Motosiklet Eğitmeni
- Katılım
- 27 Ocak 2008
- Mesajlar
- 11,727
- Konu Yazar
- #101
Dun en yogun oldugumuz gundu.
Cumartesi yaris yapmak ne akla hizmetse?!!
Yaris aklimdan çikmis gitmis.
Son turlarda yetisebildim.
Fakat dun gece yarisin tamamini seyrettim.
Yukarida yazdigim yorumu geri aliyorum.
Yani Laverty korkakti falan yazmisim.
Amma sallamisim ha.:cyclopsan
adam sahane yaris çikartmis.
Kaç defa geri dusmesine ragmen saldirip, birinciligi kopardi.
Bravo.
Yarista Kenan hakkinda dusuncem ise farkliydi.
Fren konusunda erken davrandigini gozlemlemistim.
Kenan'in yaris karakterine ters gordugum bu durum ilgimi çekti ve ben frenlerle ilgili bir problemi oldugunu dusundum.!
Fakat Kenan benim dusuncemin tam tersine, yaristan sonra hizli olmadigini, bu açigi kapatmak için geç frenaj yaptigini soylemis.
Yani ben diyorum,(kendi kendime) Kenan erken fren yapti.
Kenan diyor,(herkese) geç frenaj yaptim.
Bu benim ihtiyarladigimin bir kanitidir.
r:
Yigitlige b..k surdurmemek için yorumumu soyle guncelledim.
Kenan erken fren yapti ama eli acidigindan, sert fren yapamadi.
Siz de heee oyle deyin de rahatliyayim.:mrgreen:
Bu arada gaza gelip, SBK yarislarini da seyrettim.
Aprilia ne olmus oyle yahu??!!!
Ducati'yi aglatti resmen.
Tamam Biaggi'nin de etkisi var ama motor gitmese Biaggi ne yapsin.
Bu sene enteresan geçecek anlasilan.:cat:
Ilgilenmiyordum ama goz ucuyla SBK yi da izleyecegim.
Amerikali pilot Spies (boylemi yaziliyor?) ortaligi baya senlendirecek gibi gorunuyor.
çok gozu kara ve hizli.
Motosikleti bu sekilde kullanip, sezonu saglam bitirebilmis bir pilot yok ama sansi yaver giderse,kafaya guresebilir.
Tabii Yamaha ile sansi ne kadar olur? o da ayri bir konu.
Ducati ve Honda goruldugu kadariyla daha tam hazir degiller.
Fakat geçtigimiz sezonlarda da bu takimlarin, bir haftada inanilmaz islere imza attiklarina sahit olduk.
Bakalim onumuzdeki yarisa kadar kendilerini toparlayabileceklermi?
Bi de BMW meselesi vara ama Almanlarla kusum. Yorum yapmayacam.
Cumartesi yaris yapmak ne akla hizmetse?!!
Yaris aklimdan çikmis gitmis.
Son turlarda yetisebildim.
Fakat dun gece yarisin tamamini seyrettim.
Yukarida yazdigim yorumu geri aliyorum.
Yani Laverty korkakti falan yazmisim.
Amma sallamisim ha.:cyclopsan
adam sahane yaris çikartmis.
Kaç defa geri dusmesine ragmen saldirip, birinciligi kopardi.
Bravo.
Yarista Kenan hakkinda dusuncem ise farkliydi.
Fren konusunda erken davrandigini gozlemlemistim.
Kenan'in yaris karakterine ters gordugum bu durum ilgimi çekti ve ben frenlerle ilgili bir problemi oldugunu dusundum.!
Fakat Kenan benim dusuncemin tam tersine, yaristan sonra hizli olmadigini, bu açigi kapatmak için geç frenaj yaptigini soylemis.
Yani ben diyorum,(kendi kendime) Kenan erken fren yapti.
Kenan diyor,(herkese) geç frenaj yaptim.
Bu benim ihtiyarladigimin bir kanitidir.
Yigitlige b..k surdurmemek için yorumumu soyle guncelledim.
Kenan erken fren yapti ama eli acidigindan, sert fren yapamadi.
Siz de heee oyle deyin de rahatliyayim.:mrgreen:
Bu arada gaza gelip, SBK yarislarini da seyrettim.
Aprilia ne olmus oyle yahu??!!!
Ducati'yi aglatti resmen.
Tamam Biaggi'nin de etkisi var ama motor gitmese Biaggi ne yapsin.
Bu sene enteresan geçecek anlasilan.:cat:
Ilgilenmiyordum ama goz ucuyla SBK yi da izleyecegim.
Amerikali pilot Spies (boylemi yaziliyor?) ortaligi baya senlendirecek gibi gorunuyor.
çok gozu kara ve hizli.
Motosikleti bu sekilde kullanip, sezonu saglam bitirebilmis bir pilot yok ama sansi yaver giderse,kafaya guresebilir.
Tabii Yamaha ile sansi ne kadar olur? o da ayri bir konu.
Ducati ve Honda goruldugu kadariyla daha tam hazir degiller.
Fakat geçtigimiz sezonlarda da bu takimlarin, bir haftada inanilmaz islere imza attiklarina sahit olduk.
Bakalim onumuzdeki yarisa kadar kendilerini toparlayabileceklermi?
Bi de BMW meselesi vara ama Almanlarla kusum. Yorum yapmayacam.

