2009 Yamaha r1 ?

Katılım
14 Ara 2007
Mesajlar
212
Kafa grenajı ve egsoz oldukça güzel.. Kuyruk kısmı biraz 2008 1000RR ı andırıyo..
Bi de anlamadığım o gaz kolu ne öyle..Baya boşluk vermişler:queen:
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
farlar kendini hemen belli etmiş ilk residehakikaten naket olmuş ama güzel şahsen ben beğendim
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Bir başka 2009 r1:)



Görüldügü gibi ufak degişiklikler olsada genel olarak kafa grenajı r6'ya benziyor:) 2009 r1'in kafa grenajı sanırım r6'ya benziyecek :)

bu resimi kim yaptıysa yazık etmiş motoraa:)

Ama il resim hakkaten güzel,fakat ekszoun konumu arka lastiğe zarar vermezmiii ?
 
Katılım
20 Mar 2007
Mesajlar
233
benim kanaatim 2009 da yamaha da kesinlikle kuyruk değişimine gidicek ,, bkz.honda frblade daha kısa ve eskisine nazaran daha küt ... honda 2008 frblade'i ilk teşhir ettiğinde bende çoğu kişi gibi pek hoşnut olmadım kısa ve küt kuyruk,hondanın yeni kasa civic lerde kullandığı daha birleşik daha naturel ön farlar,(ducati r serisinden esinlenildiği bariz),,,, egsoz'u tekrar yana alışı filan ama alışınca ön farların daha estetik olduğunu farkettim nitekim egsozda aynı şekilde görünmeye başladı fakat kuyruk kısmına bir türlü ısınamadım eski model sivri kuyruk daha hırçın daha çekiciydi sanki,yinede tankdaki ve grenajlardaki değişiklere belki bu kuyruk daha iyi uyum sağladığı için bu şekilde dizayn etmişlerdir. umarım ilk resimdeki gibi motor kısmını açıkda bırakmazlar ...
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayır güzel olmamış,görenler R6 zannediyor.1000 cc'ye binipte 600 cc sanılmak... :farao:
 
Katılım
7 Eyl 2007
Mesajlar
2,130
vallaha ıkısınede begendım ama en basdakı daha cok hosuma gıttı 2. sıne nazaran....kafa grenajı cok hos olmus ama motor blogunun o kadar acık olması cok hosuma gıtmedı egzozda fena deıl ama kafa grenajı harbıden yaratıcı olmus...
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
Tek Kelıme ıle ıgrenc Yamahanın Butun ımajını Bosmuz Naked Motora Benzemıs.(benım Dusuncem)bide Bu 2009 Olay Flan Nerden Cıktı Arkdaslar Ortada Fol Yok Yumurta Yok
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ağu 2007
Mesajlar
571
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Vay vay vay güzel olmuş kerata acaba Ducatı'den vazmı geçsem yok yaw ben ducatı alayım en iyisi:p
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
efendy_iso
Ondan değilde 1000 cc kullananlar 600 cc'yi yanlarına almıyor :)
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
1,440
arkadaşlar bunlar photoshop çizimleri , 1000rr da gördük olayın ne kadar farklı olduğunu , bu kadar erken düşmez piyasaya r1 görüntüleri...
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sanki biraz 954'e de benzemiş :silent:
efendy_iso
Agam onlar dostum deyilki zaten.
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
399
bu fotolar fakee:) arkadaşlar bunlar kişilerin kendi kafalarına göre başka motorların parçalarını normal motorlara uydurarak tasarladıkları fotolar..yaniş photoshop,hondada 2008 model için çeşiti çeşit resimler koymuşlardı alakası bile yoktu gerçeğiyle,ama tasarım yapanlar güzel yapıyo,fakat koltuk altı eksozu olan kötü tasarlanmış herşeyi başka motyorlara ait ilk motor yan grenajalr hariç güzell
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
36
Öncelikle bu tasarımların hepsi feyk :=) ilk resimdeki motor honda vfr nin ön kokpit alınarak dizany edilmiş ikincide ise agusto esintileri var bunların 2009 r1 olma ihtimali 0 :=)

saygılar
 
Katılım
10 Mar 2007
Mesajlar
166
Yamaha efsane R1'ini böyle dandik bir naked'e çevirmez. yapılacak şey tam tersine grenajı daha da arttırmak Ducati'ler gibi.

yeni 1000RR yeterince çirkin, bi 5 yıl kadar başka yaratığa ihtiyacı yok bu sektörün :)

not: Hayabusa = Notre Dame'ın kamburu
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst