2009 Wsbk , Wss , Takvim, Pistler, Takımlar Ve Kenan Sofuoglu

Katılım
24 Haz 2008
Mesajlar
1,259
coq verdiğin linkten açamadım heralde benle ilgili bir problem nese artık kenan umarım 1. bırakmaz
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Son 6 tur.
Kenan Westten kurtulmaya çalisiyor.
Bir yandan da surekli Pitt"e bakiyor.
Gel yanima der gibi.:)
 
Katılım
24 Haz 2008
Mesajlar
1,259
Bir an radyodan maç dinlermiş gibi oldum bu arada çok sağol coq güzel haberlerini bekliyoruz şu an :)

Linkte de you are not authorızed to viev this content diyip duruyor zaten bir göremedik kenanı :(
 
Son düzenleme:

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Kenan onde ama Pitt çok hizli.
West te rahat birakmiyor.
Onde Honda sov var.:)

Maalesef West Kenani geçti.

Son tur kenan onde

Kenan kazandi
 
Son düzenleme:
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
532
allahım ne yatıstı o, o son 2 tur neydi oyle. Helal kenan, seviyoruz seni :)
 
Katılım
24 Haz 2008
Mesajlar
1,259
İşte budur ya tebrikler kenan bu arada coq yarışı anlattığı için çok ama çok teşekkürler :)
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Mükemmel bir yarış oldu, tebrikler Kenan :cat:
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Feed sürekli durup beni çıldırtsa da sonuna kadar izledim.

İzlediğim en güzel yarışlardan biriydi.Final müthişti kalbim çıkacak gibi oldu.

Kenan'a tebrikler :cat:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Arkadaşlar feed buldum.1-2 dakikaya koyacağım.Biraz dandik ama olsun hiç yoktan iyidir.

Superbike 1. yarış :
mms://infrontsp-E26-SUPERBIKE-02.wm.llnwd.net/infrontsp_E26_SUPERBIKE_02

Windows media player ı açın file>open url kısmına üstteki linki kopyalayıp yapıştırın.

Supersport yarış linki :

mms://infrontsp-E26-SUPERBIKE-03.wm.llnwd.net/infrontsp_E26_SUPERBIKE_03

Superbike 2. yarış :

mms://infrontsp-E26-SUPERBIKE-04.wm.llnwd.net/infrontsp_E26_SUPERBIKE_04


Kiyonari ve Spies düşmüşler.

Feed düşündüğümden de dandik çıktı.Eğlenmekten çok sinir olmaya hazır olun.Bence yine de hiç yoktan iyidir.

Sayende nefis bir yarış izledim, kendi adıma forumun gelmiş geçmiş en güzel paylaşımıydı bu, çok teşekkürler.:cat:
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Bastan sona nefes kesen bir yaristi.
Bunda Avustralyali yarisçilarin payi buyuktu.
Kenan'in jestlerinden anladigim kadariyla eger Pitt one geçebilseydi arkadasina bir guzellik yapacakti.
Yaris boyunca surekli onu kontrol etti.
Bakti beceremeyecek, çekilin lan dedi.:)
Bu kategoride Kenan en kaliteli pilot.
Bu su geçirmez bir gerçek.
Tabii her yarisi kazanacak diye bir kural yok.
Fakat sezonu rahat goturecegi kuskusuz.
Neyse, yaristan bir kaç goruntu ile sizi basbasa birakayim.
Yayinimiz burada sona ererken, yapimda ve yonetimde emegi geçen tum yayin ekibine tesekkur ederim.
:p

1.jpg


5.jpg

6.jpg


9.jpg


7.jpg


4.jpg


2.jpg


8.jpg


3.jpg
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Başka bir forumdan Avustralya'lı bir arkadaş koymuştu bu yayını; ben kopyala/yapıştır yaptım sadece.

Sizin adınıza bol bol teşekkür ettim:)
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
611
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu sabah güneş başka bır güzel doğdu,
kenan kardeşimizi başarısından dolayı tebrık ediyorum herşey çok güzeldi inşallah bu bırıncılıklerın serisi devam eder dünya şampiyonluğu tekradn kenan ın olur
sağol sofuoğlu sağol muhteşem yürek sağol arkadaşım seninle gururduyuyorum
 
Katılım
10 Mar 2007
Mesajlar
516
Kenan'ı tekrar kutluyorum.

