2007 -> Yeni yılınız kutlu olsun -> 2008

Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
53
İnşallah motorumuzun üstünde kazasız belasız nice yıllar geçirmek dileğiyle..
 
Katılım
13 Eyl 2007
Mesajlar
419
2008'de araba ve motosikletlerimizle uzaya gidebilecez bekleyin, görün:p
Daha 4 saat oldu hemen de çok şey beklemek yanlış 2008'in de bi canı var:p
 
Katılım
13 Eyl 2007
Mesajlar
419
Ben de sevmedim, muhtemelen 2009'u da sevmiycem, 2010'u da sevmiycem... en iyisimi hemen kendimi intihar etmek :p
 
Katılım
13 Eyl 2007
Mesajlar
419
Ben de kötü girdim, hemen kendimi Amerika'ya ışınlayıp tekrar girmem lazım :p
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Yok ben tam 12'dewki girme işleminden bahsetmiyorum (elimde birayla girdim orası ayrı :p), durgun gibiydim biraz. Bütün sene durulmam işşalla :p
 
Katılım
21 Ara 2007
Mesajlar
17
Yeni yıl

Tüm motorcu arkadaşlar.Yeni yılınız mutlu huzurlu saglıklı ve kazasız belasız geçmesi dilegiyle.KASKINIZI ve EHLİYETİNİZİ unutmayınız.
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
başlık amacına ulaşmadan :cherry: bende hepinize huzurlu bir yeni yıl diliyorum:rendeer:
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
ne biçim yılbaşı ne bu kar yoq havada güneş var. gittikçe dandıklesıo yılbaşları ahh ahh nerde o genclıgımızdekı yılbasları diğer gunlerden hıc bı farkı yoqtu sadece daha fazla içtik::sefereee:: :)
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
ne biçim yılbaşı ne bu kar yoq havada güneş var. gittikçe dandıklesıo yılbaşları ahh ahh nerde o genclıgımızdekı yılbasları diğer gunlerden hıc bı farkı yoqtu sadece daha fazla içtik::sefereee:: :)

Al iste akıl akıl akıl gel buna takıl gençligimiz diıo ya... DAHA 17 yasında sankı 60 yasında gıbı gosterıo kendını :queen::queen::queen::queen:


Sen hele bı msn gel orda vurusak :)))
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
Al iste akıl akıl akıl gel buna takıl gençligimiz diıo ya... DAHA 17 yasında sankı 60 yasında gıbı gosterıo kendını :queen::queen::queen::queen:


Sen hele bı msn gel orda vurusak :)))

yaş ve vücut genc ruh yaslandı bu arada 5 gun sonra 18 oluom hıh :D
burdan vurusalım ::cekic::
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst