hoş bi tasarım olmus bnce ama o arkadaki ızgara seklindeki demir ne iş acaba
hoş bi tasarım olmus bnce ama o arkadaki ızgara seklindeki demir ne iş acaba
valla süper...
Yamaha ii ciddiye aldı...Yzfden sonra fzr.... Ama bunun fiyatıda ötekinden aşağı kalmaz....r:
O ızgara yan çana demiri için olsa gerek ama ne alaka şimdi?.... :silent:
fz 6 dan 475 cc paraı çıkar selcuk ((((((((fiyatı hesapla
çok güzel tasarım, fiyat politikalarınıda düşük tutarlarsa, çoookk satar eminim..
4.5 mılyar olsa Tr De ne hnda ne yamaha ne tvs kalırdı :mrgreen:
Cbf de 125 diye gelicekti...Ama işte.....fz 150 diye çıkmıştı bu 125 degil :cat:
hayır!! onu bırakın emin benim![]()
Cbf de 125 diye gelicekti...Ama işte.....
Fz 125 işte..... :cat::cat::cat:
süper bir giriş yaptın EMİN abi...