2009 Wsbk , Wss , Takvim, Pistler, Takımlar Ve Kenan Sofuoglu

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Dun en yogun oldugumuz gundu.
Cumartesi yaris yapmak ne akla hizmetse?!!
Yaris aklimdan çikmis gitmis.
Son turlarda yetisebildim.

Fakat dun gece yarisin tamamini seyrettim.
Yukarida yazdigim yorumu geri aliyorum.:p

Yani Laverty korkakti falan yazmisim.
Amma sallamisim ha.:cyclopsan

adam sahane yaris çikartmis.
Kaç defa geri dusmesine ragmen saldirip, birinciligi kopardi.
Bravo.

Yarista Kenan hakkinda dusuncem ise farkliydi.
Fren konusunda erken davrandigini gozlemlemistim.
Kenan'in yaris karakterine ters gordugum bu durum ilgimi çekti ve ben frenlerle ilgili bir problemi oldugunu dusundum.!

Fakat Kenan benim dusuncemin tam tersine, yaristan sonra hizli olmadigini, bu açigi kapatmak için geç frenaj yaptigini soylemis.:)

Yani ben diyorum,(kendi kendime) Kenan erken fren yapti.
Kenan diyor,(herkese) geç frenaj yaptim.:)

Bu benim ihtiyarladigimin bir kanitidir.:pr::p

Yigitlige b..k surdurmemek için yorumumu soyle guncelledim.
Kenan erken fren yapti ama eli acidigindan, sert fren yapamadi.

Siz de heee oyle deyin de rahatliyayim.:mrgreen:

Bu arada gaza gelip, SBK yarislarini da seyrettim.
Aprilia ne olmus oyle yahu??!!!
Ducati'yi aglatti resmen.
Tamam Biaggi'nin de etkisi var ama motor gitmese Biaggi ne yapsin.
Bu sene enteresan geçecek anlasilan.:cat:
Ilgilenmiyordum ama goz ucuyla SBK yi da izleyecegim.

Amerikali pilot Spies (boylemi yaziliyor?) ortaligi baya senlendirecek gibi gorunuyor.
çok gozu kara ve hizli.
Motosikleti bu sekilde kullanip, sezonu saglam bitirebilmis bir pilot yok ama sansi yaver giderse,kafaya guresebilir.:)
Tabii Yamaha ile sansi ne kadar olur? o da ayri bir konu.
Ducati ve Honda goruldugu kadariyla daha tam hazir degiller.
Fakat geçtigimiz sezonlarda da bu takimlarin, bir haftada inanilmaz islere imza attiklarina sahit olduk.
Bakalim onumuzdeki yarisa kadar kendilerini toparlayabileceklermi?

Bi de BMW meselesi vara ama Almanlarla kusum. Yorum yapmayacam.:p
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
n34885871723_4450.jpg

Patronum iyi de, o pist Valencia değil Donington park :p

Valencia :

 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Az önce Laverty'ni 2009 600RR kullandığını okudum. Bu düzlüklerde ve hızlanmalarda az da olsa avantajı olduğu anlamına geliyor. Ten Kate neden bu kadar gecikti 2009 motoru için anlamak zor. Ancak Valencia için şimdiden "2009 600RR gelsin, siz görürsünüz" diyorlarmış. İş işten geçti o ayrı konu...

Yarışta bence Kenan kazanabilecek kadar hızlıydı, ufak tefek taktik hatalar dolayısıyla kaybetti. En öne geçip arayı açmayı denediği kısımda 3.-4. sırada bekleyip 5-6 tur daha lastiklerini korumayı seçseydi son turlarda daha avantajlı olabilirdi. Bir de bitime iki tur kala iyi olduğu ve yarışta bütün geçişlerini yaptığı 6. viraj (sola sert yavaş olan) öncesi 4. virajda atak deneyerek açıldı ve 3.'lüğe düştü. Burada 2 viraj daha sabredip 6. virajda atak yapsa çok daha iyi bir yerde girebilirdi son tura. Son olarak son turun son virajında çok geriden geçiş teşebbüsünde bulundu Laverty'ye. Orada da biraz sabredip normal çizgiden viraja girip çıkışında iyi hızlanmayı düşünse... Açılınca 3.'lüğü de kaybetti. Benim analizim bu şekilde ancak tabii ki yarışan ben değildim, belki de televizyondan asla görülemeycek etkenler de var işin içinde.
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Evet degerli arkadaslar.
Yeni bir haberle daha karsinizdayiz.
:)

Bildiginiz gibi Kenan Sofuoglu yarislarda 54 numarayi kullaniyordu.
Fakat, Kenan bundan sonra 61 numara ile yarisacak.
Saniyorum abisinin anisini yad etmek için aldi bu karari.
Hayirli olsun diyelim.:cat:

Kaynak
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Kenan yorulmasin diye yeni numarasini ben yapistirivereyim dedim.:)

 
Son düzenleme:
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Kaska da koymuşsun dikkatimden kaçmadı... Ama kuyruktaki duruyor. ::evil::
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Kenan'a hayirli olsun.:wiinkk::cat:
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Beklemiyordum böyle bir hamle. Öte yandan çokta fark etmez diye düşünüyorum.
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
61 numara konusunda bir karisiklik var.
Kenan bundan sonra yarislarda 61 numara ile yarisacagini soyledi ama ortalikta, bunun sadece Turkiye'deki yarislar için aldigi bir karar oldugu soylentisi var.
Kenan Turkiye'de yarismadigi için bu ilginç bir durum.
Fakat Kenan bir açiklama yapana ya da kendisini pistte gorene kadar habere supheli bir bakis açisi ile bakmakta fayda var.
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Yeni bir yaris haftasi geldi çatti.:)
Kenan bu gun yapilan serbest antremanlarda 1.37"834 ile 4. siraya yerlesmis.
Yarin siralama turlari yapilacak.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst