2009 Yamaha r1 ?

Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
36
Yamaha efsane R1'ini böyle dandik bir naked'e çevirmez. yapılacak şey tam tersine grenajı daha da arttırmak Ducati'ler gibi.

yeni 1000RR yeterince çirkin, bi 5 yıl kadar başka yaratığa ihtiyacı yok bu sektörün :)

not: Hayabusa = Notre Dame'ın kamburu


çok güzel sölemişsiniz ben sölemiştim yeni cbr 1000 rr çıkmadan eger çıkarsa satar r1 alırım diye aldım :=) ama motoru kullanınca gercekten eski 1000 rr dan daha çevik daha hızlı oldugunu gördüm 600 lük makina gibi 1000 lük güç hissi süperdi ama erkek adam lafı bir kere söler sonuc itibari ile olan oldu yamaha bu aptallıgı yapmaz kesinlikle
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst