2009 yamaha fz 125/250 bakış..

Katılım
28 May 2006
Mesajlar
317
2009 model fz125 tamamiyle abilerinin kanatları altında şekillenmiş gibi bakış olarak görelim...





 
Son düzenleme:
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
hoş bi tasarım olmus bnce ama o arkadaki ızgara seklindeki demir ne iş acaba
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Şimdi bu motor 125 likmiii :cyclopsan Ozellıkleri varmı ??? :mrgreen: Türkiyeye gelicekmi :mrgreen: Gelirse kaca satılır .... Gibi sorularımvar Sankı karsımdakı ınsan yamahanın sahıbı :queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
valla süper...:p

Yamaha ii ciddiye aldı...Yzfden sonra fzr.... Ama bunun fiyatıda ötekinden aşağı kalmaz....:pr:

O ızgara yan çana demiri için olsa gerek ama ne alaka şimdi?.... :silent:
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
fz 6 dan 475 cc paraı çıkar selcuk ((((((((:) fiyatı hesapla
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
çok güzel tasarım, fiyat politikalarınıda düşük tutarlarsa, çoookk satar eminim..
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
valla süper...:p

Yamaha ii ciddiye aldı...Yzfden sonra fzr.... Ama bunun fiyatıda ötekinden aşağı kalmaz....:pr:

O ızgara yan çana demiri için olsa gerek ama ne alaka şimdi?.... :silent:

eski 125 lik motorlarda . özellikle asya ülkelerinde bu demir standart satılır .. eşya taşımak içn .. burdada topcase takılıyor . aynı hesap .. bu motor türkiyeye gelirse o demir olmayacak
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Güzel görünüyor hakkaten.

YZF R125 gibi -motor hacmine ters düşen- bir fiyat çekeceklerse alınabilir birşey olmaz muhtemelen.
 
Katılım
16 Eyl 2006
Mesajlar
401
4.5 mılyar olsa Tr De ne hnda ne yamaha ne tvs kalırdı :mrgreen:

İlk talipli benim..Motor 125'lik değil 150'lik ayrıca..1000'lik abisiyle hiç farkı yok...


fz1000eq3.jpg

fz150yr5bp2.jpg

bikes4sale.in_fz150-5.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Cbf de 125 diye gelicekti...Ama işte.....

Fz 125 işte..... :cat::cat::cat:

fz125 diye bişe yok yahuu 150 lik bu
gelsede alamam zati:p

Tr'ye pahalı olur diye gelmiyo sanıyo millet ama pahalı olupta yok satan modeller var nedense ne yaman çelişkidir bu :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst