2009 Yamaha r1 ?

Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
697
eğer tasarım dogruysa. gerçekten cok güzel olmuş.. farları cok değişik görünüyor... grenaj'da azalmalar var. motor daha ön plana çıkmış... :cat:
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
1,067
eğer tasarım dogruysa. gerçekten cok güzel olmuş.. farları cok değişik görünüyor... grenaj'da azalmalar var. motor daha ön plana çıkmış... :cat:

tasarım gercekten cok guzel fakat artık ss motorlarda farklı teknikler uygulamalılar diye dusunuyorum yanı yenısiyle sikisi cok benzer insan fark istıyor
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Gökhan noluyo sana :mrgreen: Topik yağmuruna tuttun bizi. :queen:
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
tamam guzel ama cok amatörce bi tasarım bu hatta tasarımdan cok bazı sekilleri birleştirmek diyelim:wiinkk:

ayrıca farlar guzel duruyo bitek:cherry:
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Motorda cok ilginc detaylar var aslinda okursaniz gorursunuz. Oncelikle dusunulen bir tasarim oldugunu belirtiyorlar kesinlesmis degil. Fakat egzoz Moto GP modeli ve tamamen yok denecek kadar kucuk. Artik Grenajlari minimalizime indirmisler motor blogunda grenaj bile yok. On hava girislerine daha onem verilmis hiz faktoru olarak

Fakat en dikkat cekici sey Yari otomatik FJR 1300 yeni jenarasyon vistes kutusuna sahip olmasi. Minimum vites degistirme zamani artik motorlarda da onem kazanmaya basladi.
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
arka kuyruk 1000 RR a çok yakın . fakat tasarım güzel.. ... tabiki daha cizim aşamasında.. daha çok degiir bu model ((:)

eline saglık ELINT
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Bir başka 2009 r1:)



Görüldügü gibi ufak degişiklikler olsada genel olarak kafa grenajı r6'ya benziyor:) 2009 r1'in kafa grenajı sanırım r6'ya benziyecek :)
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
2009r1ki0.jpg


aynalar 10 numara
eksoz agusta :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Bu foto basbayağı photoshop..
Jantlar Agusta..
Alt grenajlar grenajlar R6
Egzoz Agusta
Kafa Grenajı R1.

2009r1ki0.jpg


.
Ama en üsteki R1 bayağı bir hoş duruyor..
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Nis 2008
Mesajlar
237
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Altı üstü R1 Hayabusacılar Için Birşey Ifade Etmiyor
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst