2009 yamaha fz 125/250 bakış..

Katılım
7 May 2008
Mesajlar
112
Bundan pideci motoru olmaz

vay iddalı olmuş bayaa bn sevdim.. ama bundan pideci motoru olmazki:cherry:
Tr de imaj tazelemek gerek bu kasa için:wiinkk:



Bir naked çı olarak motorun hızlıdan ziyada güçlü görünmesini isteyenlerdenim

buna dayanarak genel konsept bayaa iyi gibi... ama motor kısmı bayaa ufak vede boş kalmış sanki bi tasarım hilesi ilee daha dolu gösterile bilse imiş o bölge daha bi iyi olurmuş sanki...

sonuç olarak şu ankinden çok çok daha başarılı duruyor
 
Katılım
13 Eyl 2007
Mesajlar
463
125cc eksikliğini anladılar galiba artık...

Motor çok güzel ama eminim buna aynı güzellikte bi fiyat çekerler sadece bakmakla kalırız.
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
bir motosikletin havası cakası hızından performansından fazla olursa o motor gereksiz bir motordur
 
Katılım
15 Eyl 2007
Mesajlar
732
Gerçekten güzel bir çalışma ve çokta güzel bir seçenek 125 likler arasında fakat ben değil bunu almayı düşünmek hayal bile etmek istemiyorum:pale:

Çekecekleri fiyat şimdiden tırstırıyor beni:)
 
Katılım
19 Ağu 2008
Mesajlar
8
İnşaallah Türkiye'ye gelir ve de abuk sabuk bir fiyatı olmaz.makul bir fiyatı olursa ilk alacaklardan biri olurum.
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Off çok iyi ya zaten fz1-6 hayranıyım onun neredeyse aynısı kırmızısı cok guzel.. Kırmızı olsun 5 para fazla olsun :)
 
Katılım
9 Tem 2008
Mesajlar
34
arkadaş bu motorların bayan versiyonu yok mu?şöyle biraz daha tipli ne bu böyle notherdam ın kamburu gibi....:)
 
Katılım
27 Ağu 2006
Mesajlar
190
Yamaha her zaman ki saçma bir fiyat politikasıyla girerse bu alet satılmaz ... Ama çok hoş çok beğendim ...
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
Gelse ve Güzel Bir Fİyatıda olsa iyi olurdu... hazır motoru satıcakken ona yönelirdik en azından.. 250 Cc Liği Keserdi Beni Sanırım =)
 
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
563
Bu motor sanırım ülkemize gelmeyecek.Daha önceden de konusulmuştu...
 
Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Keşke gelse zaten 600lük motorların yüksek lütre tüketimine param yetmez. :D Hemen gelsin.
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
786
zaten gelmezki gelsede pahalı olur bu yüzden biz hiç heveslenmeyelim yine aynı tas aynı hamam ilk seçeneker ybr 125 ve cbf 150 hepsi bu :D başkada seçenek yok
 
Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Evet yine 5,500 Euro ve üzeri olacaktır :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst