Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
vay iddalı olmuş bayaa bn sevdim.. ama bundan pideci motoru olmazki:cherry:
Tr de imaj tazelemek gerek bu kasa için:wiinkk:
Bir naked çı olarak motorun hızlıdan ziyada güçlü görünmesini isteyenlerdenim
buna dayanarak genel konsept bayaa iyi gibi... ama motor kısmı bayaa ufak vede boş kalmış sanki bi tasarım hilesi ilee daha dolu gösterile bilse imiş o bölge daha bi iyi olurmuş sanki...
sonuç olarak şu ankinden çok çok daha başarılı duruyor
zaten gelmezki gelsede pahalı olur bu yüzden biz hiç heveslenmeyelim yine aynı tas aynı hamam ilk seçeneker ybr 125 ve cbf 150 hepsi bu başkada seçenek yok