Yok ben tam 12'dewki girme işleminden bahsetmiyorum (elimde birayla girdim orası ayrı), durgun gibiydim biraz. Bütün sene durulmam işşalla
![]()
Durasın inşallah emi!!! :queen::queen::queen:
Offf!!!! Kötüyüm yaa :queen::cat:
Dalgalandımda duruldum,koştum ardından yoruldum.
İyi seneler ahaliiiii.
Yooo öyle demeyin,en kötü günümüz böyle olsun.::sefereee
ne biçim yılbaşı ne bu kar yoq havada güneş var. gittikçe dandıklesıo yılbaşları ahh ahh nerde o genclıgımızdekı yılbasları diğer gunlerden hıc bı farkı yoqtu sadece daha fazla içtik::sefereee::![]()
Al iste akıl akıl akıl gel buna takıl gençligimiz diıo ya... DAHA 17 yasında sankı 60 yasında gıbı gosterıo kendını :queen::queen::queen::queen:
Sen hele bı msn gel orda vurusak))