- Katılım
- 24 Haz 2008
- Mesajlar
- 1,259
coq verdiğin linkten açamadım heralde benle ilgili bir problem nese artık kenan umarım 1. bırakmaz
Arkadaşlar feed buldum.1-2 dakikaya koyacağım.Biraz dandik ama olsun hiç yoktan iyidir.
Superbike 1. yarış :
mms://infrontsp-E26-SUPERBIKE-02.wm.llnwd.net/infrontsp_E26_SUPERBIKE_02
Windows media player ı açın file>open url kısmına üstteki linki kopyalayıp yapıştırın.
Supersport yarış linki :
mms://infrontsp-E26-SUPERBIKE-03.wm.llnwd.net/infrontsp_E26_SUPERBIKE_03
Superbike 2. yarış :
mms://infrontsp-E26-SUPERBIKE-04.wm.llnwd.net/infrontsp_E26_SUPERBIKE_04
Kiyonari ve Spies düşmüşler.
Feed düşündüğümden de dandik çıktı.Eğlenmekten çok sinir olmaya hazır olun.Bence yine de hiç yoktan iyidir.
Sayende nefis bir yarış izledim, kendi adıma forumun gelmiş geçmiş en güzel paylaşımıydı bu, çok teşekkürler.:cat:
Kenan'ı tekrar kutluyorum.
Coq;
Haga hakkında söylediklerin doğru çıktı.
Ben Spies ilk yarışı niye 16. sırada tamamladı. Biaggi ile çarpışma falan mı oldu?
Superbike'ta Sıralama ve iki yarışa bakacak olursak, en yüksek Hızı 316.1km/saat ile Neukirschner yapmış, daha sonra 315.2 km/saat ile Haga geliyor sanırım.
Supersport'ta ise en yüksek hız 280 km/saat civarındaydı. Başka istatistiki bilgisi olan varsa buyursun paylaşsın.
Başka bir forumdan Avustralya'lı bir arkadaş koymuştu bu yayını; ben kopyala/yapıştır yaptım sadece.
Sizin adınıza bol bol teşekkür ettim![]()
Kenan'ı tekrar kutluyorum.
Ben Spies ilk yarışı niye 16. sırada tamamladı. Biaggi ile çarpışma falan mı oldu?