu fiyata alınabilecek seçenekler çokca mevcut..
millet ikinci eline 5500 lira istiyor...
bu rakam bu motora çok fazla...
 
Katılım
19 Eki 2008
Mesajlar
231
Arkadaşlar, iki hafta önce PCximi aldım. 125 cc için oldukça atak bir scooter. Fren sistemi çok iyi. Benzin ortalama 2.7 l/100km. Sanırım sürati elektronik olarak sınırlandırılmış, 105 kmye kadar kesintisiz olarak çıkıyor. Fakat hiç bir şartta 105 kmyi geçmiyor. Orta sehpa üzerinde de denedim, 105i geçmedi. Bu konuda bilgisi olan var mı? Sınırlandırma kaldırılabilir mi? Bilgi verebilirseniz memnun olurum. Bir de ben Mersin de arka çanta için takma aparatı bulamadım. Nereden temin edebilirim?

Orta sehpada hız testi?

Nasıl oluyor o iş?
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
işcilik,malzeme kalitesi,teknoloji 10 numara..
çok sessiz ve titreşimsiz.yolda resmen akıyor
İnsanı şaşırtan bir çok sensör ve teknolojiyle donatılmış motor sahipleri daha iyi anlatabilir.Bence 125cc scooterların lideri
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
bu motor 125cc scooter sınıfında bence en iyisi kusursuz bana göre:cat: bu arada arkadaşlarında dediği gibi bu motosiklet son sürat konusunda sınırladırılmış 105-110 km arasında kesici devreye giriyor kesici olmasa bence 120-125 km ye kadar çıkar
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
bu motor 125cc scooter sınıfında bence en iyisi kusursuz bana göre:cat: bu arada arkadaşlarında dediği gibi bu motosiklet son sürat konusunda sınırladırılmış 105-110 km arasında kesici devreye giriyor kesici olmasa bence 120-125 km ye kadar çıkar


o motor 110 görsün ben ps150 mi onlara vericem :D
şimdi hayal kırıklığına sebeb olmıyalım bu motorun görebileceği maksimum en iyi hız 100 kmdir.en düşük hacimli ybr125 bile 1 hp daha düşük olmasına ragmen cant inci ve vitesli oluşuyla bu motoru geçer ki ybr 100 bile görmüyo en iyisi olmadıkça bu yenilerinin.
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
4,031
o motor 110 görsün ben ps150 mi onlara vericem :D
şimdi hayal kırıklığına sebeb olmıyalım bu motorun görebileceği maksimum en iyi hız 100 kmdir.en düşük hacimli ybr125 bile 1 hp daha düşük olmasına ragmen cant inci ve vitesli oluşuyla bu motoru geçer ki ybr 100 bile görmüyo en iyisi olmadıkça bu yenilerinin.

http://www.youtube.com/watch?v=Q9G_rMt25-c

ybr 125 duz yolda 110 km gorebiliyor.110 kmyi pcx de rahat gorur
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
arkadaşım pcx motoru ybr nin motorundan teknolojik olarak çok gelişmiş motor şanzıman olarakta V-matik sistem kullanıyor ve aktarma konusunda pcx çok iyi motordan tekere giden güçte hp olarak çok fazla güç kaybı yaşamıyor 11 hp maksimum gücünün 9-10 hp sini tekere çok rahat yansıtıyordur hiçbir zaman bir motorun maksimum gücü tekere verdiği güçle aynı olmaz önemli olan bir motorun maksimum gücünün tekere ne kadarını yansıttığıdır ve önemli olan burada aktarma sistemleri ve Krangın önemi çok artıyor aslında seninde bunları bilmen lazım sende Ps150 kullanıyorsun.ve son olarak pcx maksi scooter gibi olduğu için rüzgar çok fazla almıyor o yüzdende 125 cc sınıfındaki motosikletler gibi son süratte çok fazla düşüş yaşamıyor ybr ise bütün rüzgarı alıyor.senin motosikletin ps150 de aynı şekilde rüzgarı çok aldığı için 120 km nin üstüne çıkmıyor 15 hp olmasına ragmen Ps 150 Pcx 125 gibi maksi scooter kasaya sahip olsaydı 15 hp lik motoruyla 130-140 km hızları çok rahat görürdü
 
Katılım
20 Ağu 2011
Mesajlar
2
yaklaşık iki haftadan beri honda pcx kullanıyorum ve yorumlarım şöyle.
Öncelikle şehir içi için kullanıcaklara göre on numara ama ben uzun yol da yapıcam diyenler için aynı şeyi söylüyemem.
istanbuldan antalyaya kadar gittim, motor herhangi bir sorun çıkarmadı ama uzun yolda inanılmaz şekilde yorucu.Zaten uzun yol için yapılmış bir makine değil.Motor 108 de kilitliyor,rüzgar aşırı savuruyo ve insanı gerçekten korkutuyo. İnsanların abarttığı kadar çok güzel bir motor değil onu alıcağınıza ps150i almanızı tavsiye ederim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:20 ----------

yaklaşık iki haftadan beri honda pcx kullanıyorum ve yorumlarım şöyle.
Öncelikle şehir içi için kullanıcaklara göre on numara ama ben uzun yol da yapıcam diyenler için aynı şeyi söylüyemem.
istanbuldan antalyaya kadar gittim, motor herhangi bir sorun çıkarmadı ama uzun yolda inanılmaz şekilde yorucu.Zaten uzun yol için yapılmış bir makine değil.Motor 108 de kilitliyor,rüzgar aşırı savuruyo ve insanı gerçekten korkutuyo. İnsanların abarttığı kadar çok güzel bir motor değil onu alıcağınıza ps150i almanızı tavsiye ederim.
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
ps150 i ile marmaristen muğla arası sıkca yapıyorum ve çivar yerlere eğer otobana çıkmıcaksa tamamen yeterli geliyor özellikle yokuşlarda tabide artçı almadan çünkü zevkini yasayamıyorsunuz tek kişiyle tadı oluyor neyse ben hız olayına takıldım 108 kmhz meğimli bir yol olması lazım öyle değil mi?

yanlın birde benzin sarfiyatını verirmisiniz bu motoru alıcaklar için çok faydalı olucaktır
 
Katılım
20 Ağu 2011
Mesajlar
2
tek kişi ve düz yolda rahatlıkla 108 e çıkıyor ama honda today gibi 108 den sonra gazı ne kadar açarsan aç fark etmiyor geçmiyor alet, hız olarak çok tatminkar değil. yakıt olayına gelince kilometrede 9-10 kr yakıyor.
 
Katılım
2 Nis 2011
Mesajlar
336
Ben Like 125 le 120 yi gördüm :)
Her türlü Like serisi, karizma var bir kere motorda.
Geçenlerde motorun üstündeyim arkadaşımı bekliyorum iki teyze geldi 60 lı yaşlarda "maşallah oğlum çok güzel güle güle kullan " dediler "saolasın teyzecim " dedim.
Daha böyle kaç kişiyi motoru incelerken sağına soluna bakarken yakaladım, ama tepki vermedim , gülerek uzaklaştım. :)
Benim motorun 160 cc tadından yenmez işte de para yok.
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Eyl 2011
Mesajlar
2
arkadaşlar merhabalar;

şehir içinde (lüleburgaz) günlük işlerimi kullanmak için bu motoru almayı düşünüyorum (başlangıç motorum olacak). kararımı verdim fakat kafamda kalan son soru motorun boyutları. pcx 'i test etme fırsatım olmadığı için kullanan arkadaşlara sormak isterim. boyum 1.92, kilom 90. bu motorsikleti tercih edersem üzerinde sırıtır mıyım?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst