benim kanaatim 2009 da yamaha da kesinlikle kuyruk değişimine gidicek ,, bkz.honda frblade daha kısa ve eskisine nazaran daha küt ... honda 2008 frblade'i ilk teşhir ettiğinde bende çoğu kişi gibi pek hoşnut olmadım kısa ve küt kuyruk,hondanın yeni kasa civic lerde kullandığı daha birleşik daha naturel ön farlar,(ducati r serisinden esinlenildiği bariz),,,, egsoz'u tekrar yana alışı filan ama alışınca ön farların daha estetik olduğunu farkettim nitekim egsozda aynı şekilde görünmeye başladı fakat kuyruk kısmına bir türlü ısınamadım eski model sivri kuyruk daha hırçın daha çekiciydi sanki,yinede tankdaki ve grenajlardaki değişiklere belki bu kuyruk daha iyi uyum sağladığı için bu şekilde dizayn etmişlerdir. umarım ilk resimdeki gibi motor kısmını açıkda bırakmazlar ...