- Katılım
- 3 Eki 2006
- Mesajlar
- 2,606
125-150 cc katagorisinde terchim apache oldu her şeyi harika tek sorun hafifte olsa vibrasyon onunda çaresini bulucaz inş:cat:işte 2008 model apache.....
cbf 150 de vibrasyon yok.Keşke Cbf tercih etseydin.Neyse hayırlı olsun.Güle güle binmek nasip olsun:cat::wiinkk: