Ne giricem moda, mod bana girsin..
Derdi deli_mavili kemal kardeşimiz burda olsaydı :queen:
ayıp ayıp tirbiyesizEndişelenme gelir şimdi bir moderatör.:queen:
Endişelenme gelir şimdi bir moderatör.:queen:
Heh iyi bari.. Kemalde üzülüyodu garip, söyliyimde sevinsin :queen::queen:
moda girmiş millet güzel![]()