Coq;

Haga hakkında söylediklerin doğru çıktı.


Ben Spies ilk yarışı niye 16. sırada tamamladı. Biaggi ile çarpışma falan mı oldu?

Superbike'ta Sıralama ve iki yarışa bakacak olursak, en yüksek Hızı 316.1km/saat ile Neukirschner yapmış, daha sonra 315.2 km/saat ile Haga geliyor sanırım.

Supersport'ta ise en yüksek hız 280 km/saat civarındaydı. Başka istatistiki bilgisi olan varsa buyursun paylaşsın.
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Kenan'ı tekrar kutluyorum.

Coq;

Haga hakkında söylediklerin doğru çıktı.


Ben Spies ilk yarışı niye 16. sırada tamamladı. Biaggi ile çarpışma falan mı oldu?

Superbike'ta Sıralama ve iki yarışa bakacak olursak, en yüksek Hızı 316.1km/saat ile Neukirschner yapmış, daha sonra 315.2 km/saat ile Haga geliyor sanırım.

Supersport'ta ise en yüksek hız 280 km/saat civarındaydı. Başka istatistiki bilgisi olan varsa buyursun paylaşsın.

Ben net goremedim ama Spies bir karmasanin kurbani olup geriledi saniyorum.
Mucadeleci ve iyi bir yarisçi.
Fakat bu platformda gerçekten tecrubenin buyuk onemi var.
Motosikletler kesinlikle çok farkli.
Geçen yil Kenan'la konusurken, izin verilen modifikasyonlar hakkinda bir gorus belirttigimde, abi sandigin gibi degil, oldukça yuklu motosikletler demisti.
Biz kendi motosikletlerimizde yaptigimiz ufak modifikasyonlarda bile bir donem acemilik çekmekteyken, tamamen degismis bir motosiklet ve taninmayan pistlerde donmek tabii ki bunyeyi zorlayacaktir.

Ama yetenek varsa ve çalisilirsa, olmayacak hiç bir sey yok.

Hatirlarsaniz, Kenan SS de daha ilk senesinde dunya uçuncusu olmayi basarmisti.

Neyse Haga'ya gelince.
Bunu anlamak için kahin olmaya gerek yok aslinda.
Yamaha Haga'ya yeterli bir motosiklet degildi.
Haga yillardir yaris pistlerinde ve bu mecranin en kaliteli pilotlarindan biri.
Eh Ducati de tam ona gore motosiklet.
Ikisi bir araya gelince boyle sonuçlar bana gore normal.

Kenan yaris boyunca takim arkadasini kontrol etti.
Onu istedigi zaman istedigi yerde geçebilecegini biliyor.
Saniyorum arkadasina kendi evinde bir jest yapmak istiyordu.
Fakat Pitt West'e ustunluk kuramayinca takimini riske atmayip, çekilin kenara dedi ve aldi yarisi.:p
Tabii bu benim yorumum.
Kenan çok hirsli bir yarisçi.
Tabii ki kazanmak ister.
Ama her yarisi kazanacak diye bir kaide yok.
Su bir gerçekki herkes Kenan'in SS kategorisine 2 numara buyuk oldugunu biliyor.:cat:

Ben daha sezon baslamadan Kenan'i sampiyon ilan etmistim bile.
Allah kaza bela vermesin.
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Seyredemeyenler için bie ozet de koyalim.:)

[YT]IplBO62XETI[/YT]
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Kenan'ı tekrar kutluyorum.


Ben Spies ilk yarışı niye 16. sırada tamamladı. Biaggi ile çarpışma falan mı oldu?

İlk virajda Biaggi tarafından pazara gönderildi malesef:)

Piste geri dönmeyi başardı;o darbeden sonra düşmemesi başarıdır.Bu aksilik olmasa büyük ihtimalle ilk yarışı ilk 3'de bitirecekti.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst